گزارش بازی تراکتور مقابل سپاهان / کورس قهرمانی جذاب تر شد

بازی سپاهان مقابل تراکتور در چارچوب دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان خمز به پایان رسید.
کدخبر (163064) | 18 فروردین 1402 | ساعت 17:56
0 386
گزارش بازی تراکتور مقابل سپاهان / کورس قهرمانی جذاب تر شد
بازی سپاهان مقابل تراکتور در چارچوب دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان خمز به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بازی سپاهان و تراکتور یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته از رقابت های لیگ برتر خلیج فارس بود. سپاهان که برای حفظ فاصله مطمئن نسبت به استقلال و پرسپولیس نیز به برد داشت موفق به انجام این مهم نشد و شکست خورد.

بازی تراکتور و سپاهان

بازی سپاهان مقابل تراکتور در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی سپاهان مقابل تراکتور

ساعت و تاریخ بازی تراکتور مقابل سپاهان طبق برنامه اعلام شده جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت 21:30 بود.

ورزشگاه بازی سپاهان تراکتور

بازی سپاهان مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد.

تیم داوری بازی تراکتور و سپاهان

حسن اکرمی - حسن ظهیری - دانیال باشنده - حامد سیری - ناظر داوری: محمود رفیعی

نتیجه بازی تراکتور سپاهانتراکتور

شاگردان پاکو خمز از 24 بازی ، 39 امتیاز کسب کرده و به دنبال نمایش خوب مقابل سپاهان صدرنشین در تبریز هستند.

ترکیب تراکتور مقابل سپاهان

ترکیب تراکتور مقابل سپاهان بدین شرح اعلام شد؛ محمدرضا اخباری، محمد آقاجانپور، هادی محمدی، سید محمد حسینی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی(85 - آرش قادری)، گوستاوو، ریکاردو آلوز( ۹۰ محمدرضا عباسی) محمد قنبری(4+90 - پوریا آریاکیا)، مهدی هاشم‌نژاد و رضا اسدی

شماتیک ترکیب تراکتور مقابل سپاهانسپاهان

شاگردان ژوزه مورایس از 24 بازی گذشته شان در لیگ ، 52 امتیاز کسب کرده اند و نمی خواهند فاصله مطمئن نسبت به استقلال و پرسپولیس را از دست بدهند.

ترکیب سپاهان مقابل تراکتور

ترکیب سپاهان مقابل تراکتور بدین شرح اعلام شد؛ پیام نیازمند، محمد دانشگر، باربوسا، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی (۷۵ کاتاتو)، جلال علی محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن(87 - عیسی مرادی)، فرشاد احمدزاده (87 - محمد علی نژاد) و شهریار مغانلو

ترکیب سپاهان مقابل تراکتور / هفته بیست و پنجم لیگ برترخط زمان بازی تراکتور مقابل سپاهان

دقیقه ۱: پرس خوب بازیکنان تراکتور چیزی نمانده بود نیازمند را روی پاس رو به عقب دچار مشکل کند اما سنگربان سپاهان با خروج به موقع، توپ را از منطقه خطر دور کرد. دقیقه ۲۳: روی خطای محمد حسینی ضربه شروع مجدد برای سپاهان به دست آمد و داور او را با مارت زرد جریمه کرد. رامین رضاییان پشت توپ قرار گرفت و توپ را به درون محوطه ارسال کرد. اخباری از دروازه خارج شد اما در دفع توپ ناموفق بود و توپ از او عبور کرد و اگر مهاجم سپاهان سر نخورده بود تعادلش را از دست نداده بود، می‌توانست دروازه سرخ پوشان تبریز را باز کند اما این موقعیت بی ثمر از دست رفت. دقیقه ۳۲: گوستاوو با یک پاس بلند و دقیق، مهدی هاشم نژاد را در گوشه محوطه سپاهان صاحب توپ کرد. او هم با کنترل سینه رامین رضاییان را جا گذاشت و وارد محوطه شد و در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت اما ضربه او بعد از برخورد با دانشگر از منطقه خطر دور شد. دقیقه ۳۴: امید نورافکن با یک و دو روی خط محوطه تراکتور صاحب توپ شد و به سمت دروازه سرخپوشان شلیک کرد اما ضربه او بعد از برخورد با محمدی به کرنر رفت. دقیقه ۲+۴۵: کار ترکیبی زیبای بازیکنان تراکتور هاشم نژاد را از گوشه محوطه سپاهان راه انداخت. پاس در عرض مهدی از روی خط محوطه به نزدیکی‌های شش قدم، اسدی را در موقعیت مناسبی قرار داد اما او در زدن ضربه آخر و باز کردن دروازه سپاهان ناکام بود و این موقعیت مناسب از دست رفت. دقیقه ۵۲: ارسال بلند از جناح چپ محوطه تراکتور برای شهریار مغانلو با خروج نه چندان مطمئن اخباری چیزی نمانده بود سپاهان را صاحب گل کند اما توپ درست روی پای مغانلو جفت و جور نشد و این موقعیت هم برای سپاهان از دست رفت. دقیقه ۵۸: ضد حمله سریع بازیکنان تراکتور باعث شد توپ در نزدیکی‌های محوطه سپاهان به هاشم نژاد برسد. او هم با حرکت در عرض و ضربه پای راست شانس خود را امتحان کرد اما نیازمند با جاگیری مناسب شوت را در اختیار گرفت. دقیقه ۷۲: پاس در عمق و فضای بین مدافعین برای شهریار مغانلو این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد اما تکل مدافع تراکتور او را سرنگون کرد تا این موقعیت از دست برود بازیکنان سپاهان به شدت به این تصمیم داور معترض بودند و اعتقاد داشتند خطای پنالتی رخ داده اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت دقیقه ۷۵: توپ دقیق اسدی در فضای پشت مدافعان به گوستاوو رسید اما ضربه این بازیکن از گوشه شش قدم به تیرک دروازه برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت. دقیقه ۸۳: رضاپور از فاصله دور و میانه زمین سپاهان با پای چپ دروازه نیازمند را هدف گرفت اما ضربه پر قدرت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۸۶: شهریار مغانلو با کنترل سینه و چرخش در گوشه محوطه تراکتور ضربه خود را به زاویه بسته اخباری زد و محمدرضا در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت. دقیقه ۸۷: کاتاتو بازیکن خارجی سپاهان دقایقی بعد از ورود به زمین از پشت محوطه با پای راست با یک ضربه زمینی دروازه تراکتور را تهدید کرد اما او شوت او با اختلاف کمی بیرون رفت.

کارت زرد:

تراکتور: دقیقه ۲۲ سید محمد حسینی- دقیقه 76 هادی محمدی سپاهان: دقیقه ۷۲ جلال علی محمدی- دقیقه 89 محمد کریمی

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه ۶۲- رضا اسدی: فرار پا به توپ گوستاوو به درون محوطه سپاهان ریگی را مجبور به خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. اسدی پشت ضربه قرار گرفت و به خوبی و در آرامش نیازمند را تسلیم و دروازه سپاهان را باز کرد (ویدئو).

حواشی بازی سپاهان مقابل تراکتور:

* امیر قلعه نویی، سرمربی تیم‌ملی تماشاگر ویژه این بازی است. وی ظهر امروز وارد تبریز شد. * باشگاه تراکتور یک ساعت مانده به شروع بازی اعلام کرد ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و هواداران به ورزشگاه یادگار امام(ره) نیایند‌. * تعدادی از هواداران سپاهان در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شدند.  

نتیجه بازی سپاهان مقابل تراکتور

نتیجه بازی سپاهان و تراکتور پیروزی یک بر صفر سرخپوشان تبریزی بود.  

خلاصه بازی سپاهان و تراکتور

برای دیدن خلاصه بازی تراکتور 1 سپاهان 0 کلیک کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...