بازگشت خورخه ماسویدال ؛ به صورت زخمی سلام کنید !

کدخبر (162506) | 17 فروردین 1402 | ساعت 18:10
0 214
بازگشت خورخه ماسویدال ؛ به صورت زخمی سلام کنید !
خورخه ماسویدال قرار است آخر این هفته مقابل گیلبرت برنز در UFC 287 به هشت ضلعی بازگردد.

به گزارش سرخ نیوز، خورخه ماسویدال یکی از مدعیان قدیمی و صاحب نام دسته وزنی ولترویت مسابقات UFC است. او که در شهر میامی آمریکا متولد شده، به خاطر مهارت‌های درخشانش در کیک بوکسینگ و توانایی در تاکتیک‌های تهاجمی، مشهور است.

همچنین سریعترین ناک اوت تاریخ UFC به نام خورخه ماسویدال ثبت شده است. او بدون شک یکی از مهمترین مبارزان دنیای ام ام ای است. فیلم «صورت زخمی» برایان دی پالما یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های خورخه ماسویدال است، به همین خاطر او هر جا که می‌تواند نوشته‌ای را به این فیلم ارجاع داده یا نقل قولی از آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

یکی از لحظات به یاد ماندنی خورخه ماسویدال در ام ام ای مربوط به زمانی است که او با گریم «صورت زخمی» و با شمایل تونی مونتانا که نقش آن را آل پاچینو بازی کرده است، در UFC 244 به میدان آمد.

این مبارز همچنین با پوشیدن لباس نمادین این فیلم، در کنفرانس‌های مطبوعاتی دیده شد. بازگشت خورخه ماسویدال ؛ به صورت زخمی سلام کنید!

خورخه ماسویدال و روزی که دست به اسلحه شد

حالا پیش از برگزاری UFC 287 که با بازگشت خورخه ماسویدال همراه است، ویدیویی از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد خورخه ماسویدال در خانه خود در فلوریدا گشت و گذار کرده و سلاح‌های گرم و مربیان خود را نشان می‌دهد و همچنین در مورد مبارزه آینده خود صحبت می‌کند. اما در این ویدیو یک لحظه خاص توجه بینندگان را به خود جلب کرده است. خورخه یکی از اسلحه‌های محبوبش را انتخاب می‌کند و یکی از معروف‌ترین دیالوگ‌های فیلم صورت زخمی را تکرار می‌کند. خورخه در حالی که اسلحه را به سمت دوربین گرفته، می‌گوید «به دوست کوچکم سلام برسان». هنگامی که تیراندازی بین تونی مونتانا و دشمنانش اتفاق می‌افتد، آل پاچینوی افسانه‌ای این دیالوگ را فریاد می‌زند. طرفداران ماسویدال اگرچه از شنیدن این دیالوگ هیجان زده شدند اما در عین حال نگران این هم بودند که این مبارز با این اسلحه به خودش آسیب برساند.

مبارزه خورخه ماسویدال و گیلبرت برنز در UFC 287

خورخه ماسویدال در UFC 287 به مصاف گیلبرت برنز می‌رود و اعلام کرده است که در صورت شکست مقابل این رقیب، ممکن است برای همیشه با مسابقات ام ام ای خداحافظی کند. رویارویی او و برنز یکی از رقابت‌های تقریبا اصلی UFC 287 در دسته وزنی ولترویت خواهد بود. ماسویدال در تقابل با حریف برزیلی خود به دنبال پایان دادن به روند 3 شکست متوالی خودش است. برنده این مبارزه می‌تواند با قهرمان این دسته وزنی که احتمالا تا آن زمان لئون ادواردز خواهد بود، به جدال بپردازد. بازگشت خورخه ماسویدال ؛ به صورت زخمی سلام کنید! با این حال به نظر می‌رسد یک شکست دیگر برای ماسویدال، اساساً نشان دهنده پایان کارش در ام ام ای است. دارنده قهرمانی مسابقات BMF زمانی که برای بدست آوردن قهرمانی دسته وزنی ولترویت با کامارو عثمان مبارزه می‌کرد، دو شکست را مقابل این رقیب پذیرفت. او اخیرا هم دربرابر کولبی کاوینگتون شکست خورد. رویارویی گیلبرت برنز رکورد 21 پیروزی و 5 شکست و خورخه ماسویدال با 35 برد و 16 شکست یکی از رقابت‌های مورد انتظار تماشاگران است. پس از قطعی شدن تقابل آنها، هر دو مبارز در شبکه‌های اجتماعی حسابی برای یکدیگر کری خوانده‌اند. برنز به UFC پیشنهاد کرد که مبارزه خود را در 5 راند حین برگزاری رویداد اصلی که مربوط به مبارزه پریرا و آدسانیا است، انجام دهند اما ماسویدال بلافاصله این ایده را رد کرد و توضیح داد که قبلاً با UFC قرارداد امضا کرده و پولی از این بابت دریافت نمی‌کند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...