دردسری که غیبت‌ های سرمربی برای کشتی آزاد داشت

غیبت‌ هایی که سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در چند رویداد داشت باعث شد تا انتقاداتی علیه او به دلیل نتایج ضعیف در آسیا صورت بگیرد.
کدخبر (166783) | 26 فروردین 1402 | ساعت 11:23
0 61
دردسری که غیبت‌ های سرمربی برای کشتی آزاد داشت
غیبت‌ هایی که سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در چند رویداد داشت باعث شد تا انتقاداتی علیه او به دلیل نتایج ضعیف در آسیا صورت بگیرد.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا بزرگترین ناکامی ملی‌پوشان کشورمان بود که نتایج عجیب و غریب زیادی هم به دنبال داشت؛ شکست سنگین علیرضا سرلک در ۵۷ کیلو، کوتاه ماندن دست امیررضا معصومی از مدال آن هم وقتی به عنوان پدیده معرفی شد، مدال برنز گلیج و باخت ملی‌پوشان به ورزشکاران درجه پایین روسی که با تیم بحرین وارد مسابقات شدند همه اتفاقاتی بود که اهالی این رشته را متعجب و البته نگران کرد. مسابقات قهرمانی کشور اولین قدم چرخه انتخابی تیم ملی بود و طبق برنامه‌ریزی تمام کشتی‌گیرانی که مدعی دوبنده تیم ملی بودند، باید در این مسابقات کشتی می‌گرفتند. نفرات اول هر وزن نیز راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدند که در قزاقستان برگزار شد اما نتیجه کار یک طلا، یک نقره و ۳ برنز و عنوان سومی برای کشورمان بود. نتایج کسب شده باعث شد تا خیلی‌ها انتقاداتی را به پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد وارد کنند که در ۴ رقابت مهم غیبت داشت و هر بار به هر بهانه‌ای در مسابقات حضور نداشت تا عملکرد شاگردانش را زیر نظر بگیرد. پژمان درستکار که بعد از المپیک توکیو با رفتن غلام محمدی امور را در دست گرفت در مسابقات جهانی اسلو و همین طور رقابت‌های جهانی سال گذشته نتایج خوبی کسب کرد اما در مسابقات قهرمانی آسیا شاگردانش عملکرد خوبی نداشتند تا غیبت سرمربی در چند رویداد مهم اینجا و در آسیا خودش را نشان دهد. درستکار در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان اولین چرخه انتخابی غیبت داشت که البته عدم حضور او به همین یک رویداد ختم نشد و سرمربی کشتی آزاد در رویدادهای بین‌المللی مصر و کرواسی هم غایب بود. مشکل دیگری که کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا داشتند بدن‌های خراب بود که پاسخگوی ۶ دقیقه مسابقه را نداشت. ضربه فنی کشتی‌گیران و خستگی آن‌ها این انتقاد را به کادر فنی وارد می‌کند که تمرینات بدنسازی به چه شکل بوده است که مدال‌آوران جهانی کشورمان خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفتند؟ البته با وجود این نتیجه ضعیف، فدراسیون بنای همکاری با درستکار را دارد چرا که یک مسابقه نمی‌تواند دلیلی بر برکناری یک مربی باشد اما آنچه که مشخص است اینکه او باید به دوستداران کشتی پاسخگو باشد چرا که در چند ماه آینده ۲ رویداد مهم مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی در پیش است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...