حمایت فیل هیث از هادی چوپان برای قهرمان مستر المپیا 2023 ؛ با یک غول سه سر مواجه هستیم !

کدخبر (166348) | 27 فروردین 1402 | ساعت 10:25
1 1347
حمایت فیل هیث از هادی چوپان برای قهرمان مستر المپیا 2023 ؛ با یک غول سه سر مواجه هستیم !
فیل هیث، شور و اشتیاق هادی چوپان را عامل موفقیت او دانست و این موضوع را در مستر المپیا 2023 ادامه دار می‌بیند.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث به واسطه سال‌ها حضور در رقابت‌های مختلف بدنسازی، چشمان تیزبینی برای کشف استعدادها دارد. این اسطوره بدنسازی در مصاحبه اخیر با باب سیچریلو، نظرات خود را در مورد مدعیان اصلی قهرمانی مستر المپیا 2023 بیان کرد.

فیل هیث با دارا بودن توده عضلانی کارتونی، شکل و عضلات دالی سه بعدی، نام خود را در کتاب رکوردها ثبت کرده است. او پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مستر المپیا در سال 2010، توانست اولین جام سندو خود را در سال 2011 به خانه ببرد.

از آن پس، فیل هیث توانست حکمرانی خود را بر دنیای بدنسازی آغاز کند و برای 6 دوره متوالی تا سال 2017 از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

فیل هیث ضمن داشتن هیکلی حیرت انگیز، رقابتی نزدیک و شدید با یکی از مدعیان قهرمانی آن دوره یعنی کای گرین داشت که از آن به عنوان یکی از رقابت‌های نزدیک تاریخ ورزش یاد می‌شود. فصل بدنسازی سال 2022 در دسامبر گذشته با برگزاری مسابقه هیجان انگیز مستر المپیا به پایان رسید؛ مسابقه‌ای که در آن بیگ رامی به عنوان قهرمان دو دوره پیشین، توسط هادی چوپان از تخت پادشاهی پایین کشیده شد. بیگ رامی از همان بدو ورود به روی صحنه از نظر ظاهری شرایط خوبی نداشت و همین امکان تغییر قهرمان را فراهم آورد. در عین حال درک لانسفورد که سابقه قهرمانی دسته 212 پوند مستر المپیا را داشت، در اولین حضور و در بخش آزاد مردان به مقام نایب قهرمانی رسید و دنیای بدنسازی را شوکه کرد. در این رقابت نیک واکر صاحب مدال برنز شد و سامسون داودا پتانسیل خود را با کسب مقام ششمی در اولین رقابت خود ثابت کرد. با این حال نیک واکر، سامسون داودا، بیگ رامی و اندرو جکد پس از برگزاری مستر المپیا، دوباره در آرنولد کلاسیک 2023 به رویارویی با یکدیگر پرداختند. در حالی که نیک واکر مدعی اصلی قهرمانی این مسابقات محسوب می‌شد، سامسون داودا با عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشت توانست گوی سبقت را از نیک واکر برباید. این قهرمانی باعث شد تا سامسون داودا برای قهرمانی در مستر المپیا 2023، نامش را در میان مدعیان اصلی قرار دهد. با توجه به تغییر در ساختار بخش آزاد مردان، هیجان زیادی برای بزرگترین رقابت تناسب اندام جهان در سال جاری وجود دارد. میلوس سارسف معتقد است که داودا علیرغم رقابت سختی که با هادی چوپان و درک لانسفورد خواهد داشت، آنچه که برای تبدیل شدن به قهرمان مستر المپیا نیاز است را در اختیار دارد. به اعتقاد سارسف این بدنساز نیجیریه‌ای باید به ضخامت عضلات پشت خود بیفزاید. باب سیچریلو هم نظرات مشابهی با سارسف دارد و با حمایت از شیر نیجریه‌ای می‌گوید اگر او بتواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد، می‌تواند به هر چه می‌خواهد برسد. [irp posts="153875" ]

هادی چوپان در باشگاه عجیب و غریب است

فیل هیث در ویدیوی اخیرش در یوتیوب نظرات خود را در مورد رقابت مستر المپیا 2023 به اشتراک گذاشت. هیث با حمایت از هادی چوپان برای رسیدن به قهرمانی مستر المپیا 2023 می‌گوید:

فکر می‌کنم هادی یک قهرمان تکراری باشد. من هم این کار را انجام داده‌ام و دلیلش همین است. شما باید به ریشه هر کسی نگاه کنید. هر قهرمانی یک ریشه مشخصی دارد که نشان می‌دهد آنها چگونه توانسته‌اند به یک قهرمان تبدیل شوند. شما به کسی فکر می‌کنید که در محیط ایران بزرگ شده است. همه چیز مهم است. این چیزها برای هادی چوپان و کشورش معنای خاصی دارد. در واقع انتظارات زیادی وجود دارد اما او در یک بازه زمانی بسیار کوتاه توانسته انتظارات را برآورده کند به این انتظارات رسیده است. هادی چوپان هیچ وقت به معنای واقعی دست از کار نکشیده است. او همیشه هادی خواهد بود چراکه دیگر به بلوغ رسیده است. ما نمی‌دانیم او در حال حاضر چه شکلی است. هادی در باشگاه عجیب و غریب به نظر می‌رسد. قطعا اگر می‌توانست در آرنولد کلاسیک شرکت می‌کرد. او به صحبت‌های دیگران اهمیتی نمی‌دهد و درباره آنها چیزی نمی‌گوید. هادی چوپان در باشگاه بیش از هر بدنساز دیگری شور و اشتیاق دارد

حمایت فیل هیث از هادی چوپان برای قهرمان مستر المپیا 2023 ؛ با یک غول سه سر مواجه هستیم!

اصلی‌ترین رقبا برای قهرمانی مستر المپیا 2023

فیل هیث معتقد است نیک واکر، درک لانسفورد و سامسون داودا برای رسیدن به قهرمانی رقابت نزدیکی خواهند داشت.

در این دوره ما با یک غول سه مواجه هستیم. این قهرمانی می‌تواند برای درک لانسفورد باشد. می‌توانم روی نیک واکر هم حساب کنم. او یک مورد استثنایی و متفاوت است. اگر راهی برای نیک وجود داشت که بتواند کاری را که در برانچ در 09 انجام داد باردیگر تکرار کند، او به وضوح می‌تواند مدعی باشد. او و هادی چوپان در حال حرکت به سوی قهرمانی هستند. این دو نفر به دلیل داشتن تراکم و بلوغ عضلانی، می‌توانند هر رقیبی را کنار بزنند. آنها از فرم خود خارج نمی‌شوند. نکته جالب درباره درک این است که او اکنون در فرم بدنی فعلی خود حس خوبی دارد. او سخت کوش است، به خوبی حمایت می‌شود و مربی خوبی دارد. اگر سامسون داودا کمی تراکم بیشتری در پشت خود داشته باشد، بسیار خطرناک خواهد بود. او دارای پاها و همسترینگ خوبی است و اگر بتواند عضلات پشت خود را سه بعدی کند، شکست دادنش مشکل می‌شود زیرا او قد بلندتر و بزرگتر است. من فکر می‌کنم امسال مستر المپیا رقابتی‌تر از هر زمانی باشد و امیدوارم همه آنها تا آن زمان سلامت خودشان را حفظ کنند.

فیل هیث ضمن دفاع از بیگ رامی، بسیاری از انتقاداتی که به او وارد شده بود را رد کرد.

ما باید یاد بگیریم که بیش از اندازه بر روی حرف‌های بی ربط تمرکز نکنیم چراکه با این کار همه کارهایی که یک نفر انجام داده را خدشه دار می‌کنید. اگر روی کاپوت یک پورشه خدشه‌ای بیفتد، باز هم آن پورشه است. از اینکه بگویید او دیگر مثل سابق نیست، دست بردارید. این همان کاری است که انتقادات با بیگ رامی و دیگر افراد می‌کند. معتقدم باید قدر بدنی که می‌بینیم را بدانیم. شما همان کاری را انجام می‌دهید که قضات انجام می‌دهند. من به این موضوع علاقه‌ای ندارم.

حمایت فیل هیث از هادی چوپان برای قهرمان مستر المپیا 2023 ؛ با یک غول سه سر مواجه هستیم! در اوایل این ماه، سامسون داودا به عنوان مهمان در رویداد بن ویدر 2023 شرکت و طرفدارانش را با پکیج چشمگیر خود شگفت‌زده کرد. با توجه به آخرین به روزرسانی‌هایی که بدنسازان مختلف از خود ارائه داده‌اند، به نظر می‌رسد فصل هیجان انگیزی در بدنسازی با ترکیبی بی‌نقص و متنوع از بدنسازان در حال شکل گیری است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
شناسنامه پرورش اندام ایران زمین
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...