رژیم غذایی عجیب و غریب پادشاه بزرگ ؛ اگر راک می تواند پس من هم می توانم !

برایان جانسون که به پادشاه کبد معروف است، در زندگی‌ای بدون استروئید به‌سر می‌برد و عنوان کرده است که اگر راک می‌تواند هر روز فست فود مصرف کند، چرا من این کار را نکنم؟
کدخبر (164175) | 21 فروردین 1402 | ساعت 16:42
0 450
رژیم غذایی عجیب و غریب پادشاه بزرگ ؛ اگر راک می تواند پس من هم می توانم !
برایان جانسون که به پادشاه کبد معروف است، در زندگی‌ای بدون استروئید به‌سر می‌برد و عنوان کرده است که اگر راک می‌تواند هر روز فست فود مصرف کند، چرا من این کار را نکنم؟

به گزارش سرخ نیوز، برایان جانسون ملقب به «پادشاه کبد» از بدنسازان محبوب در فضای مجازی است که بالاخره دست از خوردن گوشت خام کشید. او در پست اخیر اینستاگرام خود غذاهای آماده و فست‌فودی زیاد مصرف کرد و این نحوه غذا خوردن را با رژیم غذایی دواین جانسون، ملقب به راک، مقایسه کرد. محبوبیت برایان جانسون به‌دلیل رژیم غذایی کاملاً متکی به گوشت، فیزیک فوق‌العاده و سبک زندگی عجیبش به سرعت در جامعه بدنسازی افزایش یافت. او و خانواده‌اش مانند اجداد خود زندگی می‌کنند و سبک زندگی بسیار متفاوتی از سایر مردم دارند. آن‌ها باور دارند که این سبک زندگی مبتنی‌بر جامعه، خانواده، سلامت و حال خوب است. جانسون همچنین به بقیه توصیه می‌کند که آن‌ها نیز مانند او زندگی کنند و اظهار کرد که فیزیک او به طور طبیعی به‌وجود آمده است. جو روگان در پاسخ به «پادشاه کبد» اظهار کرد که او نمی‌تواند روگان را گول بزند و تأکید کرد که جانسون با استفاده از استروئیدها به چنین بدنی دست پیدا کرده است. اختلاف افراد مختلف با او تنها به محبوبیت او افزوده و او همچنان چنین ادعاهایی را رد می‌کند. رژیم غذایی عجیب و غریب پادشاه بزرگ؛ اگر راک می تواند پس من هم می توانم! درک سال گذشته در ویدیویی در یوتیوب ایمیل‌هایی را افشا کرد که در رابطه با چرخه استفاده پادشاه کبد از استروئید و آزمایش خون او بود. نتیجه جالب این آزمایش‌ها باعث شد که «پادشاه کبد» در نهایت به طور عمومی از طرفدارانش عذرخواهی کند. او قول داد که دیگر هرگز از آن‌ها استفاده نکند و بدنش را به صورت طبیعی بسازد و همچنین طرفدارانش را با آپدیت‌های بدنی در جریان پیشرفت‌های خود بگذارد. او اخیراً در جشنی مربوط به غذاهای آماده و فست‌فودی شرکت کرده است.

ورژن جدید پادشاه کبد متفاوت است!

پادشاه کبد در کپشن پست اینستاگرام خود نوشت:
من قبلاً به شما گفته بودم که پادشاه جدید جذاب‌تر و متفاوت خواهد بود. به همین مناسبت می‌خواهم از غذاهای فست‌فودی استفاده کنم. اگر راک می‌تواند هرروز چنین غذاهایی را مصرف کند، چرا من این کار را نکنم؟ اگر شما هم از این برنامه غذایی خوشتان می‌آید، پست را لایک کنید. یا از حیوانات کامل استفاده می‌کنم یا از پیتزاهای کامل! هیچ اسرافی در کار نیست!
لیونل آشپز مخصوص جانسون در رابطه با این برنامه غذایی گفت:
ما برگرهای پادشاه کبد را با مخلفات مفید درست کردیم و آن را از تمام سبزیجاتی که حتی نمی‌توانید اسم آن‌ها را تلفظ کنید، درست کردیم. به همراه آن، ما برای او ساندویچ مرغ به همراه سیب‌زمینی سرخ‌کرده درست کردیم و از تمام روغن‌های گیاهی‌ای که فکر آن را بکنید، استفاده کردیم. اما پس از این به سراغ دسر خواهیم رفت که شامل دونات، کره‌های مخصوص، کیک‌های شکلاتی و بسیاری از غذاهای خوشمزه دیگر است. یکی از دسرهای آخر ما، کیک پیتزایی خواهد بود!
صحبت‌های «پادشاه کبد» توجهات را به بعضی از وعده‌های غذایی راک جلب کرد. او اظهار کرد که ترجیح می‌دهد که در روزهای مربوط به تمرینات پا از غذاهای مغذی استفاده کند؛ مانند یک پنکیک نارگیلی پرکالری برای صبحانه! هواداران همچنین همچنین به یکی دیگر از صبحانه‌های حجیم راک اشاره کردند که او در این وعده از تخم مرغ، گوشت بیکن و بیسکوییت‌های هاوایی استفاده کرده بود. جانسون چند مدت پیش شکم کاملاً کات شده خود را به طرفداران خود نشان داد. به هر حال، باوجود اینکه طرفداران او از اینکه او از استروئیدها استفاده می‌کند، مطمئن نیستند، اما فیزیک فوق‌العاده، درصد پایین چربی و عروق زیاد بدنش، آن‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...