پیشنهاد شهروندی طالبان به اندرو تیت / ماموریت نجات کبرا در برابر گروه ماتریکس !

در پی بازداشت اندرو تیت، طالبان به او پیشنهاد شهروندی افغانستان را دادند تا از او در برابر ماتریکس محافظت کنند.
کدخبر (162306) | 17 فروردین 1402 | ساعت 07:45
0 224
پیشنهاد شهروندی طالبان به اندرو تیت / ماموریت نجات کبرا در برابر گروه ماتریکس !
در پی بازداشت اندرو تیت، طالبان به او پیشنهاد شهروندی افغانستان را دادند تا از او در برابر ماتریکس محافظت کنند.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت در طول سال‌های گذشته به‌دلیل بیان دیدگاه‌های بحث‌برانگیزش در مورد زنان، چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقعی انتقادات زیادی را ازسوی بسیاری از افراد دریافت کرده است. با این حال برخی از گروه‌های مهم اعتقادی از آموزه‌های این کیک بوکسور سابق حمایت می‌کنند. بدون شک اندرو تیت 36 ساله توانسته فرقه‌ای جدید را مبتنی بر تفکرات و فلسفه خود ایجاد و پیروان زیادی را در سراسر جهان به‌دست آورد. پیش از آن که صفحات شبکه‌های اجتماعی او در چندین پلتفرم دچار محدودیت شوند، او در این شبکه‌ها، میلیون‌ها دنبال‌کننده داشت و همین تفکرات را منعکس می‌کرد. با این حال، اندرو تیت پس از انتقال مالکیت توئیتر به ایلان ماسک، سال گذشته به این شبکه اجتماعی بازگشت و اکنون بیش از 5 میلیون دنبال‌کننده دارد. حالا همین حامیان پرشمار برای نشان دادن حمایت خود از «Top G» ، دست به اقداماتی افراطی ازجمله ایجاد پروفایل‌های اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی و برگزاری تظاهرات اعتراضی خواهند زد. یکی از این حامیان، گروه بنیادگرای اسلامی افغانستان است که با نام مستعار طالبان شناخته می‌شود. طالبان به اندرو تیت پیشنهاد شهروندی داد؛ ماموریت نجات کبرا در برابر گروه ماتریکس!

طالبان بار دیگر به اندرو تیت کمک می‌کند

روابط عمومی گروه طالبان در مورد اندرو تیت در حساب توییتر خود پستی منتشر و همان دیدگاه‌های تیت را درباره گروه ماتریکس بیان کرده است. گروه ماتریکس متشکل از افراد قدرتمند است که بر کل دنیا حکومت می‌کنند. به همین دلیل، گروه طالبان به اندرو تیت پذیرش شهروندی افغانستان را پیشنهاد کردند تا از او در برابر ماتریکس محافظت کنند. این اتفاق درست مربوط به زمانی بوده که اندرو تیت در رومانی در زندان بود. در حالی که هنوز پرونده اندرو تیت درخصوص پول‌شویی و قاچاق کارگرهای جنسی همچنان در رومانی باز است، طالبان بار دیگر به او قول مساعدت داده است. تیت دسامبر سال گذشته در رومانی دستگیر شد اما مقامات قضایی این کشور هنوز هیچ اتهامی علیه وی مطرح نکردند؛ چراکه تحقیقات در مورد او و برادرش هنوز ادامه دارد. با این حال بازداشت وی خشم طرفدارانش را در شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال داشته است. بسیاری از آن‌ها مقامات رومانی را به نقض حقوق بشر علیه اندرو تیت متهم و خواستار آزادی کامل او هستند. طالبان در توییتی که در حساب روابط عمومی خود منتشر کرده، نگرانی خود را از وضعیت تیت ابراز و به او پیشنهاد دادند که یک تیم واکنش سریع برای کمک به آزادی او فراهم خواهند کرد. در این توئیت آمده:
برادر تیت بدون هیچ اتهامی توسط گانگسترهای جهانی که مسئول ماتریکس هستند، به خاطر گفتن حقیقت و بازکردن چشمان مردم دنیا بازداشت می‌شود. ما همه گزینه‌ها را روی میز می‌گذاریم تا آزادی او را تضمین کنیم، از جمله استقرار تیم واکنش سریع.
تیت با کمک کارکنان خود همچنان در توییتر فعال بوده و علیرغم شرایط کنونی، اغلب با دنبال‌کنندگان خود در ارتباط است. او به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که قصد دارد در زندان کتاب خود را بنویسد. اگرچه پیش از شروع این کار از زندان آزاد شد. او همچنین در توییت قبلی خود اشاره کرده بود که به‌دلیل ممنوعیت استفاده از رایانه در داخل زندان، درخواست ماشین تحریر کرده است. بیشتر از اندرو تیت بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...