راک به فرزندش افتخار می کند / آوا رین ؛ دختری که قدم در راه پدر گذاشت

آوا رین یا همان سیمون جانسون، قصد دارد که نام خانواده‌اش را در دنیای کشتی کج زنده نگه دارد.
کدخبر (163636) | 19 فروردین 1402 | ساعت 21:37
0 273
راک به فرزندش افتخار می کند / آوا رین ؛ دختری که قدم در راه پدر گذاشت
آوا رین یا همان سیمون جانسون، قصد دارد که نام خانواده‌اش را در دنیای کشتی کج زنده نگه دارد.

به گزارش سرخ نیوز، سیمون جانسون، دختر دواین جانسون که در ابتدای سال جاری میلادی با نام آوا رین در مسابقات WWE  اولین مبارزه خود را انجام داد، پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می‌کند. این پیشرفت، با تغییرات ظاهری او نیز همراه بوده و حالا با موهای فر و قرمز رنگ، بیش از پیش مورد توجه علاقه‌مندان به کشتی کج قرار می‌گیرد.

سیمون جانسون، حالا از دختر کوچکی که در کنار راک روی فرش قرمزها ظاهر می‌شد، تبدیل به زنی ۲۰ ساله شده که راه پدر را در رینگ کشتی کج دنبال می‌کند. خانواده جانسون از مشهورترین خانواده‌های دنیای کشتی کج محسوب می‌شوند و حالا سیمون همانند پدر و اجدادش، می‌خواهد تبدیل به کشتی‌گیری بزرگ و مطرح شود.

راک به فرزندش افتخار می کند / آوا رین ؛ دختری که قدم در راه پدر گذاشت

واکنش ها به انتخاب نام آوا رین از سوی دختر راک

انتخاب نام درون رینگ آوا رین برای سیمون جانسون اما با واکنش منفی مخاطبان همراه بود. یکی از هواداران عصبانی WWE در توییتر نوشت:

دادن نام آوا رین به سیمون جانسون که دختر راک است، کاملا مزخرف است. ما او را تا زمان شروع فعالیت خود به عنوان کشتی‌گیر قضاوت نخواهیم کرد اما اگر WWE به این که راک پدر اوست اذعان نکند، بسیار مسخره خواهد بود.

سیمون جانسون اما این انتقادات هواداران را بدون پاسخ نگذاشت. او با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت:

متوجه نمی‌شوم چرا این موضوع که افراد بدون توجه به نام خانوادگی‌شان به تصویر کشیده شوند، به موضوع داغ و حساسی تبدیل شده است. نام هر کس، دستاوردهای قبلی خانواده او را بی‌اعتبار نمی‌کند. من می‌توانم تمام حرفه‌ام را حول محور پدرم بسازم و مردم همچنان مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

سیمون در سال ۲۰۲۰ با سازمان WWE قرارداد امضا کرد اما آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو، شروع کار او به عنوان کشتی‌گیر حرفه‌ای را به تعویق انداخت.

انتخاب نام آوا رین برای سیمون جانسون، بر اساس سیاست جدید تدوین شده از سوی سازمان WWE است که در آن، کشتی‌گیران اجازه ندارند از نام واقعی خود استفاده کنند، چرا که نام انتخاب شده از سوی کمپانی برای استفاده‌های تجاری و تبلیغاتی، به ثبت خواهد رسید و برای مدیران آن، سودآور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...