روایتی از اتفاقات پیچیده یک خانواده غیرمعمولی ؛ اندرو تیت و داستان تاس کردن سرش !

اندرو تیت اخلاق کاری متفاوت و زندگی منظم خود را مدیون زحمات و تربیت پدر و مادرش می داند و از هر کدام از آن ها اخلاقی را به ارث برده است.
کدخبر (165714) | 26 فروردین 1402 | ساعت 12:50
0 153
روایتی از اتفاقات پیچیده یک خانواده غیرمعمولی ؛ اندرو تیت و داستان تاس کردن سرش !
اندرو تیت اخلاق کاری متفاوت و زندگی منظم خود را مدیون زحمات و تربیت پدر و مادرش می داند و از هر کدام از آن ها اخلاقی را به ارث برده است.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت قهرمان سابق چهار دوره کیک بوکسینگ جهان اخیرا در رابطه با تربیت منظمش در خانواده توییتی در توییتر منتشر کرده است. این اینفلوئنسر محبوب فضای مجازی توسط مادرش در انگلستان بزرگ شد و ارتباط محدودی با پدرش داشت و اخیرا خاطره ای را به یاد آورده که مربوط به ملاقات با پدرش بعد از حدود یک سال بود. او نظم و انظباط و اخلاق کاری خود را به دلیل تربیت سختگیرانه مادرش می‌داند. اینلفوئنسر جنجالی اخیرا از زندان رومانی آزاد شده اما به 30 روز حبس خانگی محکوم شده است. تیت پیش از دستگیر شدن از تمام پلتفرم های فضای مجازی مسدود شده بود. با این حال بعد از اینکه ایلان ماسک توییتر را خرید، اکانت توییتر او دوباره شروع به فعالیت کرد. تیت در توییتر در رابطه با نزاعی بین او و خانواده اش در رابطه با موهایش توییتی منتشر کرده است. نتیجه این دعوا، اقدامات سخت گیرانه مادرش بود و به او درس ارزشمندی در زندگی داد. «اما مادر من یک زن است» ؛ اندرو تیت و داستان تاس کردن سرش! اندرو تیت علی رغم ماهیت بحث برانگیزش موفق شده دنبال کنندگان زیادی را با منتشر کردن محتواهای نامتعارف به دست بیاورد. او به یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های آنلاین در فضای مجازی تبدیل شده است و سرچ زیادی را به خود اختصاص داده است. حتی شهرت او نزدیک بود او را به مبارزه با جیک پاول بکشاند. با این حال به دلیل اینکه از شبکه های اجتماعی مختلف در فضای مجازی مسدوده شده، باعث شده تا حضور او در این مدت به طور قابل توجهی کاهش یابد.

علت تاس بودن سر اندرو تیت از زبان خودش

زمانی که او 13 ساله بود، مادر اندرو تیت او را به یک آرایشگاه برد تا موهای او را کوتاه کند اما کار آرایشگر طبق میل مادرش نبود. این موضوع باعث شد تا خانواده اش بر سر مراجعه کردن به همان آرایشگر با یکدیگر دعوا کنند. پدرش از این موضوع ناراحت شده بود و باور داشت که این دعوا او را ضعیف می‌کند. «اما مادر من یک زن است» ؛ اندرو تیت و داستان تاس کردن سرش! اندرو تیت در این رابطه نوشت:
قصد مادر من اشتباه نبود اما او یک «زن» است.
دعوای بین پدر و مادر تا حدی پیش رفت که پدر او خانه را ترک کرد. پدر او به او نصیحت کرد که روی تبدیل شدن به یک مرد ارزشمند تمرکز کند و روی موضوع های کم اهمیتی چون مدل مو تمرکز نکند. 2 سال پس از این قضیه، وقتی تیت دوباره با آن آرایشگر ملاقات کرد تمام خاطراتش برایش زنده شد.

مشکلات کوچکی که به جدایی خانواده تیت منجر شد

اندرو تیت اخیرا در توییتر در رابطه با نظرش در دوران جوانی و نوجوانی اش صحبت کرد. او اظهار کرد که چطور مشکلاتی که بسیار کوچک هستند در خانواده آن ها به مشکلات بزرگی تبدیل می‌شدند. این تجربه ها روی نحوه تفکر و سبک زندگی او تاثیر گذاشت و شخصیت او را ساخت. «اما مادر من یک زن است» ؛ اندرو تیت و داستان تاس کردن سرش! مادر او گفت:
اموری تو واقعا دیوانه هستی، چرا اینطوری رفتار می‌کنی زمانی که این فقط یک مدل مو است، چرا اینقدر موضوع را بزرگ می‌کنی؟ من دیگر نمی‌خواهم هیچوقت تو را ببینم، از خانه من گم شو بیرون! برو به همان آمریکایی که از آن آمدی!
نحوه تطابق افکار تیت و پدرش بسیار جالب و بین طرفدارانش شناخته شده است و این قضیه به خوبی این موضوع را تایید می‌کند. پدرش در رابطه با نحوه تربیت او توسط مادرش نگرانی هایی داشت و جالب است که نحوه صحبت کردن تیت در مورد این موضوعات درست مانند پدرش است. تاثیر دیدگاه پدرش در زندگی او بسیار واضح و ارزشمند است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...