بروس لی در ظاهری که تا به امروز ندیده اید ! + عکس

درحالی که تمام عکس‌هایی که از بروس لی منتشر شده، با صورتی تراشیده است، اما عکسی با ریش و سبیل از او دیده شده است.
کدخبر (162430) | 17 فروردین 1402 | ساعت 20:36
2 553
بروس لی در ظاهری که تا به امروز ندیده اید ! + عکس
درحالی که تمام عکس‌هایی که از بروس لی منتشر شده، با صورتی تراشیده است، اما عکسی با ریش و سبیل از او دیده شده است.

به گزارش سرخ نیوز، گذشته از مهارت‌های بروس لی در هنرهای رزمی، ژست‌ها و استایل‌های او نیز طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشت. از ژاکت‌های کتانش گرفته تا شلوارهای براقش، بروس لی یکی از خاص‌ترین‌های صنعت مد و فشن بود. با این حال او همیشه در تمام عکس‌هایش با صورت تراشیده ظاهر می‌شد. به‌جز یک مرتبه که اسطوره برخلاف همیشه با ریش دیده شد. اخیراً عکسی از او منتشر شده بود که در نگاه اول نمی‌شد تشخیص داد که عکس بروس لی است. در روز سی‌ویکم مارس (یازدهم فروردین) صفحه لجندز در فیسبوک عکسی دیده ‌نشده از چهره محبوب منتشر نمود. صورت پرموی او در این عکس پیش از هر چیز این پرسش را به ذهن متبادر می‌کرد: آیا این واقعاً بروس لی است؟

بروس لی با ریش و سبیل

عکسی که اخیراً در فیسبوک منتشر شده است، او را با ریش و سبیل نشان می‌دهد. در این عکس لی کاملاً با تصویر همیشگی‌اش متفاوت به‌نظر می‌رسد. حتی می‌شود گفت که ریش او باعث شده تا تمام چیزی که مردم از پرسونا و شخصیت هنری بروس لی در ذهن دارند، به‌کلی از چهره‌ی او زدوده شود. مضاف بر این، ژاکت یقه‌پهن او و مچ‌بند براقی که به مچ بسته است، چهره ریشوی او را برجسته‌تر نیز ساخته‌اند. با این چهره و استایل غریب اما جذاب، طرفداران او نیز در فیسبوک به اظهار شیفتگی خود نسبت به این ظاهر جدید پرداخته‌اند. در بخشی از کتاب زندگینامه او با نام «بروس لی: یک زندگی» به روزهایی اشاره شده است که بروس برای اولین بار با ریش و سبیل در انظار عمومی ظاهر می‌شد. متیو پری، نویسنده این کتاب ادعا کرده که بروس لی در دوران زندگی‌اش در هنگ کنگ هرگز ریش نمی‌گذاشت. در فرهنگ چینی یک صورت اصلاح‌شده همواره بر ریش و سبیل ترجیح داده می‌شود. عکسی دیده نشده از بروس لی با ریش و سبیلبا این حال، نقل مکان کردن بروس به آمریکا باعث وفق پیدا کردن او با سبک زندگی غربی نیز شده بود. اینگونه شد که در دهه 1960 بروسلی تصمیم گرفت برای یک‌بار هم که شده ریش و سبیل را امتحان کند. بعد از این اتفاق درحالیکه جوانان هنگ کنگی شروع به تقلید از اسطوره کرده بودند، اما رسانه‌های چینی چندان از این ظاهر جدید بروس راضی نبودند. صرف نظر از مجادله‌ای که بر سر ریش لی درگرفت، این نکته کماکان قطعی و بحث‌ناپذیر است: سلیقه او در انتخاب استایل و لباس برای خود مثال کاملی از اعتمادبه‌نفس محض بود.

استایل بروس لی در گذر زمان

بروس لی در طی دهه‌های شصت و هفتاد استایل‌های متنوع اما باوقاری را به خود دید. لی در ابتدای حضورش در آمریکا برای مدتی طرفدار استایل آی وی لیگ بود. در این دوره، او تیشرت‌های آستین بلند گوناگونی را با آستین‌های تا زده به تن می‎کرد. او سپس شروع به ماجراجویی و شکل دادن به استایل‌های خاص و منحصربه‌فرد نمود. او ابتدا سراغ پیراهن‌های یقه‌پهن و سپس سراغ پیراهن‌های بدون آستین رفت. عکسی دیده نشده از بروس لی با ریش و سبیلدر ادامه نیز ژاکت‌ها، جین‌های براق و کفش‌های پاشنه‌دار از راه رسیدند. بروس لی در ادامه پیراهن‌های طرح‌دار، تیشرت‌های هنلی و شلوارهای کمربلند را نیز امتحان کرد. بروس لی دامنه این ماجراجویی‌ها را تا قلمرو هنرهای رزمی نیز گسترش داد و استایل سافاری را جایگزین استایل‌های سنتی مرسوم در این حیطه نمود. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
شما ندیدی من بسیار عکس با ریش و سیبیلش از سالها قبل دارم. زمانی که هنوز اینترنت وجود نداشت. و من کلکسیون عکسهای بروسلی رو جمع میکردم و حالا هم دارم. هر عکس رو اون زمان که خیلی گران هم بود دانه بیست تا تک تومن میخریدم. توجه کنید بیست تومن پول سه بلیط نمایش فیلم سبنما میشد.و پول توجیبی دو روز من.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
BRUCE LEE اول و آخر همه چیز
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...