مبارز داغستانی به قهرمانی چشم دوخته است ؛ ابوظبی میزبان اسلام ماخاچف ؟

اسلام ماخاچف باید با برنده مبارزه چارلز اولیویرا و جاستین گاتیه در ابوظبی برای کسب قهرمانی در دسته 70 کیلوگرم مبارزه کند.
کدخبر (165736) | 24 فروردین 1402 | ساعت 22:24
0 165
مبارز داغستانی به قهرمانی چشم دوخته است ؛ ابوظبی میزبان اسلام ماخاچف ؟
اسلام ماخاچف باید با برنده مبارزه چارلز اولیویرا و جاستین گاتیه در ابوظبی برای کسب قهرمانی در دسته 70 کیلوگرم مبارزه کند.

به گزارش سرخ نیوز، اسلام ماخاچف با شکست دادن بابی گرین در راند اول موفق شد تا به 10 پیروزی بدون شکست دست پیدا کند و هم اکنون به دنبال قهرمانی دسته سبک وزن در ابوظبی است. ماخاچف تنها به سه دقیقه و نیم احتیاج داشت تا گرین را به طور تکنیکال ناک کند و او را شکست دهد. گرین پس از مبارزه با بنیل داریوش مصدوم شد و مبارزه بعدی خود را با فاصله کوتاهی نسبت به مبارزه با داریوش انجام داد و ماخاچف داغستانی نیز سریعا کار حریف آمریکایی خود را تمام کرد. ضربات او داور را مجبور کرد که مبارزه را پس از 3 دقیقه و 32 ثانیه به نفع او به اتمام برساند. مبارز داغستانی به قهرمانی چشم دوخته است ؛ ابوظبی میزبان اسلام ماخاچف ؟

انگیزه اسلام ماخاچف برای قهرمانی ؛ شاگرد حبیب نورماگومدوف بی وقفه تمرین می کند

مربی اسلام ماخاچف، حبیب نورماگومدوف قهرمان سابق دسته سبک وزن است و ماخاچف تحت مربیگری او هم اکنون در ششمین جایگاه در جدول بردهای پشت سر هم قرار دارد و هم اکنون به قهرمانی در دسته 70 کیلوگرم چشم دوخته است. او در این رابطه اظهار کرد:
من می‌خواهم برای عنوان قهرمانی در ابوظبی بجنگم و مطمئنم که تمام طرفداران و هواداران آن جا خواهند بود و من را تشویق خواهند کرد. من حس خوبی دارم و هیچ مصدومیت و دردی ندارم و بسیار از این بابت خوشحال هستم. من می‌خواهم مدتی را با خانواده ام بگذرانم چراکه در 11 ماه گذشته چهار مبارزه را پشت سر گذاشتم و باید مدتی را نیز کنار آن ها باشم. من همواره آماده هستم و مانند سایر مبارزان نیستم که بعد از هر مبارزه سه الی چهار ماه استراحت کنم و دوباره روز دوشنبه به باشگاه باز خواهم گشت چراکه مصدوم نیستم و باید پیشرفت کنم.

مبارز داغستانی به قهرمانی چشم دوخته است ؛ ابوظبی میزبان اسلام ماخاچف ؟

اسلام ماخاچف: من شایستگی قهرمانی را دارم

چارلز اولیویرا قهرمان فعلی این دسته است و باید از عنوان قهرمانی خود مقابل جاستین گاتیه دفاع کند و ماخاچف می‌خواهد با برنده این مبارزه، بجنگد. او گفت:
جاستین با الیویرا بر سر عنوان قهرمانی اش مبارزه خواهد کرد و من نفر بعدی هستم. من در طول 11 ماه موفق شدم چهار نفر را کنار بزنم و به نظرم من شایستگی این قهرمانی را دارم.
ماخاچف در گذشته دو بار در امارات و در ابوظبی مبارزه کرده و هر دو را با پیروزی پشت سر گذاشته است. او در سال 2019 با تصمیم داوران مقابل داوی راموس پیروز شد و سال گذشته نیز کار دن هوکر را در راند اول تمام کرد. مبارز داغستانی به قهرمانی چشم دوخته است ؛ ابوظبی میزبان اسلام ماخاچف ؟ بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...