حتی آرنولد شوارتزنگر او را تحسین می کند ؛ سیلوستر استالونه پس از عمل جراحی هم آرام نمی گیرد!

سیلوستر استالونه بازیگر سرشناس سری فیلم های راکی و کرید، به جرات یکی از بزرگ ترین بازیگران تاریخ فیلم های اکشن به شمار می رود.
کدخبر (162210) | 16 فروردین 1402 | ساعت 15:02
1 169
حتی آرنولد شوارتزنگر او را تحسین می کند ؛ سیلوستر استالونه پس از عمل جراحی هم آرام نمی گیرد!
سیلوستر استالونه بازیگر سرشناس سری فیلم های راکی و کرید، به جرات یکی از بزرگ ترین بازیگران تاریخ فیلم های اکشن به شمار می رود.

به گزارش سرخ نیوز، همه می‌دانند که سیلوستر استالونه به کارش معتاد است و علاقه زیادی به فیلم هایش دارد. استالونه به عنوان یک بازیگر همواره برای مخاطبانش ارزش قائل شده و همیشه تمام تلاشش را می‌کند تا مطمئن شود که کارش را بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. فیلم راکی به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد. او حتی به دلیل اینکه حضور نقش راکی بالبوا در این فیلم منطقی نبود، از حضور در فیلم جدید کرید خودداری کرد. این نشان می‌دهد که او تا چه اندازه برای طرفداران ارزش قائل است چراکه با تواضع تمام از این نقش کناره گیری کرد تا خدشه ای به داستان این فیلم وارد نشود. فداکاری های او همواره مورد تحسین سایر بازیگران بوده است. آرنولد شوارتزنگر ملقب به «ترمیناتور» یکی از بزرگترین طرفداران او محسوب می‌شود. آن ها در گذشته به همراه یکدیگر در برنامه Experience With شرکت کردند و مصاحبه جذابی را با یکدیگر انجام دادند. این مصاحبه اخیرا به شدت در فضای مجازی دست به دست می‌شود و حتی خود سیلوستر استالونه نیز این ویدیو را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است.

خاطره عجیب آرنولد شوارتزنگر از سیلوستر استالونه

شوارتزنگر در این مصاحبه اظهار کرد که استالونه سه هفته پیش از این مصاحبه تحت عمل جراحی قرار گرفته اما با این حال همچنان آنجا بوده تا خودش برای فیلم The Expendables آماده کند. حتی آرنولد شوارتزنگر نیز او را تحسین می کند ؛ سیلوستر استالونه حتی پس از عمل جراحی آرام نمی گیرد! سیلوستر استالونه در این مصاحبه به این حرف شوارتزنگر خندید و گفت:
به خاطر این است که من کمی دیوانه هستم!
این ویدیو تعجب زیاد طرفداران او را به دنبال داشت چراکه سه هفته مدتی کافی برای ریکاوری از یک عمل جراحی نیست. با این حال حتی عمل جراحی نیز نتوانست استالونه را از انجام دادن کاری که عاشق آن است، منع کند. ارزش دارایی های استالونه اخیرا به 400 میلیون دلار رسیده و او پیش از رسیدن به این عدد تعدادی عکس کمیاب را منتشر کرد.

واکنش هواداران به اراده فوق العاده سیلوستر استالونه

واضح است که این موضوع تعجب زیاد طرفداران او را به دنبال داشت و او توسط بسیاری از هوادارانش تحسین شد و بسیاری نیز از او الهام گرفتند. یکی از طرفداران او در واکنش به این مدت کم نوشت:
خب، سه هفته از عمل جراحی گذشت، برگردیم سر کار!
حتی آرنولد شوارتزنگر نیز او را تحسین می کند ؛ سیلوستر استالونه حتی پس از عمل جراحی آرام نمی گیرد! کاربر دیگری از الهام بخش بودن سیلوستر استالونه برای او نوشت:
باید از مسیر رسیدن به اهداف لذت برد. نباید اجازه دهیم که افکار منفی به سراغ ما بیاید و نباید هیچوقت بهانه بیاوریم. هیچوقت در زندگی تسلیم نشوید.
طرفداران واکنش های مختلفی را نسبت به این مصاحبه نشان دادند. هیچکس نمی‌تواند انکار کند که سیلوستر استالونه یکی از بهترین بازیگران فیلم های اکشن در تاریخ سینماست. هیچگاه بازیگری مانند او نخواهد آمد و همه کارهای او را تحسین می‌کنند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
این خمارالوی بی دست و پا رو کم تعریف کنید ، من تقریبا ۹۹ درصد فیلمهاشو دیدم و خودم هم ورزشکارم و خوب می‌دونم چجوری مشت و لگد میزنند اما تا حالا یک مشت یا لگد درست حسابی ازین آدم ندیده ام، در مقایسه با این ژان کلود ون دام واقعا مهارت پرتاب مشت و لگدش عالیه یا بلده مبارزه کنه یا اسکات ادکینز یک ناحنش ازین آدم (استالونه) بهتر بلده ضربه بزنه و اما فقط می مونه فیزیکش ، خب گاو پروار هم ماهیچه داره، تازه این آدم که جوانیش برا امرار معاش فیلم گِ، ی بازی کرده خودشو زیااااااادی تحویل میگیره و یه عده آدم چرت هم البته اینو تحویل میگیرند،
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...