واکنش اندرو تیت به بازداشت دونالد ترامپ

اندرو تیت، کیک بوکسور سابق و شخصیت جنجالی این روزهای فضای مجازی، نسبت به دادگاه دونالد ترامپ واکنش نشان داد.
کدخبر (163616) | 20 فروردین 1402 | ساعت 08:26
0 162
واکنش اندرو تیت به بازداشت دونالد ترامپ
اندرو تیت، کیک بوکسور سابق و شخصیت جنجالی این روزهای فضای مجازی، نسبت به دادگاه دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، دونالد ترامپ هفته گذشته تاریخ‌سازی کرد و بدل به نخستین رئیس جمهور ایالات متحده شد که به‌عنوان متهم در دادگاه حضور یافته است. ترامپ با حضور در دادگاه نیویورک در برابر تمام ٣۴ فقره اتهامی که متوجهش شده ادعای بی‌گناهی کرد. اتهام اصلی در این پرونده پرداخت حق السکوت توسط ترامپ به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسالان است. دادستان ادعا نموده که ترامپ در جریان کمپین انتخاباتی خود در سال 2016 به استورمی دنیلز مبلغی پول پرداخت کرده تا از افشای رابطه خود با او جلوگیری کند. ترامپ ادعای رابطه با وی را نیز تکذیب نموده است. این خبر کل دنیا را در شوک فرو برد. مردم در اقصی نقاط دنیا پیگیر این پرونده هستند و کاربران اینترنت نیز نظرات متفاوتی در خصوص آن ارائه کرده‌اند. اندرو تیت، شخصیت جنجالی شبکه‌های اجتماعی نیز به ابراز واکنش خود نسبت به این موضوع پرداخته است. واکنش اندرو تیت به بازداشت دونالد ترامپ

حمایت اندرو تیت از دونالد ترامپ

بسیاری از طرفداران ترامپ اعتراض خود به بازداشت او را در فضای مجازی ابراز نموده‌اند. یکی از این افراد جددیا بیلا، مجری معروف آمریکایی بود که به حمایت از رئیس جمهور سابق آمریکا پرداخته بود. او در توییتر نوشته بود:
اگر آنها می‌توانند این بلا را سر ترامپ بیاورند، مطمئن باشید که بر سر شما نیز می‌توانند بیاورند و تلاششان را نیز خواهند کرد.
اندرو تیت نیز به ابراز موافقت خود با جددیا بیلا پرداخت و در بخش کامنت همین توییت نوشت:
تایید می‌کنم.
اندرو تیت، مبارز سابق کیک بوکسینگ نیز سال گذشته به اتهام پولشویی بازداشت شده بود. بنابراین به‌طور کامل با پروسه‌های قانونی و روند دادگاه‌ها آشناست.

اندرو تیت در حبس خانگی

اندرو تیت، اینفلوئنسر فضای مجازی تا به حال چند بار بخاطر اظهار نظرهای جنجالی خود درباره زنان با واکنش‌های شدید روبرو شده است. اما بزرگترین دردسر او در ماه دسامبر سال گذشته اتفاق افتاد که به همراه برادرش تریستان در کشور رومانی بازداشت شد. بازداشت این دو برابر به اتهام پولشویی صورت گرفته بود. پس از این اتفاق برادران تیت ادعا کردند که این بازداشت یک پروژه طراحی‌شده است. آنها می‌گویند گروهی به نام ماتریکس وجود دارد که در حال اداره کردن دنیاست و همین گروه را نیز مقصر بازداشت خود دانسته‌اند. واکنش اندرو تیت به بازداشت دونالد ترامپ اندرو تیت و برادرش تریستان بیش از دو ماه را در بازداشت به‌سر بردند. با این حال فرآیند تفهیم اتهام آنها هرگز صورت نگرفت و بازداشت کنندگان هرگز اعلام نکردند که بر طبق چه شواهد و مدارکی اقدام به دستگیری این دو برادر نموده‌اند. آنها همچنین اموال بازداشت شدگان (شامل خودرو، ساعت و ملک) را نیز توقیف کردند. مقام قضایی رومانی نیز بارها ادعای آنها مبنی بر بی‌گناهی را رد کرده است. با این حال آنها بالاخره هفته گذشته از زندان آزاد شدند. اما دردسر همچنان برای برادران تیت ادامه دارد. بر طبق اعلام دادگاه اندرو تیت و برادرش می‌بایست تا پایان انجام تحقیقات قضایی در حبس خانگی باقی بمانند. بنابراین همچنان مشخص نیست که سرنوشت این پرونده چه خواهد شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...