فعالیت مشترک دیوید بکهام و دخترش ؛ آموزش رقص سالسا !

دیوید بکهام و دختر ۱۱ ساله‌اش‌ هارپر، این روزها فعالیت مشترک جالبی را در پیش گرفته‌اند.
کدخبر (162317) | 16 فروردین 1402 | ساعت 16:05
0 334
فعالیت مشترک دیوید بکهام و دخترش ؛ آموزش رقص سالسا !
دیوید بکهام و دختر ۱۱ ساله‌اش‌ هارپر، این روزها فعالیت مشترک جالبی را در پیش گرفته‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، دیوید بکهام که یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ انگلیس و حتی جهان محسوب می‌شود، این روزها سرگرمی جدید را پیگیری می‌کند. بکهام که به زودی ۴۸ ساله خواهد شد، به همراه دختر ۱۱ ساله‌اش هارپر، آموزش رقص سالسا را فرا گرفته است.

دیوید و هارپر بکهام تمرینات رقص خود زیرنظر میچو والدز و آماندا نونیز را بسیار جدی گرفته‌اند و این از تصاویری که هافبک سابق منچستریونایتد و رئال مادرید در آن‌ها با پای برهنه و چهره خسته و عرق کرده مشاهده می‌شود، کاملا مشهود است.

فعالیت مشترک دیوید بکام و دخترش ؛ آموزش رقص سالسا !

دومین تلاش دیوید بکهام برای یاد گرفتن رقص سالسا

آموزش رقص سالسای دیوید بکهام و دخترش که زیر نظر بعضی از بهترین مربیان این رشته صورت می‌گیرد، اولین تلاش کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس برای فراگیری آن نیست. پیش از این، بکهام و پسر بزرگش رومئو، تحت آموزش مارک آنتونی، خواننده مشهور پورتوریکو-آمریکایی برای آموزش سالسا قرار گرفته بودند. آنتونی چند حرکت به این پدر و پسر مشهور آموخت و درحالی که رومئو از این تمرین‌ها راضی به نظر می‌رسید، دیوید بکهام از همسرش ویکتوریا، بابت عملکرد ضعیف خود عذرخواهی کرد.

با این حال، ویکتوریا بکهام با به اشتراک گذاشتن ویدیوهایی از رقص همسر خود در مراسم غسل تمعید پسر دیگرشان، کروز، به عملکرد همسر خود افتخار کرد و نوشت:

آیا کاری هست که آقای بکهام نتواند انجام دهد؟

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...