واکنش کریس بامستد به آزادی اندرو تیت؛ امیدوارم عدالت برقرار شود

کریس بامستد قهرمان 4 دوره دسته کلاسیک فیزیک مستر المپیا نسبت به آزادی اندرو تیت از زندان ابراز خوشحالی کرد و کل کل جالبی با این سلبریتی داشت.
کدخبر (162185) | 16 فروردین 1402 | ساعت 13:24
0 473
واکنش کریس بامستد به آزادی اندرو تیت؛ امیدوارم عدالت برقرار شود
کریس بامستد قهرمان 4 دوره دسته کلاسیک فیزیک مستر المپیا نسبت به آزادی اندرو تیت از زندان ابراز خوشحالی کرد و کل کل جالبی با این سلبریتی داشت.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت اینفلوئنسر پرطرفدار فضای مجازی که در دوران شیوع کرونا فضای مجازی را با محتواهای خاص خودش از آن خود کرد، سال گذشته توسط پلیس رومانی به اتهام قاچاق انسان، مواد و غیره دستگیر شد. با این حال اندرو و تریستیان تیت برادرش روز جمعه از زندان آزاد شدند. کریس بامستد قهرمان چهار دوره مستر المپیا که در گذشته با اندرو تیت مشکلاتی داشته است، اخیرا به آزاد شدن او واکنش نشان داده است. اندرو تیت و برادرش پس از آزادی از زندان در صحبت با خبرنگاران گفتند که خیلی خوشحالند که قرار است دوباره به خانه خود بازگردند. قهرمان فیزیک کلاسیک نیز او را می شناسد ؛ واکنش کریس بامستد به آزادی اندرو تیت!

واکشن کریس بامستد به آزادی اندرو تیت

کریس بامستد قهرمان چهار دوره دسته کلاسیک فیزیک مستر المپیا به آزادی اندرو تیت از زندان واکنش نشان داده است. واکنش او تعجب بعضی از طرفداران او را برانگیخت چراکه او در گذشته به مشکلاتی با اندرو تیت برخورده بود. او در توییتر خود نوشت:
جی ما آزاد شد، امیدوارم که عدالت برقرار شود.
این توییت او موجب تعجب بسیاری از مردم شد چراکه آن ها در گذشته به مشکلاتی با یکدیگر برخورده بودند. اندرو تیت در یکی از ویدیوهایش نشان داد که روی قایق شخصی خود در حال وزنه زدن و تمرین کردن است. قهرمان مستر المپیا در واکنش به این ویدیو نوشت که وزنه های او کوچک هستند. به نظر می‌رسید که هدف بامستد از این کار تنها سر به سر گذاشتن اندرو تیت بوده باشد. TOP G نیز کسی نیست که واکنش دیگران را بی پاسخ بگذارد. او در پاسخ گفت که آن ها سنگین ترین وزنه هایی بودند که در قایق او وجود داشتند. او سپس از او پرسید که وزنه های او در قایقش چقدر وزن دارند؟ قهرمان فیزیک کلاسیک نیز او را می شناسد ؛ واکنش کریس بامستد به آزادی اندرو تیت! این پاسخ جالب توجه بود و تیت سعی داشت تا با نشان دادن اینکه او دارای یک قایق شخصی بسیار لوکس است، به بامستد پاسخ دهد. یکی از شاخصه هایی که مردم تیت را با آن می‌شناسند، پاسخ های سریع اوست. او پس از آزادی در صحبت با خبرنگاران گفت که عدالت اجرا خواهد شد.

اندرو تیت به فضای مجازی باز می ‎گردد؟

آزادی برادران تیت در فضای مجازی غوغا خواهد کرد. هواداران او از آزادی خوشحال هستند و از او حمایت می‌کنند. اندرو تیت حتی از قاضیان نیز تشکر کرد که در آن روز به حرف های آن ها گوش کردند و آزادی آن ها را صادر کردند و همچنین اظهار کرد که هیچ کینه ای نسبت به این کشور یا هیچ شخص دیگری در دل او نیست. افراد زیادی وجود داشتند که با زندانی شدن اندرو تیت او را به سخره گرفتند و شاید هم اکنون تیت پاسخ آن ها را بدهد. فضای مجازی بسیار در چند روز آینده فضای داغی خواهد داشت و باید ببینیم که اندرو تیت چه چیزی را برای آزادی خود در نظر گرفته است؟ قهرمان فیزیک کلاسیک نیز او را می شناسد ؛ واکنش کریس بامستد به آزادی اندرو تیت! با وجود آزادی اندرو تیت، محدودیت هایی وجود دارند که او باید آن ها را رعایت کند. او باید حواس خود را جمع کند تا درباره هر چیزی صحبت نکند چراکه همانطور که خودش باور دارد ممکن است ماتریکس دوباره به سراغ او بیاید. این پرونده یکی از پرونده های جذابی است که دنبال کردن آن خالی از لطف نیست. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...