آشنایی با جورجینا رودریگز ؛ همسر کریستیانو رونالدو کیست؟

جورجینا رودریگز همسر رونالدو یکی از معروف ترین زنان دنیاست ؛ البته نامزد رونالدو این محبوبیت را نه تنها به واسطه ارتباط با CR7 بلکه به دلیل حواشی شخصی و خانوادگی اش پیدا کرده است. برای آشنایی به جورجینا زن رونالدو با سرخ نیوز همراه باشید.
کدخبر (161400) 15 فروردین 1402 | ساعت 20:30
0 8120
جورجینا رودریگز همسر رونالدو یکی از معروف ترین زنان دنیاست ؛ البته نامزد رونالدو این محبوبیت را نه تنها به واسطه ارتباط با CR7 بلکه به دلیل حواشی شخصی و خانوادگی اش پیدا کرده است. برای آشنایی به جورجینا زن رونالدو با سرخ نیوز همراه باشید.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز همسر رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست های جهان است. او در آرژانتین متولد شده و در شهر جاکا در کشور اسپانیا زندگی می‌کند. این ناحیه از اسپانیا نزدیک به مرز فرانسه است و در قسمت شمالی-شرقی این کشور واقع شده است. جورجینا پس از آشنایی و ملاقات با رونالدو در سال 2016 به یکی از پرطرفدارترین مدل های دنیا تبدیل شد. این مدل اسپانیایی به بزرگ ترین عشق رونالدو تا کنون تبدیل شده است به طوری که می توان او را زن رونالدو نامید.

بیوگرافی جورجینا رودریگز ؛ زن رونالدو کیست؟

جورجینا رودریگز پس از فارغ التحصیل شدن از مدرسه به مادرید رفت و در آن جا در کلاس های رقص شرکت کرد. جورجینا همسر رونالدو در بوئنوس آیرس آرژانتین به دنیا آمد اما با این حال به دلیل سپری کردن مدت زیادی از زندگی اش در اسپانیا، اهل این کشور است. جورجینا پیش از آشنایی با کریستیانو رونالدو زندگی آرام و ساده ای داشت. با این حال تنها مدت کوتاهی پس از شروع رابطه آن ها، محبوبیت او نیز افزایش فوق العاده ای پیدا کرد. جورجینا همسر رونالدو همچنین در کار مدلینگ خود نیز بسیار سر و صدا کرد و با حضور در مجله Women’s Health یکی از معتبرترین مجلات دنیا، به موفقیت های بزرگی در کارش رسید.

اولین ملاقات جورجینا رودریگز و رونالدو

جورجینا همسر رونالدو اولین بار در یک فروشگاه لباس گوچی با ستاره پرتغالی ملاقات کرد. جورجینا در آن زمان به عنوان مشاور فروش فعال بود. آن ها پس از این بار دیگر با یکدیگر ملاقات کردند و اینجا بود که با یکدیگر آشنا شدند و شماره های یکدیگر را گرفتند. جورجینا رودریگز باور دارد که هر دوی آن ها تنها با یک نگاه عاشق یکدیگر شدند و از آن زمان تا کنون از یکدیگر جدا نشده اند.

عمر عاشقانه های رونالدو و جورجینا رودریگز چقدر است؟

جورجینا رودریگز و رونالدو هم اکنون 6 سال است که با یکدیگر زندگی می‌کنند. رونالدو در اولین ملاقات آن ها 31 ساله و جورجینا 21 ساله بود. جورجینا به یکی از بزرگترین انگیزه های CR7 تبدیل شده است. زندگی با شخصی بسیار مشهور کار ساده ای نیست و آن ها موانع زیادی را پشت سر گذاشتند. با این حال، جورجینا همواره در تمام مشکلات رونالدو کنار او بوده و او را تنها نگذاشته است. او بزرگترین طرفدار رونالدوست و شاید بتوان گفت که این جدی ترین رابطه رونالدو تا کنون است.

فرزندان کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو صاحب یک دختر 4 ساله به نام آلانا مارتینا هستند. این زوج همچنین در سال 2021 اعلام کردند که قرار است صاحب دو فرزند دو قلوی دیگر بشوند؛ یک پسر و یک دختر. متاسفانه فرزند پسر آن ها بلافاصله پس از متولد شدن درگذشت. در کنار آلانا مارتینا، جورجینا رودریگز برای رونالدو جونیور، متئو و ایوا ماریا سه فرزند دیگر رونالدو نیز مادری می‌کند. رونالدو همواره اظهار کرده که جورجینا بسیار مادر خوبی برای فرزندان اوست و او به خوبی از فرزندانش مراقبت می‌کند.

ارزش دارایی های جورجینا رودریگز زن رونالدو چقدر است؟

ارزش دارای های جورجینا همسر رونالدو 10 میلیون دلار است و درآمد اصلی او از مدلینگ است. او تا کنون با مجلات زیادی از جمله VIP، LOVE، Nova Gente، Luz و Diva E Donna همکاری کرده است.

تعداد فالوورهای جورجینا همسر رونالدو در فضای مجازی چقدر است؟

اینستاگرام اصلی ترین پلتفرمی است که جورجینا زن رونالدو در فضای مجازی از آن استفاده می‌کند. او هم اکنون در اینستاگرام بیش از 48 میلیون دنبال کننده دارد. اگر بخواهیم این عدد را به خوبی درک کنیم باید به این موضوع توجه کنیم که هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس تنها 14.1 میلیون دنبال کننده ، آنتونلا روکوزو همسر مسی 34.3 میلیون و کانر مک گرگور قهرمان سابق UFC نیز 46.1 میلیون دنبال کننده دارد. جورجینا زن رونالدو در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و استوری های مختلفی را با طرفداران خود به اشتراک می‌گذارد. هیچ اکانت توییتر یا فیسبوکی به طور رسمی متعلق به او نیست.

مستند من جورجینا هستم ؛ داستان زندگی جورجینا همسر رونالدو

مستند من جورجینا هستم یا به عبارتی مستند جورجینا رودریگز از نتفلیکس چندین ماه از زندگی جورجینا زن رونالدو را به نمایش می‌گذارد و پشت صحنه های زندگی او و کریستیانو رونالدو شریک زندگی او را به تصویر می‌کشد. اولین فصل مستند جورجینا همسر رونالدو در سال 2022 منتشر شد. این مستند به خوبی نقش جورجینا را به عنوان یک مادر و همچنین به عنوان شریک زندگی و زن رونالدو به تصویر می‌کشد. این مستند همچنین دارای قسمت هایی در رابطه با زندگی کاری جورجینا مانند مدلینگ و رقص می‌باشد.
او در ویدیوی تیزر مرتبط با اولین فصل مستند جورجینا رودریگز می‌گوید:

بسیاری از مردم نام من را می‌دانند اما تعداد خیلی کمی از آن ها من را می‌شناسند.

جورجینا رودریگز قبل از عمل زیبایی و بعد از آن!

اخیرا شایعات مختلفی در رابطه با عمل های زیبایی جورجینا رودریگز زن رونالدو مطرح شده است. محور اصلی این شایعات تعداد زیاد این عمل های جراحی است که جورجینا همسر رونالدو آن ها را انجام داده است. با توجه به محبوبیت رو به رشد این مدل 28 ساله، او نسبت به ظاهر خود در جمع های مختلف بسیار حساس است. با این حال با توجه به عکس های جورجینا رودریگز بدون ارایش در گذشته، بسیاری معتقدند که جورجینا رودریگز قبل از عمل زیبایی ، جلوه قابل توجهی نداشته و عمل های زیادی را برای رسیدن به چنین ظاهری انجام داده است. تزریقات بوتاکس، لیفت باسن برزیلی و همچنین یک عمل جراحی بینی از جمله عمل های زیبایی جورجینا رودریگز زن رونالدو است که پوست او را بسیار تحت تاثیر قرار داده است. همچنین به نظر می‌رسد که اندازه سینه های او نیز افزایش یافته که موجب جذابیت هر چه بیشتر این مدل اسپانیایی می‌شود. بدن جورجینا زن رونالدو به عنوان یک شخصیت محبوب تلویزیونی و همچنین به عنوان یک مدل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جای تعجب نیست اگر جورجینا همسر رونالدو به دنبال افزایش جذابیت بدنش باشد. جورجینا به شخصیتی محبوب تبدیل شده است؛ نه تنها به عنوان همسر رونالدو بلکه به عنوان مدلی جذاب. نظر شما درباره همسر رونالدو چیست؟ نظرات خود را درباره مقاله معرفی جورجینا زن رونالدو برای ما در پایین صفحه بنویسید. درباره جورجینا رودریگز زن رونالدو بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...