کارشناسی داوری بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

کارشناس داوری بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود.
کدخبر (160554) | 11 فروردین 1402 | ساعت 20:39
0 101
کارشناسی داوری بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان
کارشناس داوری بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود.

به گزارش سرخ نیوز، حیدر سلیمانی در خصوص اتفاقات داوری دیدار مس رفسنجان مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: تک صحنه و تأثیرگذارترین صحنه این دیدار پنالتی بود که به سود پرسپولیس گرفته شد. عبدی مهاجم پرسپولیس در آفساید نبود اما خطایی که عرب براقی داور بازی از مدافع مس رفسنجان پشت محوطه جریمه اعلام کرد درست بود. اخراج بازیکن مس رفسنجان هم به درستی کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد چرا که با بالا تنه خطا کرد و هیچ گونه شانس بازی با توپ را نداشت.

ببینید: خلاصه بازی مس رفسنجان ۰ پرسپولیس ۱

وی افزود: کمک داور این دیدار در تصمیم داور بازی دخالت کرد و آمد روی خط محوطه جریمه که یعنی باید خطای پنالتی اعلام شود. عرب براقی تصمیم درستی گرفتی بود چون خطا پشت محوطه جریمه بود و با دخالت کمک داور به اشتباه رأی خود را برگرداند و اعلام پنالتی کرد. در هر صورت اخراج مدافع مس درست بود اما خطا پشت محوطه جریمه بود. در واقع می توانم بگویم تأثیرگذار ترین صحنه این بازی اعلام پنالتی به سود پرسپولیس بود.

کارشناس داوری بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در ادامه گفت: به جز نیمه اول در نیمه دوم صحنه خاصی را شاهد نبودیم و اعلام آفساید‌های کمک داوران بازی درست بود. در نیمه اول یک گل هم مسی ها به ثمر رساندند که به درستی آفساید اعلام شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...