ملاقات با رونالدو او را عوض کرد ؛ چهره واقعی جورجینا رودریگز را بشناسید !

جورجینا رودریگز پس از انتشار مستند «من جورجینا هستم» به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین مدل های فضای مجازی تبدیل شده است.
کدخبر (164539) | 22 فروردین 1402 | ساعت 10:18
0 309
ملاقات با رونالدو او را عوض کرد ؛ چهره واقعی جورجینا رودریگز را بشناسید !
جورجینا رودریگز پس از انتشار مستند «من جورجینا هستم» به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین مدل های فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز تصویری از خودش در کنار کریستیانو رونالدو و فرزندانش منتشر کرد و در کپشن این پست نوشت:

یادش بخیر ... هیچ وقت آن تابستانی را فراموش نمی‌کنم که من و رونالدو این قایق را در آن زمان خریدیم و عکس های رویایی گرفتیم و تابستان را به خوبی گذراندیم ... منظره ای زیبا از هوایی دلنشین.

ملاقات با رونالدو او را عوض کرد ؛ چهره واقعی جورجینا رودریگز را بشناسید !

با آمدن رونالدو ، جورجینا رودریگز خانواده اش را فراموش کرد

جسوس هرناندز یکی از اعضای خانواده جورجینا رودریگز ادعا کرده که او پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو ستاره النصر عربستان، آن ها را نادیده گرفت و خانواده اش را ترک کرد. هرناندز اظهار کرد:
من هزینه های جورجینا و خواهرش را تامین می‌کردم، برای آن ها لباس می‌خریدم و هزینه برق و آب آن ها را من پرداخت می‌کردم. من تمام تلاشم را کردم که از آن ها به خوبی مراقبت کنم. جورجینا وقتی که سنش کمتر بود با من زندگی می‌کرد.
ملاقات با رونالدو او را عوض کرد ؛ چهره واقعی جورجینا رودریگز را بشناسید !هرناندز همچنین اضافه کرد که او حتی از مرگ پدر جورجینا رودریگز خبر نداشت. او گفت:
هیچ کس مرگ جورج را به ما خبر نداد. من نمی‌دانم که چرا جورجینا این موضوع را با ما در میان نگذاشت. من چندین بار تلاش کردم تا با او صحبت کردم. در فیس بوک به کریستیانو رونالدو پیام دادم که تو با شیطانی ترین زن دنیا وارد رابطه شده ای و اگر می‌خواهی بدانی که چرا اینگونه، به من خبر بده. او هم اکنون در حال نشان دادن شخصیت واقعی خود است. چرا نباید ما را از مرگ پدرش آگاه می‎ کرد؟ چرا باید آن را پنهان می‌کرد؟
رودریگز پس از انتشار مستند «من جورجینا هستم» به یکی از بزرگترین و پرطرفدار ترین مدل های فضای مجازی تبدیل شده است.

جورجینا رودریگز و لاکچری هایش

طبق گزارشات مختلف، قایق شخصی جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو 6.5 میلیون یورو قیمت دارد. رودریگز اخیرا تصاویر مختلفی از قایق شخصی شان را در فضای مجازی خود منتشر کرده است. ملاقات با رونالدو او را عوض کرد ؛ چهره واقعی جورجینا رودریگز را بشناسید !

امکانات قایق لاکچری جورجینا رودریگز

هر چیزی که فکرش را بکنید، در این قایق وجود دارد؛ از استخرها و سالن های مختلف گرفته تا سایر لاکچری های دیگر. دیور، رومیزی و وسایل ناهارخوری بسیار گران قیمت و حوله لویی ویتون از سایر لاکچری های این قایق است. همچنین مکان های خاصی وجود دارد که تمام وسایل و کیف های گران قیمت در آن جا قرار بگیرند. ملاقات با رونالدو او را عوض کرد ؛ چهره واقعی جورجینا رودریگز را بشناسید !

عشق بی پایان جورجینا به کریستیانو رونالدو

جورجینا رودریگز اخیرا اظهار کرده که چطور ملاقات با رونالدو، زندگی او را متحول کرده است. او در مستند «من جورجینا هستم» گفت:
آن روزی که می‌خواستیم با یکدیگر به رستوران برویم، من بسیار هیجان زده بودم. دست های ما به هم خورد و من امیدوار بودم که بتوانم این دستان را برای مدتی طولانی برای خودم کنم. زمانی که ما به رستوران رفتیم، قلب من از شدت استرس تند تند می‌تپید.
ملاقات با رونالدو او را عوض کرد ؛ چهره واقعی جورجینا رودریگز را بشناسید !او در ادامه گفت:
یکی از بهترین خاطرات و لحظات خاص من، زمانی بود که من بسیار برای دیدن او مشتاق بودم و نمی‌خواستم به او پیامی بدهم. او بعد از اتمام بازی اش به من پیام داد و من هم چیزی به او در مورد برنامه ای که برایش داشتم نگفتم. من همه چیز را آماده کردم اما به او گفتم که من خانه هستم و می‌خواهم بخوابم.
این زوج مدتی است که با یکدیگر رابطه دارند و آن ها صاحب دو فرزند هستند و همچنین جورجینا برای سه فرزند دیگر رونالدو نیز مادری می‌کند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...