حریف مشترک الکس پریرا و اندرو تیت / فایتر برزیلی : منتظر یک مبارزه جهنمی باشید

کدخبر (162625) | 18 فروردین 1402 | ساعت 12:32
0 664
حریف مشترک الکس پریرا و اندرو تیت / فایتر برزیلی : منتظر یک مبارزه جهنمی باشید
الکس پریرا و اندرو تیت هردو سابقه مبارزه در برابر یک کیک بوکسینگ کار سرسخت را در کارنامه دارند.

به گزارش سرخ نیوز، الکس پریرا، قهرمان فعلی دسته میان وزن UFC کار خود را با کیک بوکسینگ آغاز نمود. او اولین بار در سال 2014 در مسابقات گلوری به میدان رفت و توانست چندین قهرمانی را نیز در این مسابقات به ‌دست‌ آورد. اندرو تیت نیز پیش از آنکه بدل به یک اینفلوئنسر شود مسیر مشابهی را با پریرا پیموده بود. «کبرا تیت» نیز قهرمان سابق جهان در رشته کیک بوکسینگ است. در ویدئویی که اخیرا در فضای اینترنت منتشر شده رقیب سابق کبرا در حال مبارزه با الکس پریرا بر روی رینگ کیک بوکسینگ دیده می‌شود. الکس پریرا در سال 2014 در مسیر کسب نخستین قهرمانی خود بود. او در رقابت‌های نهایی دسته میان وزن در برابر یکی از مدعیان این دسته یعنی ساهاک پارپاریان قرار گرفت. مبارزه‌ای که پریرا در آن موفق به شکست حریف شد. حریف مشترک الکس پریرا و اندرو تیت / پریرا : منتظر یک مبارزه جهنمی باشید ساهاک پارپاریان یک کیک بوکسینگ کار آمریکایی است که سابقه قهرمانی در چند تورنمنت کیک بوکسینگ را هم در کارنامه دارد. اندرو تیت نیز در سال 2012 با این مبارز آمریکایی روبرو شده بود. پارپاریان در واقع یکی از سرسخت‌ترین حریفانی بود که اندرو تیت در طی دوران حرفه‌ایش با آنها روبرو شد. او با اینکه قد کوتاه‌تری از کبرا نیز داشت اما حملات ترکیبی و ضربات پای جانانه‌ای را نثار اندرو تیت ساخت. او در نهایت در راند پنجم و با اجماع داوران پیروز مبارزه لقب گرفت.

الکس پریرا : به شما قول یک مبارزه جهنمی را می دهم

الکس پریرا چندان به زبان انگلیسی مسلط نیست. این مبارز برزیلی در تمام مصاحبه‌های خود به زبان پرتغالی صحبت می‌کند و مجبور است از مترجم استفاده کند. با این حال او در آستانه مبارزه خود با اسرائیل آدسانیا با یک انگلیسی دست‌وپا شکسته به تبلیغ این جدال جذاب پرداخته است:

سلام بر همه! زمان فرا رسیده است! من در روز شنبه در میامی نخستین مبارزه دفاع از کمربند خود را برابر اسرائیل آدسانیا انجام خواهم داد. UFC 287 را از دست ندهید. من به شما قول یک مبارزه جهنمی را می‌دهم.

طرفداران ام ام ای استقبال گسترده‌ای از انگلیسی حرف زدن الکس پریرا کردند و این ویدئو بارها در صفحات مختلف به اشتراک گذاشته شد. یکی از کاربران حتی نوشته بود که پریرا بهتر از پدی پمبلت (مبارز انگلیسی UFC) انگلیسی حرف می‌زند. حریف مشترک الکس پریرا و اندرو تیت / پریرا : منتظر یک مبارزه جهنمی باشید مبارزه مجدد الکس پریرا و اسرائیل آدسانیا برای هر دو مبارز حیاتی خواهد بود. برای آدسانیا شکست خوردن در این نبرد به معنای پایان رسمی امپراتوری او در دسته میان وزن خواهد بود. او در صورت شکست به احتمال بسیار زیاد تا مدت‌ها قادر به برگزاری مبارزه‌ای دیگر با پریرا نخواهد بود و مجبور است برای بالا کشیدن خود در رنکینگ تلاش کند. الکس پریرا نیز در صورت شکست خوردن در اولین مبارزه دفاع از کمربند خود مجبور خواهد بود برای تقابل سوم با رقیب دیرینه آماده شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...