جلسه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها با حضور وزیر ورزش

در نشست وزير ورزش با رييس و نایب رييس فدراسيون فوتبال در خصوص حضور بانوان در استاديوم‌ هاى فوتبال بحث و بررسى صورت گرفت.
کدخبر (165667) | 24 فروردین 1402 | ساعت 12:32
0 91
جلسه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها با حضور وزیر ورزش
در نشست وزير ورزش با رييس و نایب رييس فدراسيون فوتبال در خصوص حضور بانوان در استاديوم‌ هاى فوتبال بحث و بررسى صورت گرفت.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از مسائلی که در ماه‌های اخیر در خصوص حساسیت فیفا روی موضوع حضور بانوان در استادیوم‌های فوتبال مطرح شد، امروز نشستی با حضور وزیر ورزش و رییس و دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال در این خصوص برگزار شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این نشست که هماهنگی حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نام‌گذاری شده بود، به تاکید رییس جمهوری در خصوص توجه ویژه به حضور بانوان در استادیوم‌ها با حفظ کرامت آن‌ها در حین برگزاری رویدادهای مهم ورزشی اشاره کرد و گفت: "بنابر دستور رییس جمهوری موظف هستیم از زمان بلیت‌فروشی، فراهم‌سازی وسایل نقلیه عمومی برای جابه‌جایی بانوان، پارکینگ‌ها، هدایت آن‌ها به محل استقرار، نظافت سرویس‌های بهداشتی، آماده‌سازی نمازخانه‌ها، بوفه‌ها و نیروهای انتظامی با تاکید بر حفظ شأنیت آن‌ها با دقت بررسی شود و اگر مشکلی هست با برنامه‌ریزی و تا زمان برگزاری رویدادها بهسازی شود. "

وی در این ارتباط از ورزشگاه آزادی به عنوان الگویی برای برگزاری رویدادهای فوتبال و حضور بانوان نام برد و با اشاره به برگزاری دو دیدار اخیر تیم ملی در ورزشگاه آزادی با حضور خانواده‌ها و بانوان گفت: "در این دو رویداد حدود دو هزار و پانصد بانو حضور داشتند و طی گزارشی که مطالعه کردم فضای خوبی را بانوان و خانواده‌ها تجربه کردند. اساسا استادیوم آزادی فضایی بسیار دیدنی است و جمع کثیری از مردم علاقه‌مند حضور و کسب تجربه برای مشاهده رویدادهای ورزشی از جمله فوتبال هستند. "

در ادامه جلسه هماهنگی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، با حضور وزیر ورزش و‌ جوانان آخرین اقدامات ساماندهی حضور بانوان در اماکن ورزشی توسط معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، معاون توسعه ورزش بانوان، رییس مرکز حراست وزارت ورزش، رییس و نواب رییس (نبی و منظمی) فدراسیون فوتبال، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مدیر ورزشگاه آزادی و رییس سازمان لیگ تبیین شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...