اندرو تیت علت دستگیری اش را پیدا کرد ؛ زنان حسودی که پای برادران تیت را به زندان کشاندند ؟

اندرو تیت اینفلوئنسر پرطرفدار فضای مجازی اخیرا در سندهای قانونی اظهار کرده که حسادت و دشمنی برخی از زنان علت اصلی زندانی شدن او بوده است.
کدخبر (161873) | 15 فروردین 1402 | ساعت 19:31
0 1250
اندرو تیت علت دستگیری اش را پیدا کرد ؛ زنان حسودی که پای برادران تیت را به زندان کشاندند ؟
اندرو تیت اینفلوئنسر پرطرفدار فضای مجازی اخیرا در سندهای قانونی اظهار کرده که حسادت و دشمنی برخی از زنان علت اصلی زندانی شدن او بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت اینفلوئنسر پرطرفدار فضای مجازی در سندهای قانونی اظهار کرده که زنان از سیستم قانونی کشورهای مختلف برای تنبیه کردن مردان استفاده می‌کنند. تیت در سندهای قانونی اظهار کرده که «زنان حسود که هیچ چیزی از زندگی او نمی‌دانند» این نقشه را برای او پیاده کردند و آن‌ها بودند که باعث شدند، اندرو تیت به زندان بیافتد.

زنان حسود عامل اصلی  زندانی شدن اندرو تیت!

اندرو تیت 36 ساله، تریستیان تیت برادر 34 ساله اندرو و همچنین دو زن دیگر به نام‌های لانا رادو 32 ساله و جورجینا ناگل 28 ساله، روز جمعه از زندان آزاد شدند و به زندان خانگی محکوم شدند. در سال 2022، پلیس کشور رومانی به طرز عجیب و غریبی وارد خانه برادران تیت شد. آن‌ها به اتهام جرائم مختلف از جمله تشکیل یک سازمان جنایی به زندان منتقل شدند. با این حال از زمان دستگیری آن‌ها تا کنون، آن‌ها شدیدا این اتهامات را رد می‌کنند. تیت روز یکشنبه، توییتی را منتشر کرد که در آن به طرفداران وفادار خود – که او از آن ها به عنوان جی یاد می‌کند – اعلام کرد که قرار است برای آن ها ایمیلی از طرف او ارسال شود. اندرو تیت علت دستگیری اش را پیدا کرد ؛ زنان حسودی که پای برادران تیت را به زندان کشاندند ؟

اتهامات عجیب اندرو تیت که او را راهی زندان کرد

سندهای قانونی‌ای که علیه برادران تیت تشکیل شده نشان می‌دهد که آن‌ها به جرم به کار گرفتن بیش از حد زنان متهم شده‌اند. در این سند ذکر شده که آن‌ها ضعف‌های زنان را شناسایی می‌کنند و آن‌ها را تا 12 ساعت در روز و تنها با 5 دقیقه استراحت به کار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که آن‌ها فقط به سراغ زنانی می‌روند که از خانواده طرد شده‌اند و مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته‌اند. تیت در گذشته اظهار کرده بود که او کاری می‌کند که این زنان عاشق او شوند و برای این کار از تکنیکی به نام متد «پسر عاشق» استفاده می‌کند. یکی از قربانی‌ها اظهار کرده که زنانی که برای برادران تیت کار می‌کنند، تتویی را با عنوان «متعلق به تیت» روی بدنشان خالکوبی می‌کنند. تیت در اعلامیه‌اش به پلیس گفت:
زنان به خوبی می‌دانند که چطور از سیستم قانونی کشور برای تنبیه کردن و عذاب دادن مردان استفاده کنند. من فکر می‌کنم که شکایت‌هایی که نسبت به من انجام شده توسط زنان حسودی بوده که هیچ چیزی از زندگی من نمی‌دانند و تنها از من پول می‌خواهند که به خرید بروند!
اندرو تیت علت دستگیری اش را پیدا کرد ؛ زنان حسودی که پای برادران تیت را به زندان کشاندند ؟

برادران تیت: مدرکی علیه ما وجود ندارد!

برداران تیت پس از آزاد شدن از زندان در اعلامیه‌ای اظهار کردند که امکان ندارد هیچ مدرکی علیه آن ها پیدا شود. تیت پس از آزادی‌اش گفت:
بالاخره آزاد شدم. این موضوع کمی من را احساسی می‌کند چراکه ماه هاست که زندگی ام را تنها در یک اتاق سپری کردم. من اول از همه به قاضیانی که امروز به حرف ما گوش کردند و ما را آزاد کردند، ادای احترام می‌کنم. آن ها امروز به خوبی به حرف گوش کردند و طرف حق را گرفتند. من در دلم هیچ کینه‌ای نسبت به کشور رومانی و هیچ شخص دیگری ندارم. من تنها به حقیقت باور دارم و می‌داند که خداوند بالاخره تمام دروغ‌ها و تمام دروغ گویان را در آتش حقیقت خواهد سوزاند. هر کسی که مدتی طولانی است که به دروغ گفتن خود ادامه می‌دهد، قطعا پشیمان خواهد شد. من از ته دل باور دارم که همه به سزای اعمال خود می‌رسند. آن‌ها به هیچ عنوان هیچ مدرکی از کاری که من حتی آن را انجام ندادم‌ام، پیدا نخواهند کرد و به بی گناهی کامل خود ایمان دارم و معتقدم که بسیاری از مردم این موضوع را می‌فهمند و من می‌خواهم به خانه بروم.
اندرو تیت علت دستگیری اش را پیدا کرد ؛ زنان حسودی که پای برادران تیت را به زندان کشاندند ؟

واکنش عجیب اندرو تیت پس از آزادی از زندان

تیت پس از آزادی‌اش ویدیویی عجیب و غریب را از خودش در فضای مجازی منتشر کرد. او در این ویدیو لباسی نپوشیده و تنها یک سیگار به دست دارد و دائما به عقب و جلو حرکت می‌کند. او در این ویدیو اظهار کرده که به افکارش، به وضوح مطلق رسیده اند. اندرو تیت علت دستگیری اش را پیدا کرد ؛ زنان حسودی که پای برادران تیت را به زندان کشاندند ؟ او در ویدیویی که از خودش و در ویلای بخارست – جایی که ظاهرا در آن، او از زنان برای تولید محتوای پورنوگرافی استفاده می‌کرد – در فضای مجازی منتشر کرد، اندرو تیت در واکنش به زندگی در زندان گفت:
من از سال پیش تا کنون در یک اتاق کوچک، هر روز به مدت 24 ساعت زندانی بودم.
او در ادامه گفت:
من نمی‌توانستم به حیاط زندان بروم و مجبور بودم که در یک زندان 3 متری بدون هیچ وسیله الکترونیکی‌ای، هر روز به مدت 24 ساعت زندگی کنم. این موضوع باعث شد که افکار من به وضوح کامل برسد و افکار واقعی و برنامه های واقعی را پیدا کنم و درد را به طور کامل درک کنم. الان که یک ساعت از رسیدن من به خانه می‌گذارد، حتی نمی‌توانم گوشی ام را تحمل کنم. بعضی از عادت ها به سختی از بین می‌روند و ما باید شیطان را شکست دهیم.
طبق گزارش هایی که از یکی از منابع نزدیک آن‌ها مشخص شده به نظر می‌رسد که وقتی که آن ها به خانه رسیدند، تعدادی میوه تازه و تلفن های همراهشان اولین چیزهایی بودند که آن ها درخواست کردند. اندرو تیت علت دستگیری اش را پیدا کرد ؛ زنان حسودی که پای برادران تیت را به زندان کشاندند ؟

شرایط دشوار برادران اندرو تیت در حبس خانگی

آن‌ها مجازند که از فضای مجازی در زندان خانگی استفاده کنند. با این حال آن‌ها نمی‌توانند هیچ ملاقات کننده‌ای را به خانه خود دعوت کنند. برادران تیت تا زمانی که دادگاه های رومانی به آن ها اجازه دهند، در حبس خانگی خواهند بود. South Park Parody اخیرا یکی از قسمت های برنامه خود را به برادران تیت اختصاص داده است. عنوان این قسمت نیز «قاچاقچی جنسی رومانیایی و مردانگی نادرست» می‌باشد. شخصیت‌هایی در این قسمت وجود دارند که نمایان‌گر اندرو تیت و تریستیان برادر او هستند. تیت در پاسخ به این ویدیو در توییتر نوشت:
زمانی که بی گناهی من ثابت شد، امیدوارم که بتوانم بهترین قسمت این برنامه در طول تاریخ را بسازم.
اندرو تیت اینفلوئنسری بسیار پرطرفدار است که ادعا می‌کند که می‌تواند به مردان آموزش دهد که چطور پول در بیاورند و چطور در زندگی زناشویی خود نیز موفق باشند. اندرو تیت علت دستگیری اش را پیدا کرد ؛ زنان حسودی که پای برادران تیت را به زندان کشاندند ؟ اندرو تیت در توییتر 5.7 میلیون فالوور و برادرش 1.2 میلیون فالوور دارد. او معمولا از طرفداران جهانی خود به عنوان «دنیای واقعی» یاد می‌کند. پرداخت 39 پوند به صورت ماهانه برای ورود به این پلتفرم ضروری است. برادران تیت در لوتون متولد شدند و فرزند اموری تیت استادبزرگ شطرنج آمریکایی هستند. آن‌ها هر دو در گذشته به عنوان کیک بوکسورهای حرفه‌ای فعالیت می‌کردند. پس از این دوران، ویدیویی از از اندرو تیت پخش شد که انتقادات زیادی نسبت به او را به همراه داشت. در این ویدیو نشان داده شد که اندرو تیت به وسیله یک کمربند در حال آزار رساندن به یک زن است. اندرو تیت همچنین در سال 2015 به تجاوز متهم شد اما با این حال هیچ مدرکی برای این موضوع پیدا نشد. برادران تیت در سال 2017 به کشور رومانی مهاجرت کردند؛ کشوری که تیت در آن جا، افراد زیادی را از اطراف جهان را به خود جذب کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...