پیشنهاد رسمی باشگاه لیورپول به دورتموند برای جذب بلینگهام

باشگاه بوروسیا دورتموند اولین پیشنهاد رسمی از لیورپول بابت هافبک انگلیسی‌ اش را دریافت کرد.
کدخبر (165061) | 22 فروردین 1402 | ساعت 12:51
0 94
پیشنهاد رسمی باشگاه لیورپول به دورتموند برای جذب بلینگهام
باشگاه بوروسیا دورتموند اولین پیشنهاد رسمی از لیورپول بابت هافبک انگلیسی‌ اش را دریافت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، دو باشگاه رئال مادرید و لیورپول مدتی است که بر سر به خدمت گرفتن جود بلینگهام ستاره انگلیسی دورتموند با یکدیگر در حال رقابت هستند؛ اما به نظر می‌رسد بندرنشینان انگلیسی در این زمینه گوی سبقت را از پرافتخارترین باشگاه اروپا ربوده‌اند. سایت «caughtoffside» انگلیس گزارش داد؛ لیورپول اولین پیشنهاد رسمی خود برای جذب بلینگام 19 ساله را به باشگاه بوروسیا دورتموند ارائه کرده، پیشنهادی که 84 میلیون پوند است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده؛ این هافبک انگلیسی تصمیم نهایی خود در خصوص آینده‌اش را گرفته و به زودی آن را اعلام خواهد کرد. گفته می‌شود او برخلاف پدرش که تمایل دارد پسرش را در پیراهن رئال مادرید ببیند؛ در پی پیوستن به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید است. مدیران باشگاه لیورپول معتقدند هر کاری که لازم بوده برای متقاعد کردن بلینگام جهت پیوستن به جمع بندرنشینان را انجام داده‌اند و حالا منتظر تصمیم نهایی این بازیکن هستند.

هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس که در سال 2020 از بیرمینگام‌سیتی به دورتموند پیوست و تا سال 2025 هم تحت‌ قرارداد این باشگاه بوندسلیگایی است، تاکنون در 127 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته و آمار 20 گل‌ زده و 25 پاس‌گل هم به نامش به ثبت رسیده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...