جوزف بائنا جا پای پدر گذاشت ؛ پسر آرنولد شواتزنگر وارد دنیای اکشن هالیوود می‌شود

جوزف بائنا پسر آرنولد شوارتزنگر در یک پروژه سینمایی، با بازیگران مطرحی هم‌بازی شده است.
کدخبر (165077) | 22 فروردین 1402 | ساعت 22:57
0 910
جوزف بائنا جا پای پدر گذاشت ؛ پسر آرنولد شواتزنگر وارد دنیای اکشن هالیوود می‌شود
جوزف بائنا پسر آرنولد شوارتزنگر در یک پروژه سینمایی، با بازیگران مطرحی هم‌بازی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، جوزف بائنا وارد صحنه هالیوود خواهد شد. پسر آرنولد شوارتزنگر که در دنیای ورزش و بدنسازی راه پدرش را دنبال می‌کند، حالا همچون ستاره فیلم‌های ترمیناتور و دروغ‌های حقیقی، در دنیای هنر هفتم هم شانس خود را امتحان کرده و در حوزه بازیگری تجربیاتی بدست آورده است. جوزف بائنا با بازی در فیلم «شکارچی» وارد دنیای فیلم‌های اکشن هالیوود خواهد شد. او که تا پیش از این در سال 2022 در دو فیلم دیگر به نام‌های ارابه و Bully High بازی کرده، برای اولین بار قرار است در یک فیلم اکشن و جنایی ایفا نقش کند. جوزف بائنا  25 ساله در این فیلم در نقش والی که یک معاون کلانتر جوان و بی تجربه است، بازی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها لوک همسورث و مورگان فریمن در کنار او قرار خواهند گرفت. پسر آرنولد شواتزنگر با انتشار عکسی از روند فیلمبرداری این فیلم در صفحه اینستاگرام خود، بازی در این فیلم را تایید و زیر این پست نوشت
معاون والی در حال انجام وظفیه است.
جوزف بائنا جا پای پدر گذاشت ؛ پسر آرنولد شواتزنگر وارد دنیای اکشن هالیوود می‌شود

همبازی شدن جوزف بائنا با بازیگران معروف

به گزارش ددلاین این فیلم به کارگردانی دیمیتری لوگوتیس، داستان زندگی لی گانر کهنه سرباز نیروهای ویژه است که نقش آن را لوک همسورث ایفا می‌کند. در این فیلم لی گانر دو پسرش را به یک سفر کمپینگ می‌برد؛ جایی که پسرها به یک آزمایشگاه فنتانیل برخورد کرده و سپس توسط قاچاقچیان مواد مخدر ربوده می شوند. در خلاصه این داستان آمده:
این آدم ربایی برای قاچاقچیان اصلا خوشایند نیست چراکه لی برای بازگرداندن پسرانش دست از کار نمی‌کشد و نه تنها با کارتل جنایتکار، بلکه با اف بی آی و پلیس محلی نیز مقابله می‌کند و از تمام توان خود برای دور هم جمع کردن خانواده‌اش استفاده می‌کند.
این فیلم که فیلمبرداری آن در آلاباما در حال انجام است، سومین فیلم کارنامه هنری جوزف بائنا محسوب می‌شود. جوزف بائنا در نوامبر سال 2022 در مصاحبه با مجله People عنوان کرد که گاهی در مورد نحوه بازیگری خود با پدرش آرنولد شوارتزنگر 75 ساله مشورت می‌کند اما به طور کلی درباره آینده بازیگری و انتخاب فیلم‌ها خودش تصمیم می‌گیرد و همچنان با علاقه بیشتری به دنبال ایجاد اتفاقاتی برای خودش در هالیوود است. جوزف بائنا جا پای پدر گذاشت ؛ پسر آرنولد شواتزنگر وارد دنیای اکشن هالیوود می‌شود جوزف بائنا درباره توصیه‌هایی که شوارتزنگر به او کرده، گفته است:
مهمترین چیز فقط کار و وقت گذاشتن برای کار و تکرار تمرینات است. این چیزی است که همیشه در مورد آن بحث می‌کنیم.

پسری که می خواد روی پا خود بایستد

بائنا که پسر شوارتزنگر و میلدرد بائنا، خدمتکار سابق بازیگر فیلم ترمیناتور است، توضیح داد که 90 درصد مواقع خودش می‌خواهد مسائل را درک کند. او می‌گوید:
من می‌خواهم سخت کار کنم، آن کارها را تکرار کنم و روی پای خودم بایستم. هیچ میان‌بری در این کار وجود ندارد. هیچ میان‌بری در بازیگری و در واقع در هر چیزی وجود ندارد و این چیزی است که می‌خواهم به دست بیاورم. می‌خواهم با سخت کوشی و جاه‌طلبی به موفقیت برسم. من به ندرت به پدرم مراجعه و از او مشورت می‌خواهم. تمایل دارم بیشتر مسائل را خودم تجربه و درک کنم.
جوزف بائنا جا پای پدر گذاشت ؛ پسر آرنولد شواتزنگر وارد دنیای اکشن هالیوود می‌شودبیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...