گذشته مرموز جورجینا رودریگز ؛ سودای ثروت و شهرت !

همکار سابق جورجینا رودریگز در TikTok به افشای گذشته جورجینا پرداخته است.
کدخبر (162341) | 17 فروردین 1402 | ساعت 07:47
0 196
گذشته مرموز جورجینا رودریگز ؛ سودای ثروت و شهرت !
همکار سابق جورجینا رودریگز در TikTok به افشای گذشته جورجینا پرداخته است.

به گزارش سرخ نیوز، در چند سال گذشته جورجینا رودریگز پس از آغاز رابطه با کریستیانو رونالدو و پس از انتشار سریال موفقش در نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم»، به‌طور مداوم در تیتر اخبار قرار داشته است. شریک فعلی زندگی کریستیانو رونالدو گاهاً حتی مورد انتقاد افراد مختلف ازجمله همکار سابقش قرار گرفته که او را مغرور خطاب کرده است. اخیراً افشای اطلاعاتی ازسوی همکار سابق جورجینا رودریگز و متهم کردن او به دروغ گفتن درباره گذشته کاری خود، باردیگر این مدل آرژانتینی را در کانون توجه قرار داده است.

افشاگری همکار جورجینا رودریگز از گذشته او

همکار جورجینا رودریگز در TikTok گفته است:
او همیشه همینطور بود، حتی اگر پول زیادی نداشت یا مانند حالا ثروتمند نبود، همیشه این حس غرور و برتری خودش را داشت. او همیشه به‌دنبال تبدیل شدن به یک چهره موفق و معروف بود و به همین دلیل در شرکت‌های لوکس مختلف کار می‌کرد. او افراد زیادی را در دنیای شبانه مادرید می‌شناخت. درست است که جورجینا در یک آپارتمان بسیار کوچک زندگی می‌کرد اما همیشه می‌خواست پیشرفت کند و وقتی کریستیانو رونالدو را ملاقات کرد، شانس به او رو کرد و تبدیل به یک ستاره شد.
گذشته مرموز جورجینا رودریگز ؛ سودای ثروت و شهرت!

زندگی گذشته جورجینا رودریگز

اگرچه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو اکنون بیش از 6 سال است که با یکدیگر زندگی می‌کنند و او حالا به‌عنوان شریک زندگی این فوق ستاره پرتغالی شناخته می‌شود، اما با این حال تا پیش از این آشنایی، جورجینا زندگی متفاوتی داشته است. او پس از نقل مکان به مادرید در سال 2013، در یکی از فروشگاه‌های برند ماسیمو دوتی شروع به کار کرد. سپس جورجینا به شهر بریستول رفت تا به‌عنوان یک خدمتکار خانوادگی کار کند و زبان انگلیسی بیاموزد. جورجینا رودریگز در سال 2016 به پایتخت اسپانیا بازگشت و به‌عنوان منشی فروش در فروشگاه گوچی مشغول به کار شد و همین جا بود که با کریستیانو آشنا شد. ستاره سابق رئال مادرید بیشتر خود را از این برند انجام می‌داد و با ورودش، فروشگاه به طور کامل بسته شده و در اختیار او قرار می‌گرفت. پس از اینکه این زوج رابطه خود را به طور علنی اعلام کردند، جورجینا به‌عنوان مدل شروع به کار کرد و امروز به یکی از چهره‌های برجسته دنیای مد و لباس تبدیل شده است. آن‌ها در حال حاضر به همراه پنج فرزندشان کریستیانو جونیور، آلانا مارتینا، متئو، اوا ماریا و بلا اسمرالدا در ریاض، پایتخت عربستان اقامت دارند. این خانواده پس از انتقال رونالدو به تیم النصر عربستان در ماه ژانویه، در این شهر زندگی می‌کنند و از بهترین امکانات این کشور عربی بهره می‌برند. کریستیانو رونالدو در حالی به النصر پیوست که در دومین دوره حضورش در منچستر یونایتد اصلاً شرایط خوبی را تجربه نکرد و به بدترین شکل ممکن از این تیم جدا شد. او و خانواده‌اش اگرچه در یکی دو ماه اول شرایط سختی را در عربستان پشت سرگذاشتند اما اکنون به روال طبیعی زندگی‌شان بازگشته و اوضاع خوبی دارند. کریستیانو رونالدو در 10 بازی، 9 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده و به النصر کمک کرد تا با یک امتیاز کمتر از الاتحاد صدرنشین، در رده دوم جدول قرار گیرد. از جورجینا رودریگز بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...