داستان زندگی راندا روزی ؛ از خدمتکاری تا مبارزه در UFC و کشتی در WWE!

راندا روزی در مسیر رسیدن به موفقیت های بزرگ با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است.
کدخبر (160476) | 12 فروردین 1402 | ساعت 15:30
0 1041
داستان زندگی راندا روزی ؛ از خدمتکاری تا مبارزه در UFC و کشتی در WWE!
راندا روزی در مسیر رسیدن به موفقیت های بزرگ با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، ورزشکاران زمان زیادی را صرف آماده سازی برای رقابت های مختلف می‌کنند. به طور مثال ورزشکاران زیادی وجود دارند که سال ها برای کسب مدال در المپیک تلاش می‌کنند. با این حال، گاهی اوقات حتی یک مدال شیرین در المپیک نیز نمی‌تواند زندگی راحتی را برای ورزشکاران به ارمغان بیاورد. راندا روزی ستاره سابق UFC و کشتی گیر حال حاضر WWE، اولین ورزشکار آمریکایی بود که موفق شد تا در جودو، برای این کشور مدال کسب کند. او در سال 2008 و در المپیک پکن مدال برنز را از آن خود کرد. راندا روزی برخلاف جایزه این مدال و دستاوردی که کسب کرده بود، به عنوان یک خدمتکار در یک مغازه کار می‌کرد و حتی مدت کوتاهی پس از اتمام مسابقات، خانه ای نداشت که در آن زندگی کند! او در کتاب «مبارزه من/ مبارزه تو» زندگی نامه اش خاطرات خود از مشکلاتش را حتی پس از کسب مدال در رقابت های مختلف مرور کرده است. راندا روزی زمانی که خانه مادرش را ترک کرد، به عنوان یک خدمتکار در یک مغازه کار می‌کرد و حتی تا مدت ها به دلیل نداشتن خانه در ماشین خود زندگی می‌کرد.

داستان زندگی راندا روزی ؛ از خدمتکاری تا مبارزه در UFC و کشتی در WWE!زندگی راندا روزی در ماشینش!

راندا روزی در مسیر رسیدن به موفقیت های بزرگ با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد؛ مشکلاتی که به معنای واقعی او و شخصیتش را به چالش کشیدند. راندا روزی پس از کسب مدال در پکن مدتی از جودو فاصله گرفت چراکه او از نتیجه تلاش هایش برای رسیدن به مدال المپیک راضی نبود. او می‌خواست که برای مدتی از روتین معمول زندگی اش فاصله بگیرید و یک زندگی عادی داشته باشد. این موضوع باعث شد تا او یک قرار کاری را که از نظر مادرش مهم بود فراموش کند. این موضوع عصبانیت مادرش را به همراه داشت. روزی ترسیده بود و تصمیم گرفت که به خانه بازنگردد. او در زندگی نامه اش نوشت:
من از او می‌ترسیدم و نمی‌توانستم به او جواب پس دهم. او بسیار عصبانی شده بود. اینقدر عصبانی که من حتی از بازگشت به خانه هم می‌ترسیدم. من به هالیوود رفتم و در آنجا مست کردم و متوجه شدم که دیگر نمی‌توانم به خانه برگردم. از طرف هیچ جای دیگری هم برای رفتن نداشتم. پس من در واقع یک مدال آور المپیک بودم که حتی یک خانه برای زندگی نداشتم!

داستان زندگی راندا روزی ؛ از خدمتکاری تا مبارزه در UFC و کشتی در WWE!فعالیت راندا روزی در سه شغل برای نگهداری از سگش

راندا روزی مدتی را به تنهایی زندگی کرد. او به طور همزمان در سه شغل کار می‌کرد که از آن ها می‌توان به خدمتکاری مغازه های مختلف اشاره کرد. او برای خود یک ماستیف استرالیایی تهیه کرد و 35 دلار از درآمد کل شیفت هایش را به او اختصاص می‌داد. روزی مدتی را اینگونه سپری کرد. او سپس به UFC پیوست و به یک مبارز موفق در MMA تبدیل شد و پس از آن وارد WWE شد. زندگی او به او تجربیات ارزشمندی داد و او هم اکنون به یک ورزشکار موفق تبدیل شده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...