تمرینات تناسب اندام سام اصغری برای بریتنی اسپیرز ؛ عضلات کات مربی ایرانی هالیوود !

سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز به تازگی در ویدئویی، عضلات کات شکم خود را به هواداران نشان داد.
کدخبر (164186) 21 فروردین 1402 | ساعت 17:26
0 178
سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز به تازگی در ویدئویی، عضلات کات شکم خود را به هواداران نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، سام اصغری و بریتنی اسپیرز از سلبریتی‌های محبوبی هستند که دائماً با انتشار پست‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، هوادارانشان را در جریان زندگی روزمره خود قرار می‌دهند. سام اصغری که متولد تهران است، همواره به‌دلیل ظاهر و تناسب اندام خود و البته مهم‌تر از همه، رابطه با خواننده سرشناس آمریکایی، مورد توجه رسانه‌ها قرار داشته است. بریتنی اسپیرز و سام اصغری تابستان سال گذشته طی یک مراسم مجلل با یکدیگر ازدواج کردند.

سام اصغری با عضلات کات شکم

سام اصغری چندی قبلی در ویدیویی اینستاگرامی به 3 میلیون دنبال کننده خود اعلام کرد که قصد دارد تنبلی را کنار بگذارد و دوباره به فرم ایده‌آل بدنی خود برسد. سام اصغری که با جدیت تناسب اندام را دنبال و از مروجین این ورزش است، تصویری از عضلات کات شکم خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
  او همچنین تصاویری از کارهایی که برای حفظ سلامتی خود انجام می‌دهد از جمله استفاده از حمام یخ را با هوادارانش در میان گذاشت. در زیر پست این تصاویر که سام اصغری درون سطلی از یخ در فضای باز نشسته، او از مزایای این کار از جمله افزایش سطح تستوسترون، کاهش التهاب و همچنین کم شدن میزان استرس نوشته است. در این تصاویر سام بازوهای تنومند، قفسه سینه و عضلات برجسته شکم خود را نشان می‌دهد. چندی پیش سام اصغری و بریتنی اسپیرز 41 ساله ویدیویی از خود منتشر کردند که در آن در یک محیط آرامش‌بخش در حالت مراقبه روبه‌روی یکدیگر نشسته‌اند و به تمدد اعصاب می‌پردازند. سام در توضیح این ویدیو نوشته بود:
یک پیاده‌روی طولانی و کمی مراقبه در روز کریسمس.
بریتنی اسپیرز در حالی با بازیگر و مربی تناسب‌اندام شخصی خود، سام اصغری، ازدواج کرد که همسر سابق وی، جیسون الکساندر، حین برگزاری مراسم عروسی او با سام اصغری مزاحمت‌های را برای این زوج ایجاد کرده بود. او که با چاقو وارد مراسم شده بود، با واکنش مناسب و سریع سام اصغری مواجه شد. این مربی تناسب اندام حتی در روز عروسی خود از تمرین غافل نشد و این مسأله به کمکش آمد. پیش از مراسم عروسی، سام اصغری تمرینات ورزشی خود را به طور مرتب انجام می‌داد.

تمرینات تناسب اندام سام اصغری برای بریتنی اسپیرزسام اصغری و بریتنی اسپیرز ؛ پای تناسب اندام در میان است

سام که برند تجاری «اصغری فیتنس» را در اختیار دارد، برای برنامه‌های شخصی‌سازی شده تناسب اندام به‌طور میانگین هفته‌ای 9 دلار از هر فرد دریافت می‌کند. او در سال 2016 در پشت صحنه موزیک ویدیو Slumber Party با بریتنی اسپیرز اولین ملاقات خود را داشت و پس از آن رابطه این زوج با یکدیگر شروع شد. ضمن آن که سام از همان زمان، مربی تناسب‌اندام بریتنی اسپیرز هم بوده و در دوران همه‌گیری کرونا تصاویری از تمرینات تناسب‌اندام این دو در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخید. سام اصغری که سابقه بازی فوتبال هم دارد، قبل از آشنایی با ستاره مشهور پاپ، دائماً از غذاهای ناسالم مصرف می‌کرد و حتی وزنش در دوره‌ای به 140 کیلوگرم رسیده بود. سام اصغری در اینباره می‌گوید:
من برای صبحانه دوریتوس، فست‌فود، شکر، آب نبات، کربوهیدرات زیاد و نوشابه‌های شیرین می‌خوردم. تغذیه من بسیار وحشتناک بود.
سام اصغریسپس او تصمیم گرفت سبک زندگی خود را تغییر دهد و پس از اصلاح برنامه غذایی و برنامه تمرینی خود در عرض شش ماه، 50 کیلوگرم وزن کم کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...