فیلم کونان بربر ؛ روزی که آرنولد شوارتزنگر مجبور شد بخشی از عضلاتش را از دست بدهد

آرنولد شوارتزنگر از خاطرات خود برای بازی در هالیوود و تغییراتی که در خود ایجاد کرد، می‌گوید
کدخبر (165867) | 26 فروردین 1402 | ساعت 14:40
0 1532
فیلم کونان بربر ؛ روزی که آرنولد شوارتزنگر مجبور شد بخشی از عضلاتش را از دست بدهد
آرنولد شوارتزنگر از خاطرات خود برای بازی در هالیوود و تغییراتی که در خود ایجاد کرد، می‌گوید

به گزارش سرخ نیوز، هالیوود می‌تواند از بازیگران خود درخواست‌های دیوانه‌واری داشته باشد. این درخواست‌ها می‌توانند شامل انجام جراحی پلاستیک، کاهش وزن، یادگیری یک زبان جدید، یادگیری هنرهای رزمی، آب کردن عضلات، برهنه شدن یا حتی برداشتن یک زخم واقعی باشند. آرنولد شوارتزنگر، ستاره فیلم‌های اکشن، نیز تابه‌حال با مواردی از این درخواست‌ها مواجه شده است. یکی از آن‌ها در زمان کار آرنولد برروی فیلم «کونان بربر» اتفاق افتادند.

آرنولد شوارتزنگر مجبور بود برای بازی در فیلم کونان بربر بخشی از عضلاتش را از دست بدهد

وقتی آرنولد شوارتزنگر زیادی شبیه به یک قهرمان بدنسازی بود

کونان بربر در روز چهاردهم می 1982 در سینماهای آمریکا اکران شد. این فیلم داستان کونان را روایت می‌کرد که در کودکی به بردگی فروخته می‌شد. او در این فیلم در جستجوی کسانی است که خانواده‌اش را به قتل رساندند. آرنولد شوارتزنگر بازیگر نقش کونان در این فیلم بود. او اخیراً به صحبت درباره این فیلم پرداخته بود و گفته بود:
خاطرات بسیار خوبی از آن دوران دارم اما مسأله‌ای هم در مورد این فیلم وجود داشت. کار کردن با جان میلیوس (کارگردان فیلم) فوق‌العاده بود. اما او فکر می‌کرد من زیادی شبیه یک بدنساز هستم. من مجبور بودم برای این فیلم مقداری از عضلاتم را از دست بدهم. چرا که به‌تازگی قهرمان مستر المپیا شده بودم و اصلاً شباهتی به یک بربر نداشتم. بنابراین او از من خواست که تغذیه معمولی داشته باشم و رژیم غذایی خود را کنار بگذارم. در این دوران چربی بدنم دوازده درصد افزایش یافت.
  آرنولد شوارتزنگر مجبور بود برای بازی در فیلم کونان بربر بخشی از عضلاتش را از دست بدهد آرنولد شوارتزنگر به‌واسطه‌ی حجم شگفت‌انگیز عضلات خود شناخته می‌شد. او پیش از آن که بازیگر شود، یک بدنساز حرفه‌ای بود و این موضوع ظاهر ویژه‌ای را به این بازیگر بخشیده بود. کارگردان فیلم از این ظاهر رضایت نداشت و می‌خواست که آرنولد بیش از یک بدنساز به یک بربر شباهت داشته باشد.

قسمت سوم کونان در راه است

آرنولد شوارتزنگر اخیراً در طی مصاحبه‌ای گفته بود که مجبور بوده است برای برآورده ساختن توقعات کارگردان کونان بربر، تغییرات عمده‌ای را در تمرینات خود و رژیم غذایی‌اش ایجاد کند:
من مجبور بودم شیوه تمرینات و تغذیه خود را تغییر دهم. من باید شبیه مردی می‌شدم که عضلاتش حاصل سخت‌کوشی و تلاش‌های او در جریان زندگی بودند. نه حاصل تمرینات مشخص و برنامه‌ریزی‌شده‌ای در درون یک باشگاه بدنسازی. بنابراین تغییرات و تعدیلاتی که لازم بود را در تغذیه و تمرینات خود به‌عمل آوردم.
آرنولد شوارتزنگر مجبور بود برای بازی در فیلم کونان بربر بخشی از عضلاتش را از دست بدهد او در ادامه گفته بود:
میلیوس به‌شدت از نتیجه کار راضی بود و من دقیقاً همان ظاهری را به‌دست آوردم که او می‌خواست. بعد از آن، وقتی کار روی قسمت دوم این مجموعه، یعنی «کونان ویرانگر»، را شروع کردیم، کارگردان فیلم، ریچارد فلایشر به‌سراغ من آمد و گفت که می‌خواهد بدنی عضلانی‌تر و ورزیده‌تر داشته باشم. این تقاضا را نیز برآورده کردم و در فیلم دوم، با بدنی عضلانی‌تر بازی کردم.
کونان بربر مجموعاً ٧۴ میلیون دلار فروش داشت که باعث شد قسمت دوم آن نیز ساخته شود. حالا قرار است قسمت سوم این مجموعه نیز تحت عنوان «افسانه‌ی کونان» در مسیر تولید قرار گیرد. سازندگان این فیلم امیدوارند با توجه به بازگشت به ژانر فانتزی در قسمت سوم، بتوانند موفقیت بیشتری نسبت به قسمت دوم مجموعه به‌دست آورند. از آرنولد شوارتزنگر بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...