تعریف و تمجید راجر فدرر از لیونل مسی: او یک شعبده باز است!

راجر فدرر پیشکسوت دنیای تنیس از علاقه خاص خود به لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین گفت.
کدخبر (166724) | 26 فروردین 1402 | ساعت 08:47
0 97
تعریف و تمجید راجر فدرر از لیونل مسی: او یک شعبده باز است!
راجر فدرر پیشکسوت دنیای تنیس از علاقه خاص خود به لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین گفت.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی برنده هفت توپ طلا سرانجام در آخرین ماه سال قبل میلادی با تیم ملی فوتبال آرژانتین جام جهانی را بالای سر برد تا کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند. با توجه به اینکه این بازیکن ۳۵ ساله برای اولین بار جام جهانی را به دست آورد، از سوی مجله تایم در فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار سال ۲۰۲۳ قرار گرفت. راجر فدرر، برنده ۲۰ گرنداسلم تنیس جهان، به حضور لیونل مسی در این فهرست اشاره و به او ادای احترام کرد. او گفت:

نیازی نیست به رکوردهای گلزنی و قهرمانی‌های لیونل مسی در اینجا اشاره و آنها را بازگو کنم. چیزی که در مورد مسی ۳۵ ساله برای من جالب است، ثبات بی‌نظیرش در طول سالیان متمادی است. دستیابی به این ثبات و حفظ آن بسیار دشوار است. او مانند یک شعبده‌باز دریبل می‌زند و پاس‌های زاویه‌دار او مثل آثار هنری است. آگاهی او در زمین فوتبال فراتر از درک است.
«فداکسپرس» در ادامه گفت:
زندگی حرفه‌ای من به‌تازگی به پایان رسیده است. اکنون متوجه شده‌ام که ما ورزشکاران چقدر تاثیر داریم اما در زندگی روزمره متوجه‌اش نیستیم. برای بازیکنی مانند مسی این تاثیرگذاری احتمالاً بیشتر است چون او بازیکن یک باشگاه مشهور جهانی و یک کشور بسیار پرشور است.  آرژانتین در جام جهانی عملکرد خوبی داشت و قهرمان شد. میلیون‌ها هوادار برای جشن‌گرفتن به خیابان‌های بوینس‌آیرس آمدند که یک لحظه شگفت‌انگیز در ورزش بود. حتی کسانی که فوتبال را دنبال نمی‌کنند باید به تاثیر واقعی فوتبال در جهان پی برده باشند. فوتبال محبوب‌ترین ورزش جهان است.
تعریف و تمجید راجر فدرر از لیونل مسی: او یک شعبده باز است! فدرر اضافه کرد:
وقتی بزرگ شدم، دیگو مارادونا و گابریل باتیستوتا بازیکنان آرژانتینی مورد علاقه من بودند. من به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که هر دوی آنها را از نزدیک دیده‌ام. آنها الهام‌بخش من بودند. اکنون مسی می‌تواند الهام‌بخش نسل‌های آینده باشد. فقط می‌توانم امیدوار باشم که برای زمان بیشتر شاهد خلاقیت و هنر منحصربه‌فرد او باشیم. زمانی که مسی در زمین بازی می‌کند زیاد پلک نزنید. ممکن است چیزی باورنکردنی را از مرد لحظه‌ها از دست بدهید.
در کنار لیونل مسی، کیلیان امباپه نیز در این فهرست مجله تایم قرار گرفت. این بازیکن فرانسوی دو روز قبل از تولد ۲۴سالگی‌اش در دیدار فینال جام جهانی هت‌تریک کرد ولی نتوانست به دومین قهرمانی در جام جهانی برسد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...