گل گهر 2 - فولاد خوزستان 2 / رویای سهمیه برای گل گهر دفن شد

بازی فولاد خوزستان مقابل گل گهر در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر خلیج فارس با تساوی دو - دو به پایان رسید.
کدخبر (167143) | 26 فروردین 1402 | ساعت 20:21
0 229
گل گهر 2 - فولاد خوزستان 2 / رویای سهمیه برای گل گهر دفن شد
بازی فولاد خوزستان مقابل گل گهر در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر خلیج فارس با تساوی دو - دو به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ برتر خلیج فارس ، بازی فولاد مقابل گل گهر با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

اطلاعات بازی گل گهر مقابل فولاد خوزستان

شنبه 26 فروردین ۱۴۰۲ / ساعت 21:30 / ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

تیم داوری بازی گل گهر مقابل فولاد خوزستان

علی بای - محمد عطایی - محسن بابایی - ایمان کهیش / ناظر داوری: سعید بطحایی

گل گهر مقابل فولاد خوزستان

گل گهر پس از شکست بد موقع برابر ذوب آهن، به مصاف فولادی رفت که طی هفته‌های اخیر با علیرضا منصوریان نتایج خوبی به دست آورده است. شاگردان سعید الهویی که روی کاغذ شانس کسب سهمیه آسیایی را داشتند، با این تساوی رویای خود را به پایان رسیده یافتند.

ترکیب گل گهر مقابل فولاد خوزستان

ترکیب تیم گل گهر مقابل فولاد خوزستان به شرح زیر اعلام شد:
  • محسن فروزان، محمد علیپور، امین پورعلی (۶۳-علیرضا علیزاده)، مسیح زاهدی، مهران گلزاری، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، رضا شکاری، امیر جعفری(۹۰- شایان مصلح)، محمدرضا حسینی و امین قاسمی نژاد(۹۰- کی‌روش استنلی)
شماتیک ترکیب گل گهر مقابل فولاد

ترکیب فولاد خوزستان مقابل گل گهر سیرجان

ترکیب فولاد خوزستان مقابل گل گهر به شرح زیر اعلام شد:
  • کریستوفر کنت، محمد امین حزباوی، محمد نژادمهدی، مجتبی نجاریان (۶۷- مهدی شیری)، وحید حیدریه، سینا مریدی، حمید بوحمدان، روبرتو تورس(۸۴- الکس آلگریا)، سعید واسعی(۶۷- یونس دلفی)، علیرضا کوشکی(۷۹- اشکان دژاگه) و ساسان انصاری
شماتیک ترکیب فولاد مقابل گل گهر

خط زمان بازی گل گهر مقابل فولاد خوزستان

دقیقه ۸: فرصت خطرناک برای فولاد با ضربه ساسان انصاری از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت. گل گهر یک - فولاد صفر (دقیقه ۲۱: امین قاسمی‌نژاد): پاس بلند عاشوری درحالی که مدافعان فولاد در اندیشه آفساید ایستاده بودند به قاسمی‌نژاد رسید و این مهاجم بدون مزاحمت خاصی دروازه کنت را باز کرد. گل گهر یک - فولاد یک ( دقیقه ۳۹: محمد نژاد مهدی): فولاد خوزستان از سمت راست فشار آورد و سانتر زیبای تورس روی سر محمد نژاد مهدی نشست و این بازیکن با ضربه سر دروازه محسن فروزان را باز کرد. دقیقه ۱+۴۵: فرصت خطرناک برای گل گهر به دست آمد و توپ از مقابل قاسمی نژاد رد شد و نتوانست گل دوم را به ثمر برساند. دقیقه ۵۰: ضربه سر رضا شکاری در شرایط نامتعادل توسط کنت مهار شد. دقیقه ۵۲: فرصت عالی برای فولاد روی فرار ساسان انصاری به دست آمد و او پس از جا گذاشتن گلر و مدافع گل‌گهر دروازه خالی را به بیرون زد. گل‌گهر دو - فولاد یک ( دقیقه ۷۱ امیر جعفری): عاشوری از نقطه کرنر توپ را به تیر یک ارسال کرد و امیر جعفری به زیبایی توپ را با ضربه سر در زاویه بسته زد تا گل‌گهر بار دیگر پیش بیفتد. دقیفه ۷۴: علیرضا گوشکی در محوطه گل گهر نقش بر زمین شد و داور پس از یک وقفه نقطه پنالتی را نشان داد. دقیقه ۷۵در حالی که فولاد فرصت داشت از روی نقطه پنالتی بازی را بار دیگر به تساوی بکشاند، محسن فروزان به خوبی دست روبرتو تورس را خواند و این پنالتی را که تقریبا وسط زده شده بود را مهار کرد. گل‌گهر دو - فولاد دو (دقیقه ۶+۹۰: الکس آلگریا): انصاری کرنر را از سمت چپ شروع کرد و به دژاگه سپرد و اشکان با سانتری بلند توپ را به محوطه فرستاد؛ امین حزباوی با ضربه سر توپ را به تیر دورتر فرستاد و کوشکی تا آستانه گلزنی پیش رفت اما روی خط هر طور بود توپ را برگشت دادند اما بالاخره آلگریا فروزان را تسلیم کرد.

نتیجه بازی گل گهر مقابل فولاد خوزستان

نتیجه بازی گل گهر مقابل فولاد خوزستان تساوی دو بر دو دو تیم بود.

خلاصه بازی گل گهر مقابل فولاد خوزستان

-

خلاصه کنفرانس خبری سرمربیان گل گهر و فولاد خوزستان

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...