مصائب سال‌های پایانی ؛ حضور بیشتر نواک جوکوویچ در سالن‌های بدنسازی + ویدیو

نواک جوکوویچ صرب برای آماده نگه داشتن خود در ۳۵ سالگی، وقت بیشتری را برای بدنسازی صرف می‌کند.
کدخبر (165982) 25 فروردین 1402 | ساعت 11:34
0 142
نواک جوکوویچ صرب برای آماده نگه داشتن خود در ۳۵ سالگی، وقت بیشتری را برای بدنسازی صرف می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، نواک جوکوویچ در حال حاضر، نفر اول رنکینگ تنیس جهان است. صربیناتور از ۱۷ مسابقه خود در سال ۲۰۲۳، به ۱۶ پیروزی دست یافته که حاصل آن، ۲ عنوان قهرمانی در آدلاید و اوپن استرالیا بوده است. این تنیسور صرب که در دوران حرفه‌ای خود به ۹۳ عنوان قهرمانی دست یافته، حالا خود را برای مسابقات اوپن مادرید و رم آماده می‌کند که در ماه اردیبهشت برگزار می‌شوند.

نواک جوکوویچ که بزودی ۳۶ ساله خواهد شد، می‌داند که به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک شده و حالا همانند مسیری که راجر فدرر طی کرد، بیشتر به تقویت بدن خود می‌پردازد. گزارش‌ها حاکی از آن است که جوکوویچ، این روزها وقت بیشتری را در سالن‌های بدنسازی می‌گذراند و قصد دارد که بدن خود را در مرز آمادگی نگه دارد. اخیرا ویدیویی از نواک جوکوویچ منتشر شده که در آن به همراه مربی خود، در حال وزنه زدن مشاهده می‌شود.

واکنش‌ها به ویدیوی وزنه زدن نواک جوکوویچ

در ویدیویی که از وزنه زدن صربیناتور منتشر شده، شاید حرکات او بدون نقص نباشد اما تعهد او و تلاشش در این زمینه، قابل تحسین است. طرفداران تنیس هم پس از انتشار ویدیوی وزنه زدن نواک جوکوویچ، به سرعت نظرات خود را در مورد این ویدیو به اشتراک گذاشتند و بسیاری از اهمیت دادن او به روال تناسب اندام خود، ابراز رضایت کردند.

البته همه واکنش‌ها نسبت به این ویدیو، مثبت نبود. برخی از هواداران خاطرنشان کردند که تکنیک بلند کردن وزنه جوکوویچ، بی نقص نبود و اگر به همین روال نادرست ادامه دهد، ممکن است که در خطر آسیب دیدگی قرار گیرد.

علیرغم این انتقادات، واضح است که نواک جوکوویچ و تیمش متعهد هستند تا این تنیسور صرب در بهترین شرایط بدنی باقی بماند. با اوج گرفتن فصل تنیس، هواداران می‌توانند انتظار داشته باشند که در ماه های آینده، شاهد نمایش‌های چشمگیرتری از این فوق ستاره صرب باشند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...