جنجال دوباره اندرو تیت در توییتر ؛ سعادت در جهالت است !

اندرو تیت در توییتر خود یک بار دیگر صحبت های جنجالی خود را مطرح کرد.
کدخبر (165159) | 22 فروردین 1402 | ساعت 22:57
0 143
جنجال دوباره اندرو تیت در توییتر ؛ سعادت در جهالت است !
اندرو تیت در توییتر خود یک بار دیگر صحبت های جنجالی خود را مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت، کیک بوکسینگ کار و یوتیوبر سابق پس از پاندمی کرونا به شهرت بسیار زیادی دست یافت. او برای مدتی یکی از پرسرچ‌ترین نام‌ها در فضای اینترنت بود. با این حال، ویدئوهایی که موجب افزایش شهرت او شدند، همزمان آسیب‌هایی را نیز برای او در پی داشتند. بسیاری از افراد معتقد بودند دیدگاه‌های او ضدزن است و برای جوانان بدآموزی دارد. این‌ها باعث شده‌اند که حساب‌های او در اکثر شبکه‌های اجتماعی مسدود شوند. با این حال، اندرو تیت هنوز توئیتر فعال است و افکار خود را به شکل توئیت با دیگران به اشتراک می‌گذارد. توئیت اخیر او می‌تواند شدیداً هشداردهنده باشد. طرفداران اندرو تیت همچنان در توئیتر و رامبل او را دنبال می‌کنند. او اخیراً با حضور در پادکست پاتریک پت دیوید گفته بود که ظرف مدت کوتاهی توانسته است دوباره تعداد فالوئرهایش را به سطحی که در یوتیوب بود، برساند. اندرو تیت: سعادت در جهالت است و مردم نمی خواهند آزاد و آگاه باشند اندرو تیت که او را با نام Top G نیز می‌شناسند، معتقد است که گروهی کوچک وجود دارد که درحال کنترل کردن دنیاست. او نام این گروه را ماتریکس گذاشته و می‌گوید ایستادن در برابر ماتریکس است که باعث شده او را از شبکه‌های اجتماعی بیرون کنند و بعد هم بازداشت کنند.

اندرو تیت : مردم نمی خواهند آزاد باشند !

اندرو تیت، قهرمان سابق کیک بوکسینگ، به‌واسطه‌ی انتقاداتش از سیستم کنونی شناخته می‌شود. او در توئیت آخر خود گفته است که بسیاری از افراد، علاقه‌ای به بیرون آمدن از ماتریکس ندارند. با وجود تلاش‌های تیت برای آگاه‌سازی مردم درخصوص عیب‌های سیستم فعلی دنیا، به‌نظر می‌رسد که پیام او هنوز به عموم مردم نرسیده است. کبرا در توئیتر نوشته است:
دنیا بسیار قابل‌فهم‌تر می‌شود وقتی متوجه شوید که اغلب مردم نمی‌خواهند که آزاد باشند.
تیت می‌گوید عادت‌ها و مشغله‌ها و چیزهایی که حواس مردم را پرت خود کرده‌اند، پروسه رشد و یادگیری را دشوارتر نیز ساخته‌اند. دنیا پر از این حواس‌پرتی‌هاست و آن‌ها همچون ریسمانی به دور ذهن جوانان کشیده شده‌اند. تیت معتقد است باید سختی‌ها را به‌جان خرید و به‌سمت رشد و توسعه گام برداشت. او می‌گوید باید به این عادات و مشغولیت‌ها غلبه کرد تا بتوان به درک درست‌تری از خود، جهان پیرامون خود و جایگاه خود در جهان رسید.

سخت گیری شدید یوتیوب علیه Top G

گزارش‌ها حاکی از آنند که یوتیوب درحال مسدود کردن کانال‌هایی است که به اشاعه‌ی افکار تیت و بازنشر ویدئوها و محتواهای تولیدی او می‌پردازند. این کمپانی ادعا کرده که این اقدام جهت جلوگیری از پخش محتواهای مضر و زن‌ستیزانه صورت گرفته است. خود تیت نیز مدت‌هاست که از حضور در این شبکه اجتماعی منع شده است. حالا یوتیوب در تلاش است تا تمام نشانه‌های باقیمانده از او را نیز نابود سازد. روز به روز بایدها و نبایدهای این شبکه‌های اجتماعی بیشتر می‌شود و دامنه آزادی کاربران تنگ‌تر می‌گردد. حالا قرار است تمام محتواهای باقیمانده از تیت در سطح اینترنت نیز به بهانه مضر بودن، زن‌ستیز بودن و این‌ها به‌طور کامل پاکسازی شود.  از اندرو تیت بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...