اسکارلت جوهانسون و ددلیفت ؛ سوپراستاری که به شیوه خود بدنسازی می کند !

اسکارلت جوهانسون یکی از بازیگران زن هالیوود است که برای سلامت بدنش، اهمیت زیادی قائل است.
کدخبر (165153) | 23 فروردین 1402 | ساعت 16:33
0 198
اسکارلت جوهانسون و ددلیفت ؛ سوپراستاری که به شیوه خود بدنسازی می کند !
اسکارلت جوهانسون یکی از بازیگران زن هالیوود است که برای سلامت بدنش، اهمیت زیادی قائل است.

به گزارش سرخ نیوز، اسکارلت جوهانسون اولین بار با ایفای نقش در فیلم «مرد آهنی 2» وارد دنیای سینمایی مارول شد. او در آن زمان 24 ساله بود و در قسمتی از پادکست The Skinny Confidential Him & Her اظهار کرد که تا آن زمان حتی به باشگاه نرفته بود. این نقش زندگی او و همچنین دیدگاه او به تمرینات و باشگاه را برای همیشه عوض کرد اسکارلت جوهانسون 38 ساله اخیرا در برنامه لارن اوارتس و مایکل بوستیک حضور پیدا کرد و در رابطه با روتین پوستی خود و Outset برندی که برای این روتین از آن استفاده می‌کند، صحبت کرد. او همچنین در برنامه در رابطه با جادوی مارگاریتا (نوعی نوشیدنی) و برنامه تمرینی اش صحبت کرد؛ برنامه ای که در طول زمان دچار تغییرات قابل توجهی شده است. او در این برنامه گفت:
من برای مدتی طولانی وزنه برداری می‌کردم و به آن علاقه داشتم. من این کار را در ست هایی با تکرار پایین انجام می‌دادم.

اسکارلت جوهانسون و ددلیفت ؛ سوپراستاری که به شیوه خود بدنسازی می کند !برنامه های سخت تمرینی اسکارلت جوهانسون

اگر بخواهیم به یکی از برنامه های تمرینی سخت او اشاره کنیم، باید به سال 2019 برگردیم؛ زمانی که او در حال آماده شدن برای ایفای نقش در فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» بود. او برای آماده شدن برای این فیلم، ساعت 6 صبح تمرینات سخت و سنگینی را انجام می‌داد. از این تمرینات می‌توان به تمرینات سخت و سنگین چون شنا و ددلیفت های 110 کیلویی و تمرینات هوازی سنگین مانند دویدن و طناب قدرتی اشاره کرد. با این حال، اسکارلت جوهانسون در نهایت تمرینات سخت و سنگین خود را با پیلاتس که شامل تمرینات سبک تر و آسان تر است، جایگزین کرد. او در این رابطه اظهار کرد:
زمانی که من برای فیلم بلک ویدو (بیوه سیاه) آماده می‌شدم، به دلیل افزایش سنم دیگر نمی‌توانستم تمرینات سختی چون وزنه برداری های سنگین را انجام دهم. بدن شما با افزایش سن واکنش های متفاوتی نشان می‌دهد و ریکاوری نیز روز به روز سخت تر می‌شود. به همین دلیل من کمی از تمرینات سخت و سنگین فاصله گرفتم و به جای آن به پیلاتس روی آوردم که بعدها عاشق آن شدم و هم اکنون معمولا این تمرینات را انجام می‌دهم.
پیلاتس از سال 1920 وجود داشته اما محبوبیت زیادی نداشته است. با این حال، با گذشت زمان افراد زیادی تمایل پیدا کردند که به تمریناتی روی بیاورند که استرس کمتری به بدن وارد می‌کنند و حس بهتری را به آن ها می‌دهد؛ این موضوع مخصوصا در زمان شیوع ویروس کرونا در دنیا قوت گرفت. سلبریتی های دیگری چون کایلی جنر، کری واشینگتن، مایلی سیروس و لیدی گاگا نیز طرفدار پیلاتس هستند. اسکارلت جوهانسون توضیح داد که زمانی که در حال آماده شدن برای یک فیلم است، 5 روز در هفته و در شرایط دیگر 3 الی 4 روز در هفته تمرین می‌کند. او همچنین اظهار کرد که معمولا تمرینات خود را یک مربی شخصی و صبح انجام می‌دهد.

هیچ رازی پشت تناسب اندام اسکارلت جوهانسون نیست

اسکارلت به اوارتس تاکید کرد که هیچ راز خاصی پشت تناسب اندام و سلامت سلبریتی های مختلف وجود ندارد و این موضوع حداقل برای او تنها به تمرین و ورزش کردن مداوم بر می‌گردد. او در این رابطه اظهار کرد:
ورزش به شخصه به من بسیار کمک می‌کند و من را از لحاظ روحی سالم نگه می‌دارد. من مشغله های زیادی دارم و خواب کافی ندارم و ورزش به خوبی این کمبود را جبران می‌کند.
اسکارلت جوهانسون صاحب دو فرزند به نام های رز و کوزمو است. رز 8 سال و کوزمو 1 سال دارد. تنها یک مادر مانند می‌تواند این موضوع را درک کند که زندگی به همراه یک بچه کوچک چقدر می‌تواند سخت باشد. او گفت:
من تنها می‌توانم زمانی که آن ها خواب هستند، کمی استراحت کنم و بخوابم.

رژیم غذایی اسکارلت جوهانسون

او در رابطه با رژیم غذایی نیز اظهار کرد:
من آخر شب شام می‌خورم و همیشه دوست دارم که در پایان روز، یک لیوان شراب بخورم. من نمی‌توانم به یک رژیم غذایی عجیب و غریب پایبند باشم مگر اینکه شخصی آن غذاها را برای من درست کند و من متاسفانه عاشق آشپزی هستم و همچین اجازه ای را به کسی نمی‌دهم. من هم مانند تمام افراد دیگر هستم و از غذاهای معمولی استفاده می‌کنم.
اسکارلت جوهانسون باور دارد که تمرین و ورزش کردن یکی از قسمت های مهم زندگی او و سلامتی محسوب می‌شود و در این رابطه گفت:
من سعی می‌کنم هر زمان که بتوانم تمرینات و ورزش را انجام دهم چراکه به سلامت کلی و روحی من بسیار کمک می‌کند.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...