کانر مک گرگور مقابل براک لزنر ؛ کدام یک ستاره بزرگتری محسوب می شود؟

کانر مک گرگور و براک لزنر، دو مبارز بزرگ محسوب می‌شوند و مقایسه آن‌ها، جالب توجه است.
کدخبر (165117) | 23 فروردین 1402 | ساعت 08:19
0 1488
کانر مک گرگور مقابل براک لزنر ؛ کدام یک ستاره بزرگتری محسوب می شود؟
کانر مک گرگور و براک لزنر، دو مبارز بزرگ محسوب می‌شوند و مقایسه آن‌ها، جالب توجه است.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور و براک لزنر، دو تن از بزرگ‌ترین مبارزان دنیای ورزش محسوب می‌شوند. کانر مک گرگور به واسطه عملکرد بی‌نظیر خود در UFC، قهرمانی‌ها و البته حواشی ریز و درشتش، تبدیل به یکی از مهم‌ترین ورزشکاران جهان شد. این درحالی است که براک لزنر پس از جدایی از UFC، به WWE و کشتی کج بازگشت که پله‌های شهرت را سریع‌تر از قبل طی کند و امروز او را به عنوان‌ یک ورزشکار مشهور در سطح بین‌الملل بشناسیم.

پس از ادغام رسمی UFC و WWE ، بسیاری انتظار دارند که مک گرگور در نهایت پس از پشت سر گذاشتن دورانش در UFC، بالاخره راهی WWE شده تا این شایعه چندین ساله، رنگ واقعیت به خود بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، بدنام ایرلندی می‌تواند به یکی از بزرگترین ستارگان تبلیغاتی WWE تبدیل شده و برگ برنده بزرگی برای این کمپانی محسوب شود.

کانر مک گرگور برابر براک لزنر ؛ کدام یک ستاره بزرگتری محسوب می شود؟

کانر مک گرگور یا براک لزنر؛ کدام ستاره بیشتر می‌فروشد؟

درآمد اصلی کمپانی WWE و بسیاری از کمپانی‌های دیگر جهان ورزش، از فروش تلویزیونی بازدید به ازای پرداخت (Pay Per View) یا به تعبیری دیگر، رویدادهای غیر رایگان است. در تعریف ساده، PPVها برنامه‌های تلویزیونی هستند که مخاطب باید برای تماشای آن‌ها، هزینه‌ای اضافه‌ نسبت به سایر برنامه‌ها پرداخت کند.

براک لزنر در قامت یک کشتی‌گیر بزرگ در سال ۲۰۰۷ WWE را ترک کرد تا به UFC بپیوندد اما وقتی در سال 2012 تصمیم به بازگشت گرفت، تبدیل به یک ستاره بزرگ در سطح بین‌الملل شده بود. این شهرت جهانی پس از بازگشت لزنر به WWE، تاثیر قابل توجهی روی میزان فروش PPV ها گذاشت. گزارش‌ها نشان می‌دهد که بازگشت لزنر به دنیای کشتی کج، باعث شد تا کمپانی WWE بتواند تنها برای رویداد رسلمنیای سال ۲۰۱۳، بیش از یک میلیون فروش داشته باشد.

کانر مک گرگور برابر براک لزنر ؛ کدام یک ستاره بزرگتری محسوب می شود؟

از سمتی دیگر اما، کانر مک گرگور پادشاه فروش PPV در UFC محسوب می‌شود. از بین ۱۰ عنوان PPV پر فروش در تاریخ UFC، شش عنوان، از جمله پرفروش‌ترین آن‌ها که رقابت او با حبیب نورماگومدوف با ۲.۴ میلیون فروش بود، به بدنام ایرلندی تعلق دارد. بنابراین، اگر تنها تعداد فروش PPV ها را در نظر بگیریم، بزرگترین ستاره UFC از بزرگترین ستاره WWE پیشی می‌گیرد.

کانر مک گرگور در مقابل براک لزنر: مقایسه در شبکه های اجتماعی

کانر مک گرگور بیش از ۴۶ میلیون دنبال‌کننده تنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد، این در حالی است که براک لزنر به کلی در این برنامه فعالیتی نمی‌کند. پس اگر در این زمینه بخواهیم بین این دو مبارز، مقایسه‌ای انجام بدهیم، تنها یک برنده وجود دارد و او کسی نیست جز کانر مک گرگور.

با این حال، باید در نظر بگیریم که مک گرگور و لزنر در دوره های مختلفی حضور در UFC را تجربه کردند. اگرچه برخی استدلال می‌کنند که مک گرگور توجهات بیشتری را نسبت به UFC جلب کرد اما لزنر در زمانی به این کمپانی پیوست که ورزش MMA چندان محبوب نبود اما با این تفاسیر، لزنر توانست نامی بزرگ در این صنعت برای خود دست و پا کند.

بنابراین، مقایسه منصفانه بین مک گرگور و لزنر دشوار است ولی اگر اعداد را در نظر بگیریم، کانر مک گرگور قطعاً یک ستاره پرفروش‌تر نسبت به براک لزنر است.

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...