طلای لیگ برتر در گرو مس

بازی سپاهان برابر مس رفسنجان یکی از مهمترین و کلیدی ترین مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر است و می تواند سرنوشت قهرمانی این فصل را رقم بزند.
کدخبر (166231) | 25 فروردین 1402 | ساعت 09:56
0 65
طلای لیگ برتر در گرو مس
بازی سپاهان برابر مس رفسنجان یکی از مهمترین و کلیدی ترین مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر است و می تواند سرنوشت قهرمانی این فصل را رقم بزند.

به گزارش سرخ نیوز، سپاهان بعد از شکست برابر تراکتور و کسب سومین باخت فصل برای قهرمانی باید سه امتیاز بازی خانگی برابر مس رفسنجان را به دست بیاورد. آنها علاوه بر صدرنشینی به لطف تفاضل گل، بهترین تیم در بازی های خانگی هستند. سپاهان که در 5 بازی آخرش سه برد، یک مساوی و یک باخت کسب کرده، در این فصل در 12 بازی خانگی توانسته 9 بار با برد زمین را ترک کند. تنها باخت سپاهان در هفته چهارم به دست آمد و این تیم دو بار برابر آلومینیوم اراک و پرسپولیس در نقش جهان به مساوی رسید. سپاهان و مس در شرایطی در فردا در اصفهان به مصاف هم می روند که در بازی رفت در کرمان بدون گل مساوی کردند. آمار آن مسابقه نشان می دهد دو تیم از نظر مالکیت تقریبا نزدیک بوده اند هرچند سپاهان 53 درصد و مس 47 درصد مالک توپ بوده اند. با اینحال شاگردان خوزه مورایس با 10 شوت که دو تا از آنها در چارچوب بود نسبت به صفر شوت در چارچوب مسی ها نمایش هجومی تری داشتند. طلای لیگ برتر در گرو مس دو تیم نسبت به بازی رفت تغییراتی در ترکیب خود خواهند داشت. ترکیب خط دفاعی سپاهان در بازی رفت برابر مس و بازی آخر این تیم برابر تراکتور دو تغییر اساسی داست. رناتو داسیلویرا برزیلی در نیم فصل جدا شد و نورافکن نیز در سمت چپ خط دفاعی جایش را به زکی پور داد. نورافکن به خط هافبک منتقل شده و جای کامسوبا بازی کرد در حالی که علیمحمدی نیز جانشین قربانی شده بود. در آن مسابقه عیسی مرادی در نوک خط حمله سپاهان به میدان رفت و در دقیقه 68 جای خود را شهریار مغانلو داد. همه اینها نشان می دهد که سپاهان نسبت به دور رفت از نظر تیمی تغییراتی داشته و به نظر تیم منسجم تری است. آنها در هشت بازی آخر خود 2.38 امتیاز گرفته اند. مس در هشت بازی آخرش میانگین 2 امتیاز به دست آورده است. سپاهان در هشت بازی آخر میانگین 1.63 گل زده و 0.63 گل در هر بازی دریافت کرده است. اما مس رفسنجان با 10 گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است هرچند در بازی های خارج از خانه هفتمین تیم جدول به شمار می آیند. مسی ها در 5 بازی آخرشان 4 برد و یک شکست داشته اند که آمار خوبی به حساب می آید آنهم در حالی که تنها باختشان با یک گل برابر پرسپولیس بوده است. آنها نفت مسجد سلیمان، تراکتورسازی، صنعت نفت و هوادار را شکست داده اند به نظر رقیب سختی برای سپاهان به حساب می آیند. این تیم امسال در 9 بازی با حریفان به مساوی صفر-صفر رسیده است که آماری جالب به حساب می آید. از این 9 بازی 4 مساوی بدون گل مس در بازی های خارج از خانه بوده است. طلای لیگ برتر در گرو مس ربیعی نسبت به بازی رفت برابر سپاهان در بازی قبلی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان چند تغییر در ترکیب تیمش داشت. در خط دفاعی رامتین سلیمان زاده برابر سپاهان بازی کرده بود اما در بازی هفته گذشته ایمان سلیمی در خط دفاع سه نفره مس حضور داشت. در خط میانی نیز تغییراتی نسبت به بازی نیم فصل اول به چشم می خورد به طوری که به غیر از سه بازیکن ثابت آذرباد، حسینی و باقری دو بازیکن جا به جا شده اند. حسین کریم زاده و مهدی ترکمن در حالی در ترکیب اصلی بودند که در برابر سپاهان در هفته یازدهم جعفری و تیموری بازی کرده بودند. در خط حمله نیز در کنار پریرا در بازی رفت فراز امامعلی به میدان رفت اما در بازی برابر نفت مسجد سلیمان این محمدمهدی محبی بود که بازی کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...