ماتریکس به دنبال اندرو تیت ؛ Top G دوباره دستگیر شد ؟

اندرو تیت اینفلوئنسر پرطرفدار فضای مجازی چند روز پیش از زندان آزاد شد تا ادامه حبس خود را به صورتی خانگی تجربه کند.
کدخبر (166855) | 26 فروردین 1402 | ساعت 21:48
0 326
ماتریکس به دنبال اندرو تیت ؛ Top G دوباره دستگیر شد ؟
اندرو تیت اینفلوئنسر پرطرفدار فضای مجازی چند روز پیش از زندان آزاد شد تا ادامه حبس خود را به صورتی خانگی تجربه کند.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت و تریستیان برادرش چندین ماه گذشته را در زندان رومانی سپری کردند. آن‌ها چند روز پیش توسط مراجع قانونی این کشور آزاد شدند و گزارشگران نیز با آن‌ها مصاحبه کردند. برادران تیت در این مصاحبه بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند از مردم درخواست کردند که به خدا باور داشته باشند. پس از این، آن‌ها به زندان خانگی محکوم شدند تا تحقیقات بیشتری در مورد آن‌ها صورت بگیرد. با این حال با وجود اینکه هنوز مدت زیادی از این موضوع نگذشته، به نظر می‌رسد که اتفاقات جدیدی در حال رخ دادن است. سه زن انگلیسی، «کبرا» را متهم کرده اند و هواداران برادران تیت نگران او هستند.

اتهاماتی که اندرو تیت و برادرش را راهی زندان کرد

آیا او دوباره دستیگر شده است؟ برادران تیت به اتهامات مختلف از جمله قاچاق انسان، سوءاستفاده های جنسی و ... در زندان رومانی دستیگر شده بودند. اما با توجه به اینکه هیچ مدرک مستدلی در این رابطه و در این مدت زمان پیدا نشد، آن ها توسط مراجع قانونی این کشور آزاد شدند. ماتریکس به دنبال اندرو تیت ؛ Top G دوباره دستگیر شد ؟

آیا اندرو دوباره دستگیر شده است؟

این اینفلوئنسر جنجالی فضای مجازی هم اکنون توسط سه زن انگلیسی متهم شده اند. آن ها اندرو را به صدمه زدن به آن ها و مشکلات روانی متهم کردند. اندرو تیت در یکی از توییت‌هایش نوشت:
شاید ماتریکس من را زندانی کرده باشد اما در دنیای واقعی آزاد هستم.
یکی از شاکیان در رابطه با اندرو اظهار کرد:
وقتی می‌بینم که محبوبیت اندرو روز به روز در حال افزایش است و وقتی تمام کارهایی که چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ جسمی او با من و سایر افراد انجام داده است به یاد می‌آورم، بسیار ناراحت می‌شوم. ما می‌خواهیم در دادگاه این موضوع را ثابت کنیم که اندرو تیت یک فرد سوءاستفاده گر و بقیه را مجبور به انجام کارهایی می‌کند که آن ها اصلا نمی‌خواهند انجام دهند.
ماتریکس به دنبال اندرو تیت ؛ Top G دوباره دستگیر شد ؟ متیو جوری، وکیل این زنان است. از جمله اتهاماتی که او به اندرو تیت وارد کرده می‌توان به تجاوز و صدمه جنسی و فیزیکی اشاره کرد که از صدمات فیزیکی می‌توان به تهدید کردن با اسلحه، ضربه زدن با کمربند و خفه کردن اشاره کرد.

نظر اندرو تیت در این رابطه چیست؟

سخنگویی از جانب اندرو تیت در این رابطه صحبت کرده است. این شخص اظهار کرده که آن‌ها نگران هستند چرا که این اتهامات ابتدا در فضای مجازی توسط دست اندرکاران جریان اصلی تایید شد و اندرو تیت و تیم حقوقی این موضوع را تایید نکرده‌اند. اندرو تیت در یکی از توییت هایش نوشت:
من باور دارم که وظیفه مقدس مردان این است که دخترانی با فضیلت را بپرورانند.
ماتریکس به دنبال اندرو تیت ؛ Top G دوباره دستگیر شد ؟ اندرو تیت تمام اتهامات وارده به او را رد کرده است و حتی اظهار کرده که از بسیاری از این اتهامات بی خبر بوده است. تیت همچنین از این موضوع ناراحت بود که فضای مجازی نیز به این قضیه قوت می‌بخشد و بعضی از زنان فرصت طلب می‌توانند از این شرایط به نفع خود استفاده کنند و پول به دست بیاورند. سلیمان احمد در این رابطه نوشت:
اتهامات وارده به اندرو همگی دروغ و غلط هستند. این حمله های سازماندهی شده حتی توسط تیم قضایی انگلیس نیز نادیده گرفته شده اند چرا که هیچ مدرکی در این رابطه وجود ندارد.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...