احتمال بازگشت دواین جانسون به WWE / مبارزه راک و رومن رینز در رسلمنیا 40 ؟

باتوجه به اینکه راک به‌علت دغدغه‌های زیاد، مبارزه با رومن رینز در رسلمنیا ٣٩ را رد کرده، حالا طرفداران منتظرند تا ببینند که آیا در رسلمنیا ۴۰ بازی خواهد کرد یا خیر.
کدخبر (165115) | 23 فروردین 1402 | ساعت 08:10
0 1066
احتمال بازگشت دواین جانسون به WWE / مبارزه راک و رومن رینز در رسلمنیا 40 ؟
باتوجه به اینکه راک به‌علت دغدغه‌های زیاد، مبارزه با رومن رینز در رسلمنیا ٣٩ را رد کرده، حالا طرفداران منتظرند تا ببینند که آیا در رسلمنیا ۴۰ بازی خواهد کرد یا خیر.

به گزارش سرخ نیوز، بیش از سه سال است که طرفداران WWE در انتظار ترتیب یافتن مبارزه‌ای رویایی میان راک و رومن رینز هستند. سال گذشته گزارش‌های زیادی منتشر شدند که از ترتیب یافتن این مبارزه در ماه‌های پیش رو حکایت داشتند. با این حال، مشغله‌های راک در هالیوود اجازه ترتیب یافتن این جدال جذاب را ندادند. هرچند هنوز هم بسیاری از طرفداران کشتی کج امیدوارند که بالاخره مبارزه راک با عموزاده‌ی خود را در رسلمنیا ۴٠ ببینند. در ابتدا گمان بر این بود که راک در رویال رامبل 2023 حضور خواهد یافت، پیروز خواهد شد و سپس با رومن رینز در رسلمنیا ٣٩ جدال خواهد داشت. اما این نیز امید کاذب دیگری ازسوی طرفداران بود. اکنون زمان آن است که بپرسیم: چقدر احتمال دارد که راک در رسلمنیا ۴٠ حضور پیدا کند؟

به احتمالات دل نبندید

دیو ملتزر در قسمت اخیر برنامه‌ی Wrestling Observer Newsletter به بحث درباره این پرداخته است که حریف احتمالی رومن رینز در مبارزه بعدی‌اش چه کسی خواهد بود. او می‌گوید رومن رینز تابه‌حال به جز راک و گانتر با تمام نام‌های بزرگ دنیای کشتی کج روبرو شده است. ملتزر می‌گوید با وجود اینکه راک درخواست مبارزه با رومن رینز در رسلمنیا ٣٩ را به‌علت مشغله‌های کاری رد کرده است اما احتمال جدال میان این‌دو هنوز مطرح است. اما او در ادامه به طرفداران کشتی کج توصیه کرده است که چندان به این احتمال دل نبندند:
وقتی راک به‌دلیل گرفتاری‌های شغلی‌اش قید حضور در رسلمنیا ٣٩ را زد، در عین حال این امید را نیز باقی گذاشت که شاید سال بعد در فیلادلفیا حاضر شود. اما راستش را بخواهید فکر می‌کنم این احتمال نیز بسیار بعید باشد. پس چندان به آن دلخوش نباشید.

از آخرین مبارزه بزرگ راک ده سال می گذرد

دیدگاه دیو ملتزر کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد. با در نظر گرفتن اینکه امسال، تنها سالی نبود که راک طرفداران WWE را ناامید ساخت. آخرین باری که او در یک مبارزه بزرگ دو نفره حضور یافته بود، مربوط به سال 2013 است. حدود یک دهه از این مبارزه که به شکست او برابر جان سینا در رسلمنیا ٢٩ انجامید، می‌گذرد. راک البته پس از آن نیز یکبار در رسلمنیا ٣٢ در برابر اریک روان قرار گرفت. اما این مبارزه شش ثانیه بیشتر به طول نیانجامید. با وجود تمام این‌ها، اینکه راک در رسلمنیا ۴٠ حاضر خواهد بود یا نه هنوز مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد. با در نظر گرفتن اینکه هنوز حدود یک سال با این رویداد فاصله داریم، پیش‌بینی جزئیات آن بسیار دشوار است. بیشتر از راک بخوانید  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...