چالش بزرگ گل محمدی در کرمان

انتخاب ترکیب برای بازی با مس کرمان بی شک سخت ترین تصمیم کادرفنی پرسپولیس تا به اینجای نیم فصل دوم است.
کدخبر (164921) | 22 فروردین 1402 | ساعت 10:07
0 80
چالش بزرگ گل محمدی در کرمان
انتخاب ترکیب برای بازی با مس کرمان بی شک سخت ترین تصمیم کادرفنی پرسپولیس تا به اینجای نیم فصل دوم است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس جمعه این هفته در کرمان باید به مصاف تیم قعرنشین مس برود. گرچه روی کاغذ این بازی، جدالی آسان برای شاگردان گل محمدی پنداشته می شود، اما این فقط یک خیال خام است که اگر جدی گرفته شود زحمات چندین ماهه آن ها را یک شبه به باد خواهد داد. در این روزهای پایانی فصل که بازی های هر هفته حساس تر از قبل دنبال می شود، به واقع دیگر چیزی به اسم حریف آسان و سخت وجود دارد. چرا که همه تیم ها به نحوی برای برد انگیزه دارند و مسی ها هم گرچه تا حدودی خطر سقوط را از سر رد کرده اند، اما قطعا دوست ندارند جای هیچ اما و اگری را برای خود باقی بگذارند. خصوصا بعد از شکست اخیر مقابل نفت آبادان‌ که فاصله آن ها را با منطقه سقوط به ۵ کاهش داد. بنابراین پرسپولیس به هیچ وجه نباید حریف این هفته خود را دست کم بگیرد و بازی کرمان را فدای دربی پایتخت کند. چون برتری برابر مس به اندازه کسب سه امتیاز مقابل استقلال مهم و حیاتی است. مصاف با مس قربانی دربی نشود!

۵ فینال پیش روی پرسپولیس

سرخپوشان برای جبران یک امتیاز عقب افتادگی با سپاهان و استقلال فرصت چندانی ندارد. فقط ۵ بازی تا پایان فصل باقی مانده است و این یعنی آن ها باید برای کسب حداکثر امتیازات برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. از دست دادن هر امتیاز در بازی های پیش رو می تواند یک قدم آن ها را از قهرمانی دورتر کند. متاسفانه پرسپولیس در هفته های اخیر امتیازات مهمی را بر اثر سهل انگاری از دست داد، در حالی که می توانست با ادامه روند خوبش در نیم فصل نخست همچنان جایگاه اولی را برای خود حفظ و با اختلاف در صدر جدول قرار بگیرد. افسوس خوردن برای گذشته اما دیگر دردی را دوا نمی کند و از حالا فقط باید به فکر آینده بود. گل محمدی و شاگردانش دیگر فرصتی برای اشتباه کردن ندارند و باید نهایت انرژی خود را در بازی ها بگذارند و با بیشترین ریسک در زمین حضور پیدا کنند. انگار که ۵ فینال در پیش دارند. حتی تعداد بالای اخطاری های پرسپولیس نباید باعث عقب نشینی گل محمدی شود و این مربی چاره ای ندارد جز اینکه بهترین ترکیبش را در کرمان به میدان بفرستد. مصاف با مس قربانی دربی نشود!

اخطاری ها پرسپولیس چالش بزرگ گل محمدی

انتخاب ترکیب برای بازی با مس بی شک سخت ترین تصمیم کادرفنی پرسپولیس تا به اینجای نیم فصل دوم است، چرا که این تیم از یک طرف ۱۰ بازیکن دارد که در خطر از دست دادن دربی بزرگ پایتخت هستند و از طرفی برای ماندن در کورس قهرمانی حتما و حتما باید بازی این هفته در کرمان را ببرد. اگر ذخیره ها در ترکیب قرار بگیرند و به نفرات اصلی تیم همچون علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، محمد عمری و سروش رفیعی که سه‌کارته هستند استراحت داده شود ریسک از دست دادن امتیاز برابر مس وجود دارد. از طرفی اگر این نفرات بازی کنند و اخطار بگیرند پرسپولیس برای بازی با تیم مدعی استقلال با کمبود بازیکن رو به رو خواهد شد. همه بازیکنانی که اسم بردیم از جمله نفرات کلیدی سرخ ها هستند که حضورشان در ترکیب می تواند در تعیین نتیجه تاثیرگذار باشد. وحدت هنانوف و علی نعمتی دیگر نفرات سه اخطاره پرسپولیس هستند که کیفیت فنی و اهمیت حضورشان کمتر از سایرین نیست. مصاف با مس قربانی دربی نشود!

تکرار تاریخ برای پرسپولیس!

یکی از مشکلات مهم پرسپولیس در این فصل به غیر از مصدومیت متوالی بازیکنان، تعداد بالای کارت هایی بوده که نفرات این تیم در بازی ها دریافت کرده اند. به طوری که در طول ۲۵ هفته اخیر، ۴۵ کارت زرد و ۳ کارت قرمز نصیب سرخپوشان شده است! در بین نفرات تیم، سروش رفیعی با ۶ کارت زرد، بیشترین آمار اخطار را در بین همه بازیکنان دارد. این در حالی بوده که او در اغلب بازی های این فصل به عنوان یار تعویضی به زمین آمده است و در پستی بازی می کند که نیازی به درگیری آنچنانی با نفرات حریف ندارد. جالب اینجاست که رفیعی در بازی رفت با مس هم به مانند بیرانوند، گولسیانی، علی نعمتی و عمری سه کارته و در خطر از دست دادن دربی بود که در آن دیدار به میدان رفت و خوشبختانه همچون سایر به دربی رسید. در واقع گل محمدی در بازی رفت حتی وقتی شرایط به این صورت حساس نبود حاضر نشد بازی با مس را فدای دربی کند و نفرات اصلی را به زمین فرستاد و توانست ۳ امتیاز را هم کسب کند و باید دید باز هم این رویه را پیش می گیرد؟ تک گل بازی را هم دست بر قضا سروش برای شیخ دیاباته ساخت. اینکه زننده گل بازی رفت به جدال حساس کرمان می رسد خود سوال دیگری است. ناگفته نماند که شیخ دیاباته به تازگی مصدومیت را پشت سرگذاشته و کادرفنی پرسپولیس در تلاش است این مهاجم و همچنین کمال کامیابی نیا را به شرایط بازی برساند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...