راندا روزی ؛ مبارزی که هیچ کس حاضر به مبارزه با او نبود !

کتاب زندگینامه خودنوشت راندا روزی با نام «مبارزه من، مبارزه تو» در سال 2015 به چاپ رسید.
کدخبر (165241) | 23 فروردین 1402 | ساعت 16:13
0 787
راندا روزی ؛ مبارزی که هیچ کس حاضر به مبارزه با او نبود !
کتاب زندگینامه خودنوشت راندا روزی با نام «مبارزه من، مبارزه تو» در سال 2015 به چاپ رسید.

به گزارش سرخ نیوز، راندا روزی برای کسب مدال طلای المپیک مسیر بسیار دشواری را پشت سر گذاشت. روزی سرانجام بدل به نخستین زنی شد که برای ایالات متحده در رشته جودو مدالی به ارمغان می‌آورد. راندا برای مدتی با مشکلات شدید مالی روبرو بود و مجبور بود در ماشین بخوابد. او پس از مشورت‌های فراوان سرانجام تصمیم گرفت کار خود را در ام ام ای آغاز کند. این چالش خوبی برای او بود؛ اما به‌گونه‌ای که راندا هرگز تصورش را هم نمی‌کرد. پیدا کردن یک حریف مناسب برای مبارزه در آغاز برای راندا روزی بسیار دشوار بود. راندا در کتاب زندگینامه خود به شرح مشکلات و چالش‌هایی که در مسیر کارنامه حرفه‌ای خود با آنها روبرو شده پرداخته است. کتاب زندگینامه خودنوشت راندا روزی با نام «مبارزه من، مبارزه تو» در سال 2015 به چاپ رسید. راندا در این کتاب شرح داده است که در ابتدای کار خود در ام ام ای به‌سختی می‌توانست حریفی برای مبارزه پیدا کند. مربی او تلاش بسیاری می‌کرد تا مبارزه‌ای را برای روزی ترتیب دهد اما این کار در آغاز بسیار دشوار بود. این باعث می‌شد که راندا دائما خشمگین و کلافه باشد. او می‌گوید که در این دوران تمام خشم خود را بر سر کیسه بوکس خراب می‌کرد.

راندا روزی ؛ مبارزی که هیچ کس حاضر به مبارزه با او نبود !راندا روزی : خشمم را به‌ پیش کیسه بوکسم می‌بردم

راندا روزی در شروع کار خود در ام ام ای با وجود تلاش‌های بسیار موفق نمی‌شد حریفی برای خود پیدا کند. او و مربی‌اش با مبارزان زیادی وارد مذاکره شدند اما این مذاکرات عموما به نتیجه نمی‌رسیدند. راندا که در این دوران قادر نبود حریفی برای خود دست‌وپا کند تمام خشم و نیروی خود را بر سر کیسه بوکس خالی می‌کرد. روزی در کتاب زندگینامه خود نوشته است:
در آغاز فعالیتم در MMA سخت‌ترین بخش کار پیدا کردن حریف بود. دارین، مربی‌ام با من تماس می‌گرفت و خبر می‌داد که حریفی را پیدا کرده است. سپس چند روز بعد دوباره زنگ می‌زد و می‌گفت مربی آن دختر گفته است که شاگردش هنوز آماده نیست. یا اینکه من حریف مناسبی برای او نیستم.
راندا روزی در ادامه توضیح می‌دهد که این مشکلات چه تاثیری بر او داشته‌اند:
من ناراحتی و خشمم را به‌پیش کیسه بوکسم می‌بردم و تمامش را بر سر آن خالی می‌کردم. بارها و بارها و بارها. من می‌خواستم مبارزه کنم. من می‌خواستم برنده شوم. من می‌خواستم کسی را شکست دهم. به خودم می‌گفتم که این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد. و وقتی زمانش برسد، من برای مبارزه آماده خواهم بود.

راندا روزی ؛ مبارزی که هیچ کس حاضر به مبارزه با او نبود !مبارزه راندا روزی با یک حریف سنگین تر

در همان نخستین مبارزه راندا روزی مشکلی ایجاد شد. مبارزه قرار بود در دسته ١٥٠ پوندی صورت بگیرد و راندا در آن زمان ١۴٥ پوند وزن داشت. اما توانست وزن خود را بالا ببرد. با این وجود در جریان وزن‌کشی متوجه شد که حریفش چهار پوند اضافه‌وزن دارد. راندا می‌توانست به همین دلیل مبارزه را کنسل کند اما تصمیم گرفت با وجود این شرایط نیز به کارش ادامه دهد. راندا روزی در این مبارزه با یک کیک بوکسینگ کار روبرو می‌شد. او از مهارت‌های جودوی خود استفاده کرد و با در اختیار گرفتن کتف حریف، سامبیشن کرد. اولین مبارزه روزی طوری به‌انجام رسید که او دقیقا انتظارش را داشت. این پیروزی اعتماد به نفس بالایی به او بخشید و راهش را برای رقم زدن یک کارنامه حرفه‌ای درخشان باز نمود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...