جان سینا چه نقشی را در فیلم باربی بازی خواهد کرد؟

جان سینا، ابرقهرمان کشتی کج، هواداران خود را شگفت‌زده کرده و قرار است در سینمایی جدیدی نقش ایفا کند.
کدخبر (163239) | 19 فروردین 1402 | ساعت 14:08
0 508
جان سینا چه نقشی را در فیلم باربی بازی خواهد کرد؟
جان سینا، ابرقهرمان کشتی کج، هواداران خود را شگفت‌زده کرده و قرار است در سینمایی جدیدی نقش ایفا کند.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا استاد سرگرم کردن هوادارانش است و این موضوع را بارها ثابت کرده. از سال‌های درخشان در عرصه کشتی کج و رقابت‌های WWE گرفته تا حضور پرقدرت در سینما و تلویزیون. او همیشه در کار خود سنگ تمام گذاشته و مخاطب را درگیر هنرنمایی خود کرده است. جان سینا می‌داند که باقی‌ماندن در نقش‌های ابر قهرمانی و ادامه دادن یک روند تکراری، آسان و البته پولساز است اما او تلاش می‌کند تا ایفای نقش‌های جدید، راه‌های جدیدتری برای سرگرم کردن مخاطبین پیدا کند و به‌نظر می‌رسد که بازی در فیلم باربی، جدیدترین چالش سینا خواهد بود! پس از انتشار تیزر فیلم باربی که با بازخورد غیرقابل تصوری ازسوی مخاطبان همراه بود، یک نام توجه همه را جلب کرد. هنگامی نام بازیگران این فیلم قابل انتظار در طول تیزر فیلم باربی به نمایش در آمد، شاهد حضور نام جان سینا بین تیم بازیگران این فیلم بودیم. سینا که در فیلم‌هایی نظیر سریع و خشن، جوخه انتحار، بامبلبی، انیمیشن فردیناند و سریال پیس‌میکر (صلح‌طلب) عملکرد درخشانی داشت، حالا در فیلم باربی همبازی ستارگانی نظیر مارگو رابی، رایان گاسلینگ، ویل فرل و دوا لیپا خواهد بود.

جان سینا ، معشوقه دوا لیپا !

طبق گزارشات، جان سینا در فیلم باربی، نقش معشوقه دوا لیپا، خواننده معروف انگلیسی را بازی خواهد کرد. این کشتی‌کج‌کار مشهور، اخیراً در رسلمنیا ۳۹ حضور داشت و مسابقه جان سینا برابر آستین تئوری، یکی از حساس‌ترین مبارزات آن تورنومنت بود. دوا لیپا که یکی از طرفداران سرسخت باشگاه لیورپول است، در فیلم باربی نقش عروسک پری دریایی را ایفا خواهد کرد. هر چند که مشخص نیست سینا نقش یکی از ورژن‌های عروسک کن را برعهده خواهد داشت یا شخصیت دیگری برای او در نظر گرفته شده است. جان سینا چه نقشی را در فیلم باربی بازی خواهد کرد؟ حضور این چهره مطرح دنیای کشتی کج در فیلم باربی به‌حدی شوکه‌کننده بود که مخاطبین بسیاری را در سراسر جهان به وجد آورد. این کشتی‌گیر و بدنساز مطرح پس از حضور در هالیوود و پرده نقره‌ای سینما، طرفداران بسیار بیشتری پیدا کرد و حالا می‌توان گفت که او را بیشتر به عنوان بازیگر می‌شناسند تا یک کشتی‌کج‌کار.

تاریخ اکران فیلم باربی در سینما

فیلم باربی که یکی از عنوان‌های قابل توجه و مورد انتظار سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود، در تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر ۱۴۰۱) برخلاف بسیاری از عناوین فعلی که همزمان با سینما، در شبکه نمایش خانگی هم در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد، فقط در سینماها به نمایش خواهد در آمد. باربی پس از پایان اکران، در شبکه نمایش خانگی نیز توزیع خواهد شد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...