ویکتوریا بکهام چشم دیدن عروسش را ندارد / رفتار سرد همسر بکهام با نیکولا پلتز !

چالشی که خانواده دیوید بکهام و در راس آن ویکتوریا بکهام با آن مواجه است، هنوز به طور کامل برطرف نشده.
کدخبر (167132) | 27 فروردین 1402 | ساعت 15:05
0 485
ویکتوریا بکهام چشم دیدن عروسش را ندارد / رفتار سرد همسر بکهام با نیکولا پلتز !
چالشی که خانواده دیوید بکهام و در راس آن ویکتوریا بکهام با آن مواجه است، هنوز به طور کامل برطرف نشده.

به گزارش سرخ نیوز، هفته گذشته بود که خانواده بکهام برای برگزاری یک ضیافت شام خانوادگی در جشن عید پاک، گرد هم آمدند. پس از یک سال گمانه‌زنی مبنی بر اختلافات میان ویکتوریا بکهام و عروسش نیکولا پلتز، این مراسم شام، «اجلاس صلح» لقب گرفت. خانواده بکهام، عید پاک را همزمان با اولین سالگرد ازدواج بروکلین بکهام و نیکولا، در عمارت 76 میلیون پوندی خانواده‌ی ثروتمند نیکولا پلتز گذراندند.

علیرغم این که پس از این شام خانوادگی، ویکتوریا بکهام و نیکولا پلتز در قابی مشترک در کنار یکدیگر دیده شدند اما به نظر می‌رسد که همچنان از هم فاصله می‌گیرند. جودی جیمز، کارشناس زبان بدن می‌گوید که در این عکس «نشانه های پیوند» بین ویکتوریا و نیکولا دیده نمی‌شود، چرا که عروس دیوید بکهام در آن طرد شده به نظر می‌رسد.

برنامه‌ای که جواب نداد ؛ ویکتوریا بکهام عروسش را تحویل نگرفت

به نظر می رسید که خانواده بکهام از یک شب کنار یکدیگر بودن لذت خواهند برد، اما عکس مشترک ثبت شده، خلاف این موضوع را نشان می‌دهد. در حالی که همه اعضای خانواده دستان خود را دور بدن همدیگر حلقه کرده بودند، ویکتوریا بکهام تصمیم گرفت تا از در آغوش گرفتن عروسش امتناع کند. بروکلین بکهام این عکس خانوادگی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «خیلی دوستتان دارم بچه ها».

ویکتوریا بکام چشم دیدن عروسش را ندارد / رفتار سرد همسر بکام با نیکولا پلتز !

جودی جیمز ادامه داد:

موقعیت خانواده در تصویر نشان می‌دهد که در واقع سطوح مشخصی از پیوند وجود ندارد. اگر بروکلین و نیکولا به آغوش خانواده بازگشته‌اند، چرا به جای کنار هم بودن در عکس، کنار دیوید و ویکتوریا قرار گرفته‌اند؟ شما انتظار دارید که والدین در دو طرف زوج ایستاده قرار گیرند تا نشان دهند که بروکلین و نیکولا را به عنوان یک زوج دوست دارند.

جودی با اشاره به اینکه تمرکز در این قاب به جای خانواده، بر روی دیوید، ویکتوریا و بروکلین است، اذعان می کند که دیوید بکهام مانند یک پدر و همسر محافظ، ویکتوریا و بروکلین را در آغوش گرفته و همسر او هم با نادیده گرفتن عروس‌شان، به سمت دیوید و بروکلین متمایل شده است. به نظر می رسد نیکولا دست راست خود را پشت ویکتوریا قرار داده است، اما هیچ پاسخ متقابلی از سوی مادرشوهرش وجود ندارد.

لبخند پهن نیکولا نشان می‌دهد که او از سیگنال‌های ارسال شده برای اتحاد خانواده خوشحال است اما جودی جیمز با اشاره به این موضوع که این مراسم شام، بیشتر جشنی برای بروکلین بکهام است تا نیکولا پلتز، ادامه می‌دهد:

به‌نظر می‌رسد که ویکتوریا در حال جشن گرفتن بازگشت بروکلین به جمع خانواده است و نیکول را کمی فراموش کرده است. با این حال، یک ژست «پژواک‌گونه» از بروکلین وجود دارد، چرا که او دست چپ خود را به جای پیچیدن به دور پدرش، در جیب خود فرو کرده است.

در این آخر هفته، بروکلین و نیکولا در حالی که در محاصره خانواده های خود بودند، یک سالگی ازدواج خود را جشن گرفتند. این زوج با برگزاری مراسم مجللی در سال 2022، با یکدیگر ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...