همسر کریس بامستد از اعتیاد به مشروبات الکلی و مواد مخدر از دوران کودکی می‌گوید

کدخبر (160804) | 13 فروردین 1402 | ساعت 09:34
0 1776
همسر کریس بامستد از اعتیاد به مشروبات الکلی و مواد مخدر از دوران کودکی می‌گوید
کورتنی کینگ همسر کریس بامستد در مقطعی از زندگی خود به مواد مخدر و الکل اعتیاد داشته است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد قهرمان 4 دوره دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا اخیرا با نامزد خود کورتنی کینگ ازدواج کرد. این زوج که هر دو در تناسب اندام به عنوان چهره‌هایی مطرح شناخته می‌شوند، مراسم ازدواج جالبی داشتند و از سوی طرفدارانشان مورد توجه بسیاری قرار گرفتند. در عین حال این ازدواج باعث شد تا کورتنی کینگ همسر کریس بامستد هم بیش از گذشته دنبال شود و اخبار مربوط به این ورزشکار مورد اقبال قرار بگیرد. او اخیراً در یک مصاحبه صمیمانه اسرار ناشناخته دوران کودکی خود را فاش کرده است. 

همسر کریس بامستد در مصاحبه با Raw Nutrition، درباره نحوه تربیت خود و مشکلاتی که در دوران کودکی با آن روبرو بود، صحبت کرده است. او همچنین عنوان کرده که از سنین پایین شروع به مصرف مشروبات الکلی کرده است. کورتنی کینگ در این مصاحبه به بررسی گذشته و انگیزه‌هایش در مورد مبارزات خود پرداخته است. 

همسر کریس بامستد از اعتیاد به مشروبات الکلی و مواد مخدر از دوران کودکی می‌گوید

دوران کودکی سخت کورتنی کینگ

کورتنی کینگ در شیکاگو بزرگ شده است؛ جایی که پدر و مادرش سخت کار کردند تا هزینه خانواده را تامین کنند. با این حال، او در دبیرستان وارد یک گروه نامناسب شد. در قسمت 30 پادکست Raw Nutrition با عنوان «ساختن خود ارزشی با کورتنی کینگ»، او عنوان کرد که رابطه سختی با والدینش داشته و وقتی او مشغول تحصیل در کلاس هشتم بوده، آنها در حال طلاق از یکدیگر بودند. 

به همین دلیل او از همین سن به مصرف مشروبات الکلی اعتیاد پیدا کرده است.

من وقتی کلاس هشتم دبستان بودم هم مواد مخدر می‌کشیدم و هم الکل می‌نوشیدم.

به گفته کورتنی، اعتیاد او فشار زیادی به خانواده‌اش وارد و مشکلات زیادی را برایشان ایجاد کرده است. کورتنی اضافه کرد که والدینش چندان از این موضوع راضی نبودند و تصمیم گرفتند او را به یک مدرسه خصوصی ببرند. با این حال به گفته کورتنی، او فقط برای جلب توجه مادر و پدرش به چنین اعتیادهایی گرفتار شده چراکه آنها اختلافات شدیدی در همان دوران داشتند.

همسر کریس بامستد از اعتیاد به مشروبات الکلی و مواد مخدر از دوران کودکی می‌گوید

فکر می‌کنم فقط سعی می‌کردم توجه والدینم را جلب کنم. آنها در حال جدایی از یکدیگر بودند و من تلاش می‌کردم یک دختر شورشی باشم.

مصاحبه متفاوت همسر کریس بامستد

با این حال این پدیده دنیای تناسب اندام بانوان سعی کرده در سال‌های اخیر با گذشته سخت خود کنار بیاید و این روزها را کنار همسر قهرمانش کریس بامستد با خوشی بگذراند. در این مصاحبه کورتنی جنبه کمتر شناخته شده از زندگی خود را برای هوادارانش روشن کرد و قدرت و پشتکارش را به نمایش گذاشت. 

کریس بامستد و کورتنی کینگ از سال 2018 که وارد رابطه با یکدیگر شدند، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کردند. پیش از این در ویدیویی کورتنی کینگ فاش کرد که او 3 بار تلاش کرده بود تا از طریق ارسال پیام خصوصی به اکانت اینستاگرام کریس بامستد، توجه غول بدنسازی را به خود جلب کند که البته در این کار هم موفق بود و در نهایت در میان ناباوری، این دو ورزشکار با هم ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...