نیت دیاز مقابل فلوید می ودر ؟ / مبارزه ای که می‌تواند پای مک گرگور را وسط بکشد

شاید بتوان گفت که تعداد بسیار زیادی از طرفداران بوکس مشتاق تماشای مبارزه ای بین نیت دیاز و فلوید می ودر جونیور هستند.
کدخبر (164555) | 22 فروردین 1402 | ساعت 13:07
0 306
نیت دیاز مقابل فلوید می ودر ؟ / مبارزه ای که می‌تواند پای مک گرگور را وسط بکشد
شاید بتوان گفت که تعداد بسیار زیادی از طرفداران بوکس مشتاق تماشای مبارزه ای بین نیت دیاز و فلوید می ودر جونیور هستند.

به گزارش سرخ نیوز، مبارزات، بحث ها و جنجال های مختلف در بوکس باعث شده تا طرفداران زیادی به این ورزش علاقه مند شوند. امروزه، تنها بوکسورهای حرفه ای نیستند که می‌توانند در این حرفه مبارزه کنند و آن ها نباید لزوما تمام زندگی خود را صرف بوکس کرده باشند. شاید بتوان بحث و جدل کانر مک گرگور مبارز UFC و فلوید می ودر قهرمان سابق پنج باره جهانی را یکی از بزرگترین ماجراها و بحث و جدل های ورزش های رزمی دانست. یکی از بیشترین رکوردهای فروش در دنیا متعلق به همین مبارزه است. این مبارزه همچنین باعث شد که روز به روز مبارزان بیشتری بخواهند تا در ورزش های رزمی مختلف خود را به چالش بکشند. به نظر می‌رسد که در آینده ای نه چندان دور بتوانیم شاهد مبارزه ای با این حساسیت باشیم. چال سونن اسطوره UFC اخیرا در ویدیوی یوتیوب خود در رابطه با گزینه های احتمالی نیت دیاز مبارز سابق UFC صحبت کرد. باید این موضوع را در نظر بگیریم که نیت دیاز ملقب به «گنگستر آمریکایی» هم اکنون مبارزی آزاد محسوب می‌شود چراکه UFC را ترک کرد و هم اکنون گزینه های زیادی برای او وجود دارد.

نیت دیاز مقابل فلوید می ودر ؟ / مبارزه ای که می‌تواند پای مک گرگور را وسط بکشدنیت دیاز مقابل فلوید می ودر جونیور؟

به نظر می‌رسد که او تمایل دارد تا بعد از ترک UFC خودش را در رینگ بوکس به چالش بکشد. شاید بتوان گفت که تعداد بسیار زیادی از طرفداران بوکس مشتاق تماشای مبارزه ای بین او و فلوید می ودر جونیور هستند اما با این حال هیچ تضمینی برای انجام شدن این مبارزه نیست. سونن در این ویدیو گفت:
ما می‌دانیم که نیت دیاز گزینه های زیادی پیش روی خود دارد و تعداد آن ها زیاد است.
سونن 46 ساله در ادامه این ویدیو احتمال برگزاری مبارزه ای بین نیت دیاز و فلوید می ودر جونیور را بررسی کرد. او گفت:
ما نمی‌دانیم که احتمال انجام شدن این مبارزه چقدر است اما هر چقدر هم که احمقانه باشد ارتباط زیادی با کانر مک گرگور دارد و می‌تواند پای او را نیز وسط بکشد.
جیک پاول یوتیوبری است که در بوکس نیز فعالیت می‌کند و او نیز مشتاق مبارزه با دیاز است و به نظر می‌رسد که ستاره سابق UFC نیز چنین حسی دارد. بحث و جدل های مختلفی در گذشته بین آن ها اتفاق افتاده و نباید احتمال برگزاری مبارزه ای بین این دو مبارز را نادیده گرفت.

نیت دیاز مقابل فلوید می ودر ؟ / مبارزه ای که می‌تواند پای مک گرگور را وسط بکشدنظر نیت دیاز در رابطه با شکست مک گرگور از می ودر

کانر مک گرگور در مبارزه با فلوید می ودر یکی از بهترین بوکسورهای جهان عملکرد خوبی داشت و توانایی هایش را به خوبی به رخ حریفش کشید اما با این حال این برای پیروز شدن او کافی نبود و می ودر موفق شد تا در نهایت او را شکست دهد. طرفداران زیادی نیز از عملکرد مک گرگور حمایت کردند و او را به خاطر نمایش خوبش تشویق کردند. با این حال حریف سابق او اینگونه فکر نمی‌کند. نیت دیاز باور دارد که شکست او در مقابل می ودر جونیور یکی از بدترین اتفاقاتی بود که می‌توانست برای «بدنام» رخ دهد. نیت دیاز در مصاحبه با آریل هلوانی در MMA Hour گفت:
فلوید می ودر به او اجازه داد تا او تمام تلاشش را بکند و همچنین مشت های زیادی را تحمل کرد. اما این یک نقشه بود و او موفق شد تا در دور دهم از خستگی او بهترین استفاده را ببرد و او را شکست دهد.
هواداران منتظر انتخاب بعدی دیاز هستند و به هر حال نباید احتمال مبارزه او با می ودر جونیور را نادیده گرفت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...