جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو چه زمانی ازدواج خواهند کرد؟

به نظر می‌رسد که رابطه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو، در آینده‌ای نزدیک شکل رسمی به خود خواهد گرفت.
کدخبر (164215) | 20 فروردین 1402 | ساعت 19:47
0 191
جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو چه زمانی ازدواج خواهند کرد؟
به نظر می‌رسد که رابطه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو، در آینده‌ای نزدیک شکل رسمی به خود خواهد گرفت.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، تقریبا ۷ سال است که با یکدیگر در رابطه هستند. این زوج که ۲ فرزند مشترک دارند و مجموعا ۵ کودک را در کنار هم بزرگ می‌کنند، هنوز رسما با یکدیگر ازدواج نکرده‌اند که این موضوع باعث ایجاد حواشی‌برای CR7 در بدو حضور او در عربستان شد، چرا که طبق قوانین این کشور، زوج‌هایی که رسما ازدواج نکرده‌اند اجازه ندارند زیر یک سقف مشترک زندگی کنند.

جولیا اوترو، روزنامه نگار اسپانیایی اما معتقد است که این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد و جورجینا و کریستیانو، بالاخره رسما ازدواج خواهند کرد. اوترو می‌گوید:

در مورد جورجینا رودریگز، من مطمئن هستم که با کریستیانو رونالدو ازدواج خواهد کرد. در ۱۰ سال آینده، می‌توانیم رونالدو را به عنوان همسر جورجینا ببینیم.

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو چه زمانی ازدواج خواهند کرد؟

جورجینا رودریگز که پیش از آشنایی با کریستیانو رونالدو در آوریل ۲۰۱۶ دستیار فروش یکی از شعبات فروشگاه‌های زنجیره‌ای گوچی بود، حالا تبدیل به یکی از مشهورترین شخصیت‌های دنیا در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. او که به عنوان مدل نیز فعالیت‌هایی انجام می‌دهد و نتفلیکس نیز مستندی از زندگی او می‌سازد، از فرصت ارتباط با رونالدو به بهترین شکل استفاده کرد.

پابلو بون، فردی که خود را یکی از همکاران سابق جورجینا رودریگز معرفی می‌کند، در مصاحبه‌ای مدعی شد:

جورجینا همیشه به همین شکل بوده است. او حتی وقتی که پول زیادی نداشت و در آپارتمان فقیرانه‌ای زندگی می‌کرد، مغرور و متکبر بود. او همیشه می‌خواست پیشرفت کند و وقتی با کریستیانو رونالدو آشنا شد، از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

جورجینا رودریگز اخیرا در مصاحبه‌ای، نسبت به شکل رابطه‌اش با رونالدو و این که هنوز رسما ازدواج نکرده‌اند، واکنش نشان داد و گفت:

ما بیشتر از این نمی‌توانستیم مزدوج باشیم! من و کریستیانو از نظر خدا ازدواج کرده‌ایم و این تمام چیزی است که برای من اهمیت دارد. خدا از ما محافظت می‌کند و ما را کنار هم نگه خواهد داشت. اما یک روز مراسمی هم برگزار می‌شود (تا ازدواج رسمی شود).

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...