اعلان جنگ فرزندان جرارد پیکه : نمی خواهیم کلارا چیا را ببینیم

فرزندان مشترک جرارد پیکه و شکیرا، از پدرشان خواسته‌اند تا از همراه کردن کلارا چیا با خود برای سفر به آمریکا خودداری کند.
کدخبر (166556) | 26 فروردین 1402 | ساعت 07:52
0 391
اعلان جنگ فرزندان جرارد پیکه : نمی خواهیم کلارا چیا را ببینیم
فرزندان مشترک جرارد پیکه و شکیرا، از پدرشان خواسته‌اند تا از همراه کردن کلارا چیا با خود برای سفر به آمریکا خودداری کند.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا و فرزندانش سالی پر تلاطم را پشت سر گذاشتند و حالا برای دوری از حواشی پس از خیانت جرارد پیکه و جدایی او از شکیرا، شهر بارسلونا را ترک و به شهر میامی در آمریکا نقل مکان کرده‌اند.

این روزها اما حاشیه جدیدی برای این زوج معروف به وجود آمده و آن، درخواست جرارد پیکه از شکیرا برای ملاقات با فرزندان‌شان است. پس از یک دعوای حقوقی طولانی مدت، پیکه حاضر شد تا حضانت کامل دو پسر خود یعنی میلان و ساشا را به شریک زندگی سابقش واگذار کند؛ به شرط این که خواننده کلمبیایی تمام هزینه‌های سفر و اقامت مدافع سابق برای ملاقات دوره‌ای با فرزندانش را بپردازد.

اعلام جنگ فرزندان جرارد پیکه : نمی خواهیم کلارا چیا را ببینیم

جرارد پیکه در نظر داشت تا برای سفر به امریکا و وقت گذراندن با فرزندانش، کلارا چیا مارتی، شریک زندگی جدیدش را نیز با خود همراه کند اما شکیرا شرطی مبنی بر لزوم عدم حضور کلارا چیا در این سفر گذاشت و تاکید کرد که اگر او حضور داشته باشد، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا حق ملاقات با فرزندانش را از دست خواهد داد.

نفرت فرزندان جرارد پیکه از کلارا چیا

حالا شنیده می‌شود که این درخواست شکیرا، صرفا از سمت خودش نبوده است. به نظر می‌رسد میلان و ساشا نیز چندان دل خوشی از دوست دختر جدید پدرشان ندارند و نمی‌خواهند او وارد زندگی‌شان شود. آن‌ها از پدرشان خواسته‌اند تا کلارا چیا را همراه خود به آمریکا نیاورد و خطاب به جرارد پیکه گفته‌اند :

ما نمی‌خواهیم او را ملاقات کنیم. در ده روزی که در میامی حضور خواهی داشت، ما نمی‌خواهیم او را ببینیم.

به نظر می‌رسد شرط شکیرا و فرزندانش برای جرارد پیکه دردسرساز خواهد شد، چرا که او باید بین ملاقات با میلان و ساشا و اهمیت دادن به شریک زندگی جدیدش، یکی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...