از رونالدینیو تا سرخیو آگوئرو / فوتبالیست هایی که با دختران فوتبالیست های بزرگ وارد رابطه شدند

فوتبالیست‌ها برای برقراری رابطه عاشقانه، گاهی شانس خود را با فرزندان اسطوره‌ها امتحان می‌کنند.
کدخبر (165133) | 22 فروردین 1402 | ساعت 20:36
0 400
از رونالدینیو تا سرخیو آگوئرو / فوتبالیست هایی که با دختران فوتبالیست های بزرگ وارد رابطه شدند
فوتبالیست‌ها برای برقراری رابطه عاشقانه، گاهی شانس خود را با فرزندان اسطوره‌ها امتحان می‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز، فوتبالیست‌های بزرگی در طول دوران حرفه‌ای خود، توانستند با دختران اسطوره‌های فوتبال جهان وارد رابطه شوند. مطمئناً این یک اتفاق نادر است اما بی سابقه نیست، چرا که در ادامه نگاهی به پنج مورد از مهم‌ترین مواردی که طی سال‌های اخیر اتفاق افتاده، خواهیم داشت. 

رونالدینیو

رونالدینیو که زمانی بهترین فوتبالیست دنیا محسوب می‌شد، برای مدتی با دختر سرمربی خود در بارسلونا یعنی فرانک ریکارد، وارد رابطه عاشقانه شد. رابطه رونالدینیو و لیندزی رایکارد، حد فاصل سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ که ستاره برزیلی برای آبی و اناری‌ها بازی می‌کرد، اتفاق افتاد. رابطه عاشقانه رونالدینیو و لیندزی، تاثیری روی رابطه او و سرمربی‌اش یعنی فرانک ریکارد نگذاشت و حتی رونالدینیو در یک مصاحبه، فرانک ریکارد را بهترین مربی خود در طول دوران فوتبالش خطاب کرد.

دله آلی

هافبک سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام، برای مدتی در سال ۲۰۲۱ با ماریا گواردیولا، دختر پپ گواردیولا در رابطه بود. این زوج در سال ۲۰۲۱ چند باری در کنار یکدیگر دیده شدند. رابطه دله آلی و دختر پپ گواردیولا اما پر فراز و نشیب بود و پس از چند ماه به جدایی ختم شد، چرا که عکس‌هایی از ملاقات دله آلی با نیکول بری، مدل و ستاره مجموعه تلویزیونی «ساخت چلسی» در شهر لندن، منتشر شد.

از رونالدینیو تا سرخیو آگوئرو / فوتبالیست هایی که با دختران فوتبالیست‌های برزگ وارد رابطه شدند

نیکلاس بنتنر

مهاجم پیشین آرسنال و یوونتوس، یک بار بابت قرار گذاشتن با دختر استیو بروس، خشم این مدافع سابق منچستریونایتد را برانگیخت. در سال ۲۰۰۷، استیو بروس که یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ منچستریونایتد محسوب می‌شود، سرمربی بیرمنگام بود و نیکلاس بنتنر نیز به عنوان بازیکن قرضی، از آرسنال به این تیم پیوسته بود. نیکلاس بنتنر دختر استیو بروس را در یک مراسم خیریه ملاقت کرده بود، با هم‌تیمی‌هایش شرط بست که می‌تواند با او وارد رابطه عاشقانه شود

از رونالدینیو تا سرخیو آگوئرو / فوتبالیست هایی که با دختران فوتبالیست های بزرگ وارد رابطه شدند

بنتنر درباره رابطه‌اش با ایمی بروس، می‌گوید: با هم‌تیمی‌هایم ۱۰۰۰ پوند شرط بستم که می‌توانم با ایمی، دختر استیو بروس وارد رابطه شوم اما ناگهان، این شرطبندی تبدیل به عشقی واقعی شد و من عاشق ایمی شدم.

سرخیو آگوئرو

در دنیای فوتبال، کسی نیست که نداند سرخیو آگوئرو، داماد دیگو مارادونای فقید بود. آگوئرو با جیانینا، دختر دیگو مارادونا ازدواج کرد و رابطه آن‌ها که حاصلش یک فرزند پسر بود، ۴ سال به طول انجامید. هرچند که دیگو مارادونا از داماد خود بابت این جدایی، هیچ دل خوشی نداشت و حتی در یک مصاحبه که در سال ۲۰۱۳ صورت گرفت، سرخیو آگوئرو را «بزدل» خطاب کرد.

جدایی آگوئرو و جیانینا مارادونا، دوستانه رقم نخورد و همین موضوع، اسطوره فوتبال آرژانتین را عصبانی کرد. مارادونا در مصاحبه خود گفت:

او یک بزدل است که حتی نمی‌خواهم نامش را بیاورم. در جلسه ملاقات دخترم با وکلایش، من کنار او خواهم بود تا ببینم که آیا او (آگوئرو) می‌تواند باز هم حرفی بزند یا خیر!

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...