ستاره مرسدس و برد پیت در کنار یکدیگر؛ لوییس همیلتون به دنبال یک چهره سرشناس دیگر ؟

لوییس همیلتون قرار است به عنوان تهیه کننده و مشاور فیلم F1 نقش کلیدی را ایفا کند.
کدخبر (164114) | 20 فروردین 1402 | ساعت 19:56
0 135
ستاره مرسدس و برد پیت در کنار یکدیگر؛ لوییس همیلتون به دنبال یک چهره سرشناس دیگر ؟
لوییس همیلتون قرار است به عنوان تهیه کننده و مشاور فیلم F1 نقش کلیدی را ایفا کند.

به گزارش سرخ نیوز، قهرمان هفت‌باره دنیا، نقشی کلیدی را به‌عنوان تهیه کننده و مشاور فیلم F1 بازی خواهد کرد. این فیلم به‌همراه برد پیت، به‌عنوان نقش اصلی فیلم‌برداری خواهد شد. لوییس همیلتون، ستاره مرسدس، ستاره همراهی‌کننده برد پیت را در فیلم جدید F1 انتخاب کرد.

بازیگران فیلم جدید F1

بازیگرانی که برای ایفای نقش در این فیلم داوطلب شدند، مسیر سختی را برای انتخاب شدن گذراندند که از آن می‌توان به تست‌های رانندگی مختلف اشاره کرد. Deadline، سایت خبری هالیوود گزارش داده که دامسون ایدریس در کنار برد پیت، ستاره بزرگ دنیای سینما، در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد.

F1 ؛ برد پیت در نقش قهرمان فرمول یک

داستان این فیلم به این صورت است که برد پیت در این فیلم به‌عنوان یک قهرمان فرمول یک نشان داده می‌شود که تصمیم به بازنشستگی می‌گیرد. او در ادامه تصمیم می‌گیرد که مربیگری یک راننده جوان از تیم خود را برعهده بگیرد و او را به موفقیت‌های بزرگ برساند. این فیلم توسط شرکت لوییس همیلتون، Dawn Apollo تهیه خواهد شد و به نظر می‌رسد که فیلم‌برداری این فیلم در سال 2023 شروع می‌شود. همیلتون با جوزف کوزینسکی و جری براکهایمر کارگردانان این فیلم در رابطه با انتخاب بازیگران درست برای این فیلم در گذشته صحبت کرده بود. او همچنین کمی پیشتر در مصاحبه با Autosport در این رابطه گفته بود:
ما هم‌اکنون در حال انتخاب بازیگران درست برای این فیلم هستیم که بتوانند در کنار برد در این فیلم ایفای نقش کنند. این کار بسیار من را هیجان‌زده می‌کند. باید توانایی‌های آن‌ها را مقایسه کنیم. به آن‌ها گفتیم که صحنه‌های مختلفی را برای ما بازیگری کنند و ما باید آن‌ها را به‌خوبی مقایسه کنیم. من، جری، جو و برد در دفتر می‌نشستیم و توانایی‌های آن‌ها را در بازیگری مقایسه می‌کردیم و نظرات خودمان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاشتیم. ما همچنان درگیر این کار هستیم و به مشکلاتی در حین انجام این کار برخوردیم. ما همچنان منتظر هستیم که قسمتی از فیلمنامه دوباره نوشته شود و با بتوانیم تمام این فرایند را دوباره انجام دهیم. من مشتاق دریافت قسمت بعدی فیلمنامه هستم و دیشب با برد در رابطه با شخصیت‌های این فیلم صحبت کردیم.
ستاره مرسدس و ستاره دنیای سینما در کنار یکدیگر؛ لوییس همیلتون به دنبال یک ستاره دیگر

لوییس همیلتون و حضور در هالیوود

لوییس همیلتون در گذشته در فیلم‌های مختلفی به‌عنوان بازیگر حضور پیدا کرده و به‌نظر می‌رسد که او قصد دارد که پس از اتمام دوران حرفه‌ایش در F1، در هالیوود مشغول شود. او در گذشته در فیلم‌های the Cars و Zoolander 2 نقش ایفا کرده است. ستاره مرسدس تنها راننده سیاه‌پوست پیست مسابقه است و می‌خواهد تبعیض‌های نژادی و جنسی را به چالش بکشد. او در این رابطه گفت:
کار و مسئولیت من این است که بتوانم آن‌ها را به چالش بکشم و می‌خواهم که در آینده نیز همه چیز مانند فرمول یک باشد. یعنی من می‌خواهم که زنان مکانیک و همچنین زنان راننده را ببینم. ما هنوز به آن نقطه نرسیدیم، اما آیا نمی‌توانیم برای رسیدن به آن تلاش کنیم؟
از لوییس همیلتون بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...