فیل هیث و بازگشت یک میلیون دلاری / قهرمان 7 دوره مستر المپیا از احتمال بازگشت خود می گوید

فیل هیث در پادکست جی کاتلر اعلام کرده بود که به‌زودی به دنیای بدنسازی بازخواهد گشت و با پیشنهاد صد هزار دلاری برای بازگشت نیز اغوا نشده و می‌گوید ارزش او بیش از این حرف‌هاست.
کدخبر (165771) | 25 فروردین 1402 | ساعت 11:01
1 736
فیل هیث و بازگشت یک میلیون دلاری / قهرمان 7 دوره مستر المپیا از احتمال بازگشت خود می گوید
فیل هیث در پادکست جی کاتلر اعلام کرده بود که به‌زودی به دنیای بدنسازی بازخواهد گشت و با پیشنهاد صد هزار دلاری برای بازگشت نیز اغوا نشده و می‌گوید ارزش او بیش از این حرف‌هاست.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث، دارنده هفت عنوان قهرمانی مستر المپیا، در قسمت آخر پادکست Voice of Bodybuilding به بحث درباره احتمال بازگشت خود به رقابت‌های حرفه‌ای پرداخته است. هیث در این پادکست به بررسی شرایطی می‌پردازد که برای یک بازگشت قابل دوام به سطح حرفه‌ای ضروری هستند. چند ماه پیش بود که اعلام شد مسابقات مسترز المپیا پس از یک وقفه یازده ساله دوباره در سال جاری برگزار خواهد شد. آخرین دوره این مسابقات در سال 2012 برگزار شده بود و با قهرمانی دکستر جکسون نیز پایان یافته بود. دکستر اخیراً اعلام کرده بود که از تصمیمش مبنی‌بر خداحافظی از سطح حرفه‌ای کاملاً راضی است. حالا او در آستانه برگزاری دوره جدید این رقابت‌ها به میزبانی کشور رومانی، طرفداران بدنسازی کنجکاو هستند ببینید که چه کسانی برروی این استیج حاضر خواهند شد. اگرچه لیست ورزشکاران حاضر در مسترز المپیا رومانی هنوز اعلام نشده است اما فیل هیث از اواخر سال گذشته، نشانه‌هایی را از بازگشت احتمالی خود به سطح حرفه‌ای بروز داده بود. او اخیراً نیز با حضور در پادکست جی کاتلر اعلام کرده بود که به‌زودی به دنیای بدنسازی بازخواهد گشت. با این حال فیل دقیقاً نگفته بود که این بازگشت در چه سطحی و با چه جزئیاتی صورت خواهد گرفت. اما او به‌هرحال او در طی سال‌های اخیر و پس از کناره‌گیری از سطح حرفه‌ای همچنان شیپ بدنی ایده‌آل خود را حفظ کرده بود. آخرین حضور فیل هیث در مستر المپیا سال 2020 رقم خورده بود که فیل در آن به مقام سوم دست یافت. حالا او با توجه به شرایط بدنی ایده‌آل هیث در سن ۴٣ سالگی، بسیاری از کارشناسان این رشته ورزشی از جمله جی کاتلر او را دعوت به بازگشت نموده‌اند. فیل هیث حالا با حضور در پادکست Voice of Bodibuilding در گفت‌وگو با باب سیچریلو به شرح برنامه‌های آتی خود پرداخته است.

فیل هیث : با یک میلیون دلار شاید!

فیل هیث می‌گوید در حال حاضر در یک موقعیت باخت - باخت گرفتار شده است. چرا که اگر در مسابقات مسترز المپیا شرکت کند، طرفداران از او خرده خواهند گرفت که چرا در مسابقات اصلی، یعنی مستر المپیا حضور پیدا نکرده است:
من اخیراً در پادکست جی کاتلر حاضر شده بودم. و فکر می‌کنم آن جا جایی بود که همه‌چیز آغاز شد. جی هنوز هم در سن ٥٠ سالگی فرم فوق‌العاده خود را حفظ کرده است. خب این خیلی عالی است. اما برای من اگر قرار باشد بازگشتی در کار باشد، به‌هیچ وجه یک حضور کوتاه دو روزه نخواهد بود. من می‌دانم که مردم چگونه به این موضوع نگاه می‌کنند. واقعاً می‌دانم. اگر من در این مسابقات حاضر شوم، همه خواهند گفت پس چرا در مسابقات اصلی (مستر المپیا) شرکت نکردی. خواهند گفت که شرایط فیزیکی تو فوق‌العاده است و از این حرف‌ها. اما من می‌دانم که با این حرف‌ها، چیزی به‌دست نخواهم آورد. مجبور خواهم بود که به‌سختی با این نظرات مخالفت کنم.
فیل هیث با پیشنهاد 100 هزار دلاری برای بازگشت نیز اغوا نشده است و می‌گوید ارزش او بیش از این حرف‌هاست:
کارنامه‌ من مشخص است. من می‌دانم که ارزشم بسیار فراتر از 100 هزار دلار است. بگذارید صاف و پوست‌کنده بگویم: در ورزش افرادی هستند که با خود پول و درآمد به‌همراه می‌آورند. شخصیت‌هایی که سرمایه‌دارها باید نازشان را بکشند. آن‌ها پول زیادی را می‌پردازند که فلان مبارز UFC را روی رینگ بوکس بیاورند یا برعکس. این یک بیزینس است. در هر مورد خاصی، رقمی خاص وجود دارد که باید پرداخت شود. رقمی معقول. آن‌ها به‌سراغ من می‌آیند و می‌گویند چه رقمی برای تو معقول است و من پاسخ می‌دهم: یک میلیون دلار! آن‌ها می‌گویند چرا اینقدر زیاد؛ ما اصلاً به تو نیاز نداریم. اما من با چند تماس تلفنی می‌توانم این رقم را عملی کنم.

درخواست جی کاتلر از فیل هیث : به مسابقات برگرد !

جی کاتلر پیش از این گفته بود که از فیل هیث درخواست کرده است در مستر المپیا 2022 شرکت کند. مسابقاتی که با قهرمانی هادی چوپان به پایان رسید. جی کاتلر گفته بود هیث می‌توانست باعث تغییر نتیجه این مسابقات شود. یکی از رقبای سابق فیل، یعنی کای گرین، نیز اخیراً صحبت‌های ضد و نقیضی درباره بازگشت به سطح حرفه‌ای مطرح کرده بود. عده‌ای نیز معتقدند خود جی کاتلر پس از آپدیت بدنی جدید خود درحال بررسی شرایط بازگشت به سطح حرفه‌ای است. کاتلر اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که قادر است ظرف چند ماه با تمرین و تغذیه مناسب فیزیک خود را از این‌رو به آن‌رو کند. فیل هیث همچنان تکلیف طرفداران خود را در خصوص بازگشت به سطح حرفه‌ای مشخص نکرده است. اما اشاره‌ها و توقعاتی که او در مصاحبه اخیر خود مطرح کرده است، حکایت از این دارند که هیث هنوز کارش با بدنسازی حرفه‌ای تمام نشده. از فیل هیث بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
به احترام فیل هیث باید استاد و تشویق کرد. سلطان ژنتیک
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...