چگونه دونالد ترامپ دنیای ام ام ای را متحول کرد؟

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از طرفداران پر و پا قرص و یکی از حامیان مبارزات UFC و MMA است.
کدخبر (165336) | 23 فروردین 1402 | ساعت 11:25
0 162
چگونه دونالد ترامپ دنیای ام ام ای را متحول کرد؟
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از طرفداران پر و پا قرص و یکی از حامیان مبارزات UFC و MMA است.

به گزارش سرخ نیوز، بر کسی پوشیده نیست که دونالد ترامپ رابطه نزدیکی با دانا وایت، رئیس UFC دارد و قبلا در چندین رویداد UFC شرکت کرده است. در همین حال دانا وایت هم در چندین گردهمایی انتخاباتی رئیس جمهور سابق سخنرانی کرده است. دونالد ترامپ از آخرین اوینت مهم یو اف اسی هم غافل نشد و شنبه گذشته حضور غالگیرکننده در محل برگزاری مبارزه اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا داشت؛ اتفاقی که با استقبال تماشاگران فلوریدایی حاضر در سالن مواجه و آنها با محض ورود ترامپ، او را به شدت تشویق کردند. چگونه دونالدو ترامپ دنیای ام ام ای را متحول کرد؟

علاقه دونالد ترامپ به MMA

دانا وایت، اخیراً در مورد عشق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده به ام ام ای صحبت کرده و از مبارزان مورد علاقه این تاجر آمریکایی رونمایی کرده است. در کنفرانس مطبوعاتی پس از ایونت UFC 287، از دانا وایت در مورد میزان علاقه ترامپ به ام ام ای سوال شد. وایت با بیان اینکه ترامپ دیوانه‌وار به مسابقات ام ام ای علاقه دارد، اظهار داشت:
دونالد ترامپ دو بار در ماه با من تماس می‌گیرد و یک ساعت در مورد مبارزاتی که رخ داده، با من صحبت می کند. او همه را می‌شناسد، می‌داند که چه نتایجی داشتند و آخرین بار با چه کسانی جنگیدند. او طرفدار بزرگ مبارزه است. این چیزها را دوست دارد.

چگونه دونالدو ترامپ دنیای ام ام ای را متحول کرد؟

مبارزان مورد علاقه دونالد ترامپ در UFC

همچنین از مروج 53 ساله ام ام ای در مورد مبارزان مورد علاقه رئیس جمهور سابق پرسیده شد که همانطور که انتظار می‌رفت او پاسخ داد:
کولبی کاوینگتون و خورخه ماسویدال.
البته جای تعجب نیست که خورخه ماسویدال و کولبی کاوینگتون با توجه به حمایت قاطع آنها از رئیس جمهور سابق، مبارزان مورد علاقه ترامپ باشند. دوستی کاوینگتون با ترامپ سابقه زیادی دارد. کاوینگتون اخیرا عنوان کرد که به رئیس جمهور سابق در انتخابات 2024 کمک خواهد کرد. او حتی در زمان ریاست جمهوری ترامپ به کاخ سفید دعوت شد. چگونه دونالدو ترامپ دنیای ام ام ای را متحول کرد؟ همچنین خورخه ماسویدال از سخنرانی خود پس از باخت در UFC 287 که منجر به بازنشستگی وی شد، برای تمجید از دونالد ترامپ استفاده کرد. او همچنین چندین بار در تجمعات سیاسی جمهوری خواهان شرکت کرده است.

حمایت دونالد ترامپ از دانا وایت و مبارزات UFC

علیرغم اینکه دانا وایت به دلیل حمایت صریح خود از دونالد ترامپ به شدت در معرض انتقادات عمومی قرار گرفت اما هرگز از تمجید از ترامپ ابایی نداشت و یکبار توضیح داد که چگونه پشتیبانی او به UFC کمک کرد تا به غول کنونی در ورزش جهان تبدیل شود. وایت در یکی از پادکست‌های رادیویی در مورد حمایت ترامپ از این ورزش و اینکه او چگونه در دوره آزمایشی حامی UFC و به دوست نزدیک خودس تبدیل شد، صحبت کرده است:
اوضاع کمپانی اصلا خوب نبود و سالن‌ها به ما اجازه فعالیت نمی‌دادند. ما به سختی مکان رقابت پیدا می‌کردیم. ترامپ با ما تماس گرفت و گفت به تاج محل ترامپ برویم و رقابت را همان جا برگزار کنیم. این بهترین شروع برای ما بود. ترامپ در اولین مبارزه حاضر شد و تا آخرین مبارزه همانجا ماند. ما دوبار از فضای او برای برگزاری مسابقات استفاده کردیم.
چگونه دونالدو ترامپ دنیای ام ام ای را متحول کرد؟ بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...