گزارش بازی استقلال مقابل هوادار / آتش‌بازی شاگردان ساپینتو در آستانه دربی

بازی استقلال مقابل هوادار تهران در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.
کدخبر (166933) | 26 فروردین 1402 | ساعت 15:43
0 182
گزارش بازی استقلال مقابل هوادار / آتش‌بازی شاگردان ساپینتو در آستانه دربی
بازی استقلال مقابل هوادار تهران در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، استقلال که یکی از رقیبان پرسپولیس در مسیر قهرمانی محسوب می‌شود، در دیداری حساس از هوادار میزبانی خواهد کرد. آبی‌ها با پیروزی در این دیدار، در آستانه دربی پایتخت، بالاتر از حریف سنتی خود در جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

بازی استقلال مقابل هوادار

بازی استقلال مقابل هوادار تهران در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ استقلال مقابل هوادار

ساعت و تاریخ بازی استقلال و هوادار طبق برنامه اعلام شده شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۳۰ بود.

ورزشگاه بازی استقلال مقابل هوادار

بازی استقلال مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی استقلال مقابل هوادار

داوران: موعود بنیادی ‌فر، آرمان اسعدی، حسن ظهیری، روح الله شریفی / ناظر داوری: رحیم رحیمی مقدم

استقلال

استقلال با وجود حواشی فراوان خارج از زمین، طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود. آبی‌ها می‌توانند با پیروزی مقابل هوادار، با روحیه مناسبی به استقبال دربی هفته آینده بروند.

ترکیب استقلال مقابل هوادار

ترکیب استقلال مقابل هوادار بدین شرح اعلام شد؛ حسین حسینی، عارف غلامی(۷۹- رضا میرزایی)، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی(۶۹- ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند(۶۹- امید حامدی‌فر)، مهدی قایدی، محمد محبی(۷۹- مهدی مهدی پور) و ارسلان مطهری(۴۶- پیمان بابایی) شماتیک ترکیب استقلال مقابل هوادار

هوادار تهران

هوادار نه خطر سقوط را احساس می‌کند و نه شانسی برای کسب سهمیه آسیایی دارد. شاگردان ساکت الهامی که در رتبه دهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند، از پنج بازی اخیر خود تنها موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شده‌اند.

ترکیب هوادار مقابل استقلال

ترکیب هوادار مقابل استقلال بدین شرح اعلام شد؛ مهرداد طهماسبی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، حسین ابراهیمی (۵۸- فرهاد زاوشی)، سپهر روزی طلب(۶۸- سپهر روزی‌طلب)، نیما انتظاری(۶۸- محمد میری)، حسین صادقی، محمد چارمحالی (۴۶- مسعود شجاعی)، داریوش شجاعیان (۵۸- محسن سفید چغایی) و محمدجواد محمدی شماتیک ترکیب هوادار مقابل استقلال  

خط زمان بازی استقلال مقابل هوادار

دقیقه 6: روی پاس محمد محبی از میان میدان، طهماسبی گلر هوادار از دروازه خارج شد که قایدی توانست برای یک لحظه توپ را از او عبور دهد اما رفتن توپ به زاویه کور سبب شد تا طهماسبی فرصت کرده و به دروازه برگردد و شوت قایدی را نیز مهار کند. دقیقه 8: سعید مهری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 13: استقلال از فاصله دور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت محمد محبی با برخورد به دیواره دفاعی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 26: ارسال مهدی قایدی از سمت چپ در تیر دوم به ارسلان مطهری رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 28: روی اشتباه طهماسبی، مهدی قایدی در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه این بازیکن نیز وارد دروازه هوادار شد ولی داور معتقد بود که پیش از آن، توپ به دست یکی از بازیکنان استقلال برخورد کرده و گل مردود اعلام شد. دقیقه 34: استقلال یک بار دیگر به گل رسید ولی مردود اعلام شد. روی یک ارسال به پشت مدافعین، ارسلان مطهری با ضربه سر دروازه هوادار را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه، مقابل آرش رضاوند قرار گرفت و او دروازه خالی را باز کرد که این گل به دلیل آفساید مطهری، مردود اعلام شد. دقیقه 40: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت او با برخورد به مدافع هواداری که روی زمین تکل زده بود، دور شد. دقیقه 42: روی پاس دیدنی سعید مهری، این مهدی قایدی بود که در گوشه محوطه جریمه صاحب فرصت شد که ضربه فنی و بغل پای او را طهماسبی با یک واکنش دیدنی، آن را مهار کرد. دقیقه 58: شوت راه دور و پرقدرت داریوش شجاعیان از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 63: در شرایطی که مهدی قایدی در محوطه جریمه موقعیت خوبی داشت، ولی ارسال بد صالح حردانی را طهماسبی مهار کرد. دقیقه 70: ارسال یک کرنر به روی دروازه هوادار، با ضربه سر مرادمند پیش تاخته همراه شد که ضربه او در دستان گلر میهمان آرام گرفت. دقیقه 71: پس از اشتباه سیدحسین حسینی، این بابک مرادی بود که در محوطه جریمه فرصت خوبی را به دست آورد که ضربه او با برخورد به تور کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 77: پس از توپ گیری حامدی فر در میانه میدان، استقلالی ها در موقعیت 3 به 2 قرار گرفتند. حامدی فر نیز توپ را به محبی سپرد و او در موقعیت تک به تک، ضربه اش را زد که توپ از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت و وینگر بوشهری شانس هت تریک را از دست داد.

شرح گل:

استقلال ۱ - هوادار ۰ / آرش رضاوند - دقیقه ۴۶: در همان ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم، با اشتباه مرگبار دروازه‌بان هوادار در دفع توپ، آرش رضاوند برابر دروازه خالی صاحب توپ شد و به راحتی دروازه حریف را باز کرد. استقلال ۲ - هوادار ۰ / محمد محبی - دقیقه ۶۴: روی تعلل و اشتباه مدافعان هوادار، توپ به مهدی قایدی رسید و او با پاسی در عرض، محمد محبی را برابر دروازه خالی مهرداد طهماسبی صاحب توپ کرد. محبی نیز با ضربه‌ای ساده، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. استقلال ۳ - هوادار ۰ / محمد محبی - دقیقه ۷۵: محمد محبی از روی نقطه پنالتی و با ضربه‌ای در خلاف جهت حرکت دروازه‌بان، تیمش را به گل سوم رساند. استقلال ۳ - هوادار ۱ / مسعود سفیدچغایی - دقیقه ۸۴: مسعود شجاعی با پاس خوبی، سفیدچغایی را در موقعیت تک به تک صاحب توپ کرد که او توانست با ضربه‌ای زمینی و دقیق، دروازه حسین حسینی را باز کند. استقلال ۴ - هوادار ۱ / سعید مهری - دقیقه ۸۵: پاس خوب پیمان بابایی در عمق خط دفاع هوادار به سعید مهری رسید و او به راحتی دروازه حریف را باز کرد. استقلال ۵ - هوادار ۱ / مهدی قایدی - دقیقه ۸۸: باز هم با اشتباهات و تعلل خط دفاع هوادار، مهدی قایدی به راحتی توانست با یک حرکت انفرادی و پس از جا گذاشتن دروازه‌بان، گل پنجم تیمش را به ثمر برساند. استقلال ۶ - هوادار ۱ / سید حسین حسینی - دقیقه ۳+۹۰: سید حسین حسینی از روی نقطه پنالتی، گل ششم تیمش را به ثمر رساند.

کارت زرد:

هوادار: مسعود شجاعی (۵۵) - فریبزر گرامی (۷۹)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی استقلال مقابل هوادار

* بازی به دلیل برگزاری مراسم، با چند دقیقه تأخیر آغاز شد. * امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در استادیوم، نظاره گر این مسابقه است.

نتیجه بازی استقلال مقابل هوادار

استقلال با یک پیروزی پر گل و نتیجه ۶ بر ۱، هوادار تهران را در هم کوبید.

خلاصه بازی استقلال مقابل هوادار

شما می‌توانید خلاصه دیدار استقلال مقابل هوادار را از این صفحه ببینید.

خلاصه کنفرانس خبری استقلال مقابل هوادار

ساکت الهامی، سرمربی هوادار:
روز بدمان رسید به روز خوب استقلال؛ استقلال بهتر از ما بود و از فرصت‌های خود استفاده کرد. به نظرم وقتی شروع نیمه دوم گلی را که دریافت کردیم در چند دقیقه به گل دوم و سوم رسیدند و این شیرازه تیم ما را بهم ریخت. چون تیم ما جوان بود نتوانستیم تیم‌مان را ریکاوری کنیم و به بازی برگردیم. شاید این بازی بدترین نتیجه ممکن در دوران مربیگری من است. این طبیعت فوتبال است. از اینکه این شکست را متحمل شدیم واقعاً ناامید هستم. واقعیت امر این است که فوتبال همین است. چند ماه قبل لیورپول 7 گل به منچستریونایتد زد!
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال:
آن ها نیمه اول خیلی خوب کار کردند. البته موقعیت زیادی ایجاد نکردند ولی خوب جنگیدند و تلاش کردند و ایده های خوبی برای بازی داشتند با بازیکنان خوب. نیمه اول تلاش کردند و خیلی مثبت بودند تا فوتبال خوبی ارایه کنند؛ اما در همه دقایق بازی بهتر بودیم و بهترین موقعیت ها را ایجاد کردیم. بعد از گل سوم بازیکنان حریف اعتقاد خودشان را یواش یواش از دست دادند. بعد از گلی که زدند مقداری شانس داشتند اما بعد از گل  چهارم انگیزه شان را از دست دادند. ما هم گل های بیشتری زدیم اما این نتیجه به خاطر این رقم خورد که خیلی جدی بودیم و خیلی جنگیدیم و به حریف احترام گذاشتیم و در 15 دقیقه آخر این نتیجه را رقم زدیم. تفاوت هر دو تیم این فاصله نتیجه نبود. بخاطر این بود که ما متوقف نشدیم و ادامه دادیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...