ستاره محبوب دونالد ترامپ ، رقیب آینده لئون ادوارز در UFC 291

کولبی کاوینگتون قهرمان آمریکایی UFC که پیش از این به خاطر حمایت بی چون و چرای از حزب جمهوری خواه دونالد ترامپ بر سر زبان‌ ها افتاده بود به زودی در UFC 291 با لئون ادوارز مبارزه خواهد کرد.
کدخبر (161920) | 16 فروردین 1402 | ساعت 09:25
0 99
ستاره محبوب دونالد ترامپ ، رقیب آینده لئون ادوارز در UFC 291
کولبی کاوینگتون قهرمان آمریکایی UFC که پیش از این به خاطر حمایت بی چون و چرای از حزب جمهوری خواه دونالد ترامپ بر سر زبان‌ ها افتاده بود به زودی در UFC 291 با لئون ادوارز مبارزه خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، لئون ادواردز قرار است برای دفاع از عنوان قهرمانی بعدی خود در دسته ولترویت با یک ستاره جنجالی آمریکایی روبرو شود. این رقابت برای همین تابستان و رویداد UFC در لندن رزرو شده است. لئون ادواردز 22 جولای در UFC 291، دفاع بعدی خود را از عنوان قهرمانی‌اش در برابر کولبی کاوینگتون انجام خواهد داد. این مبارز آمریکایی جنجالی بیش از یک سال است که وارد هیچ رقابتی نشده اما تابستان امسال فرصت قهرمانی مقابل ستاره بریتانیایی به او داده شده است.

اصرار رئیس UFC به مبارزه لئون ادواردز با کولبی کاوینگتون

دانا وایت رئیس UFC تایید کرد که کاوینگتون در صف مبارزه قهرمانی با لئون ادواردز در دسته وزنی ولترویت قرار دارد. ادواردز اوایل ماه جاری پس از پیروزی مقابل کامارو عثمان در UFC 286 در لندن قهرمانی این دسته را از آن خود کرد. با این حال ادواردز معتقد است که کاوینگتون مستحق حضور در چنین سطحی از رقابت نیست اما با این حال دانا وایت اصرار دارد که این مبارزه در تاریخ مقرر صورت پذیرد. آخرین حضور کاوینگتون در رینگ هشت ضلعی‌ام ام ای به رقابت در UFC  272 در مارس 2022 برمی‌گردد؛ جایی که او خورخه ماسویدال را با تصمیم داوران در رقابتی انتقام جویانه شکست داد. در حالیکه ماسویدال بر روی کاوینگتون پریده بود، این مبارز 35 ساله بلافاصله پس از پرش دو دندان رقیب خود را شکست.

حمایت بی چون و چرای کاوینگتون رئیس جمهور سابق آمریکا

کاوینگتون که دارای رکورد 17 برد و 3 شکست در طول دوران حرفه‌ای خود در ام ام ای است، پیش از این به دلیل حمایت بی چون و چرای خود از حزب جمهوری خواه و به ویژه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا جنجال برانگیز شده بود. کاوینگتون پس از شکست دادن تایرون وودلی در سپتامبر 2020، این پیروزی را به امداد دهندگان اولیه و ارتش تقدیم کرد و در عین حال از لبرون جیمز ستاره NBA و جنبش «زندگی سیاهپوستان مهم است» انتقاد کرد؛ جنبشی که حریفش در مورد حمایت خود از آن قبل از این مبارزه صحبت کرده بود. پس از بازگشت کانر مک گرگور به صحنه رقابت، در حالی که مبارز ایرلندی خود را برای رویارویی مجدد خود با مایکل چندلر در دسته وزنی ولترویت آماده می‌کرد، کاوینگتون تصمیم گرفت تا کانر مک گرگور را به مبارزه دعوت کند. کاوینگتون با استقبال از این مبارزه، ادعا کرد که این بزرگترین مبارزه در تاریخ UFC خواهد بود. با این حال قهرمان سابق دو دسته وزنی ام ام ای عنوان کرد که دیگر تمایلی به رقابت در بالاترین سطح ندارد.

برخورد گستاخانه‌ کاوینگتون پیش از مبارزه‌هایش با رقبا

به طور کلی کاوینگتون رفتارهای عجیبی دارد و پیش از مبارزه‌هایش صحبت‌های سخیف و گستاخانه‌ای در مورد رقبایش انجام می‌دهد. او قبل از مبارزه با دمیان مایا در سائوپائولو، برزیل را یک زباله‌دان نامید و سپس در مصاحبه بعد از مبارزه از جمعیت به عنوان حیوانات کثیف یاد کرد. او همچنین صحبت‌های زننده‌ای را در مورد کامارو عثمان انجام داد و با اشاره به گلن رابینسون مربی این مبارز نیجریه‌ای که در سال 2018 درگذشت، عنوان کرد که او از جهنم در حال تماشای این مبارزه است. لئون ادواردز بریتانیایی تاکنون 21 برد و 3 شکست را در کارنامه مسابقه خود در ام ام ای ثبت کرده است. او پس از شکست مقابل کامارو عثمان در سال 2015، دیگر در هیچ مبارزه‌ای تسلیم نشده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...