مهمانان ویژه UFC 287 ؛ از دونالد ترامپ تا مایک تایسون

شب گذشته و در مسابقات UFC 287، شاهد حضور مهمانان ویژه ای چون مایک تایسون و دونالد ترامپ بودیم.
کدخبر (163948) 20 فروردین 1402 | ساعت 11:02
0 177
شب گذشته و در مسابقات UFC 287، شاهد حضور مهمانان ویژه ای چون مایک تایسون و دونالد ترامپ بودیم.

به گزارش سرخ نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا یکی از حمایت کنندگان قدیمی UFC و یکی از دوستان نزدیک رئیس این سازمان یعنی دانا وایت است. ترامپ شب گذشته یکی از میهمانان افتخاری UFC 287 بود و در کنار نام‌های مشهوری همچون مایک تایسون، لوگان پاول و آدین روز (دوست صمیمی اندرو تیت) به تماشای این رقابت نشست. ترامپ که بین دانا وایت و مایک تایسون نشسته بود با حضور خود در UFC 287 یک بار دیگر حمایت خود را از این رویداد جذاب اعلام نمود.

  در سال 2001 که دانا وایت کار خود را در UFC آغاز نمود این سازمان هنوز درگیر انتخاب ورزشگاه و اسپانسر بود. در طی این دورانِ دشوار بود که دونالد ترامپ قدم پیش گذاشت و به کمک دانا وایت آمد. حمایت ترامپ باعث شد که UFC بتواند به رشد خود ادامه دهد و به جایگاه امروز خود به‌عنوان یک رقابت مشهور و معتبر جهانی دست یابد. دونالد ترامپ و دانا وایت هردو از آغاز سال جاری با چالش‌های قضایی روبرو شده‌اند. با این حال بنیان رفاقت آن ها همچنان مستحکم باقی مانده است و ترامپ نیز بدون شک به حمایت دیرینه خود از UFC ادامه خواهد داد.
حضور دونالد ترامپ در UFC 287 + عکس

UFC 287 با حضور دونالد ترامپ و مایک تایسون

مهمترین مبارزه UFC 287 جدال جذاب دو رقیب دیرینه یعنی الکس پریرا و اسرائیل آدسانیا بود. شب گذشته در میامی فلوریدا صد البته مبارزه جذاب دیگری نیز به انجام رسید: گیلبرت برنز برابر خورخه ماسویدال. و در میان جمعیت حاضر در ورزشگاه نیز ستارگان بزرگی (از جمله دونالد ترامپ) دیده می‌شدند. مبارز محبوب دونالد ترامپ یعنی کولبی کاوینگتون حریف آینده لئون ادواردز (قهرمان فعلی دسته ولتروزن) خواهد بود. این تصمیمی‌ست که از جانب شخص دانا وایت اتخاذ شده و با وجود واکنش‌های منفی به آن، وایت کسی‌ست که روی حرفش می‌ماند. این یک عادت مشترک میان او و ترامپ است. رئیس جمهور سابق ایالات متحده از حامیان قدیمی و سرسخت UFC است و حضور در UFC 287 نیز یک تجدید میثاق تازه میان او و این سازمان بود.
حضور دونالد ترامپ در UFC 287 + عکس علاوه بر دونالد ترامپ یک شخصیت مشهور دیگر نیز در میان جمعیت حاضر بود: مایک تایسون. این قهرمان سابق دسته سنگین وزن بوکس یکی از طرفداران پروپاقرص ام ام ای است و معمولا نیز از نزدیک شاهد مبارزات UFC بوده است. با وجود حضور چنین نام‌های بزرگی در میان جمعیت، بیرون رینگ UFC 287 نیز به‌ اندازه‌ی درون آن جذاب بود.

مایک تایسون UFC 287حمایت دانا وایت از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری

دانا وایت، رئیس UFC یکی از حامیان قدیمی دونالد ترامپ بوده است. او در سال 2020 نیز به تمجید از قدرت رهبری ترامپ پرداخته بود و از او در انتخابات پیش رو اعلام حمایت کرده بود. وایت گفته بود که وضعیت اقتصاد آمریکا در دوران پیش از همه‌گیری کرونا دلیلی‌ست بر اینکه ترامپ باید مجددا به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. او گفته بود:

بسیاری از شما می‌دانید من چه کسی هستم و شغلم چیست. و صد البته اینکه از دوستان قدیمی آقای رئیس جمهور هستم. من چهار سال پیش نیز در کمپین انتخاباتی ترامپ شرکت کرده بودم. و حالا دوباره بازگشته‌ام چون معتقدم ما امروز بیش از همیشه نیازمند قدرت رهبری دونالد ترامپ هستیم.

حضور دونالد ترامپ در UFC 287 + عکس این نخستین بار نبود که دانا وایت برای حمایت از دونالد ترامپ قدم پیش می‌گذاشت. او در سال 2016 نیز از کاندیداتوری ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرده بود. حمایت وایت از ترامپ البته بارها با انتقاد طرفداران UFC مواجه شده است. اما او با این حال هنوز هم به حمایت خود از دوست قدیمی‌اش ادامه داده است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...